Však štát dovolil dávno tieto zahraničné schránkové firmy. Teraz, keď to je už veľa rokov zabehnuté by to chcel riešiť?
Však štát dovolil dávno tieto zahraničné schránkové firmy. Teraz, keď to je už veľa rokov zabehnuté by to chcel riešiť?
Zlodejský štát vyzýva iného zlodeja. Však štát veľmi veľa krát, keď niečo predával, tak bolo napísané, že sa nesmie zverejniť , komu to predáva.
Aj takýmto spôsobom vznikajú tí milionári, ktorí sa držia tohto systému. Systému rozkrádania našich peňazí.
Nielen bratislavská realita. Tak sa to robí na celom Slovensku. A tak to aj vyzerá.
Žiaľ prezidentka patrí tiež k tým, čo chcú kradnúť a likvidovať Slovensko a Slovákov.
Neveril by som. Veľa dôchodcov má ešte kratšiu pamäť, ako ne dôchodcovia a budú ich stále voliť. Zastonú až o mesiac, dva, keď nebudú mať na lieky.
Ten Čistý deň na tej fotografie je čistý ..... Keď už máte platy nespravodlivé, dajte ľuďom aspoň dôchodky spravodlivé a nemusíte im dávať 13. dôchodky a kadejaké vianočné almužny. Vy asi neviete, koľko dáva dôchodca priemerne za lieky mesačne. Hanbite sa, za to, ako ste si pridali vy a ako trikrát do roka prepočítavate dôchodky, aby Vám zostalo viac.
Čo už chceme od Feťáka, Brblavého a Hlineného?
Pelle klame, až sa mu z úst práši. Ale, čo by sme čakali od smeráka?
To ale nie je všetko. Na taký večerný výkon nie je dimenzovaná elektrická sieť, trafostanice.... Ak na benzínovej stanici natankujete benzín za 10 minút, tak pri dobíjaní batérií aut, ktoré trvá cca 4 hodiny, treba postaviť 24 krát viac dobíjacích staníc, ako je súčasných benzínových staníc. A kde ich postavíte? Ďalej batérie vydržia len asi 200 000 km, potom ich treba vymeniť. Ale cena batérie je ako polovica auta. Ďalej batéria musí byť stále v teple. Teda v zime musíte mať garáž a udržiavať teplotu cca 20°C, ináč ju zničíte. Alebo ju neustále celú zimu na vonkajších parkoviskách zohrievať, teda musí byť napojená na elektriku............ Chápete? Vzdelávajte sa a nepočúvajte zdegenerovaných demokratických politikov, ak Vám ani takúto základnú vec nepovedia. Alebo zámerne klamú?
Len stručne z knihy. Ak si predstavíme, že všetky osobné autá na Slovensku budú na elektriku, ďalej priemerný počet najazdených kilometrov za rok bude 15 000, priemerná spotreba pri jazdení priemernou rýchlosťou 70 km/hod, bude 15 kW, tak bude spotreba elektrickej energie, taká, že je potrebný neustály výkon 900 MW. Ale pretože všetci budú dobíjať autá večer, tak bude potrebný okamžitý večerný a nočný výkon cca 2500 MW. Ak má jeden blok v Mochovciach výkon 440 MW, tak treba postaviť asi 5 nových blokov, teda 2 nové elektrárne ako Mochovce.
Elektro-autá a čo ďalej?! Sledoval som v televízii, že bol nejaký autosalón a tam všetci predvádzali elektro autá. Teda čistý pohon na elektriku. Dole v knihe na konci autor píše, že sú to všetci blázni a vysvetlil jednoduchou matematikou, že nechápe, ako takú hlúposť môže vôbec niekto propagovať? A hlavne, prečo žiadna politická strana nepovie, že je toto totálna hlúposť? Alebo sú všetky politické strany hlúpe?
Všetci, čo ten elektromobil tak presadzujú a Slovenskí páni sú tiež celí žhaví, že aj na Slovensku sa vyrába elektromobil.
file:///E:/POLITIKA/Nemeck%C3%AD%20vedci%20spochyb nili%20ekologickos%C5%A5%20elektromobilov%20_%20Pa rlamentneListy.sk%20%E2%80%93%20politika%20zo%20v% C5%A1etk%C3%BDch%20str%C3%A1n.pdf
Konšpirácie? Možno nie.
Nie sú tí komunisti takí hlúpi, ako si o nich hlupáci myslia.
A tie kWh musí niekto vyrobiť. Zbohom naša ekológia. A likvidácia toho obrovského množstva starých batérií tiež niečo stojí. Keď si energetika pýta mesačne cenu za elektromer podľa hodnoty hlavného ističa, čo nevidieť by sa mohlo prejaviť to, o čom sa písalo. Keď v dedine začnú nabíjať vodiči podľa hodnoty hlavného ističa tak milým elektrikárom pohoria vedenia.
Niekto z NAŠICH sa pekne nabalil na úkor Slovenska.