Riešenie problému závisí od toho, kedy väčšina občanov sa dozvie a na vlastnej koži pocíti, že nie sme právny štát, že sa im porušujú ľudské práva a že ich okradli a ožobračili.
Riešenie problému závisí od toho, kedy väčšina občanov sa dozvie a na vlastnej koži pocíti, že nie sme právny štát, že sa im porušujú ľudské práva a že ich okradli a ožobračili.
Pavol, od roku 1948 do 1989 sme mali dve skupiny komunistov, bývali kapitalisti a komunisti z robotníckeho jadra. Potom ako ŠTB zinscenovala prevrat a prešla do ilegality, ostali nám už iba komunistický kapitalisti a naivný členovia KSS.. Presne ako v Rusku kde sa kniežatá vrátili k moci.
Tí, čo hovoria, že nie sú ovce a barany, v skutočnosti sú horši od nich, lebo si špinia do vlastného hniezda a podporujú cudzí kapitál, ktorý cicia štát.
Nech podnikateľské subjekty podnikajú v oblastiach na to určených a nech znášajú podnikateľské riziko.
Naši politici vytvorili na Slovensku raj pre banky a poisťovne nie zadarmo. Potom majú problémy s opatreniami, ktoré berú zisky bankám. Podľa mňa lepšie by bolo, keby banky odviedli štátu toľko ako zamestnanec alebo súkromný podnikateľ. Sme sociálne trhovo orientovanou ekonomikou. Prečo na sociálnu oblasť štátu prispievajú banky a poisťovne menej zo zisku ako súkromný podnikateľ alebo zamestnanec?
Samozrejme, že z jednotnej meny profituje najvýkonnejšia ekonomika. Ostatní ak chcú s ňou držať krok, musia si uťahovať opasky.
To nie je spamovanie, to je náležitá otázka pre vychýreného právnika.
Asi nepochopil moju otázku. Z toho čo som uviedol vyplýva, že nová platforma nemá záujem zastupovať tých čo boli justičným režimom poškodení. Pritom sú občania Slovenská, okrem tých čo rozkradli túto republiku.
Čiže otázka po lopate. Koho chce vaša platforma zastupovať skorumpovaných politikov a ústavných činiteľov alebo bohatých zlodejov.
"A kultúru, spôsoby vtedy udávali vrchné vrstvy obyvateľstva a nie naopak. A skutočne nastával postupný pokrok. Všeobecný pokrok. Prostí ľudia sa civilizovali. Také bolo koleso bytia v minulosti."
Od 48 do 89 nebola vrchná vrstva obyvateľstva. Po 89 sa začala vytvárať vrchná vrstva obyvateľstva, cez korupčný režim práce justície, ktorá chráni skorumpovaných politikov, ústavných činiteľov a bohatých zlodejov. Kým táto terajšia vrstva vykvasí potrebujú na to desaťročia. V skutočností však je otázkou času, kedy budú musieť vrátiť to čo ukradli.
Vysvetlenie korupčného režimu: http://moje.hnonline.sk/node/11555
Dôkazy sú na tejto adrese:
http://moje.hnonline.sk/node/11555
Takáto absolútna voľnosť a beztrestnosť sudcov, vyšetrovateľov a prokurátorov umožňuje, že môžu každý prípad rozhodnúť podľa toho, kto im poskytne väčší úplatok. Stačí ak sa medzi sebou dohodnú. Vo svojich rozhodnutiach môžu aj nesprávne spočítať istinu, ktorú priznali, neplatí pre nich judikatúra SR ani komunitárne právo EU. V Slovenskej republike sa nenájde orgán, ktorý takýto nedostatok ich rozhodnutia napraví.
Podľa § 34 zákona č. 153/2001 Z. z., ods. (1) Podávateľ podnetu môže žiadať o preskúmanie zákonnosti vybavenia svojho podnetu opakovaným podnetom, ktorý vybaví nadriadený prokurátor (§ 54 ods. 2).(2) Ďalší opakovaný podnet v tej istej veci vybaví nadriadený prokurátor uvedený v odseku 1 len vtedy, ak obsahuje nové skutočnosti. Ďalším opakovaným podnetom sa rozumie v poradí tretí a ďalší podnet, v ktorom podávateľ podnetu prejavuje nespokojnosť s vybavením svojich predchádzajúcich podnetov v tej istej veci.(3) Ak v tej istej veci, v ktorej už bol vybavený podnet iného podávateľa podnetu, podá podnet ďalší podávateľ podnetu bez uvedenia nových skutočností, vec netreba prešetrovať;" Nadriadený prokurátor pri opakovanom podnete poškodeného ignoruje nové dôkazy a oznámi poškodenému, že sa stotožnil s názorom podriadeného prokurátora Poškodený podá za nekonanie vo veci, trestné oznámenie na nadriadeného prokurátora. Prokuratúra ho preklasifikuje ako ďalší podnet a vo veci nekoná..
3/ Podľa § 29a odsek 1 zákona č. 385/2000 Z.z. o sudcoch a prísediacich za rozhodovanie nemožno sudcu ani prísediaceho stíhať, a to ani po zániku ich funkcií. Trestné oznámenia, ktoré podajú poškodení na sudcov, Generálna prokuratúra SR odmieta, pretože podľa ich výkladu za rozhodovanie sudcov nie je možné ich stíhať a ich konanie podľa Trestného poriadku č. 301/2005 Z. z. alebo podľa OSP č. 99/1963 Zb. nie je protiprávnym konaním v zmysle § 8 Trestného zákona č. 300/2005 Z. z..
2/ Podľa § 25 odsek 2 zákona č. 38/1993 Z.z. o organizácii Ústavného súdu Slovenskej republiky, o konaní pred ním a o postavení jeho sudcov, ktorý platil do doby, kým tento zákon nebol zmenený zákonom č. 293/1995, Ústavný súd SR mohol odmietnuť sťažnosti, na ktorých prerokovanie nemá právomoc, návrhy, ktoré nemajú náležitosti predpísané zákonom, neprípustné návrhy alebo návrhy podané niekým zjavne neoprávneným, ako aj návrhy podané oneskorene.Podľa zákona č. 38/1993 Z. z. platného po nadobudnutí účinnosti zákona č. 293/1995 Z. z., môže Ústavný súd SR odmietnuť aj také sťažnosti, o ktorých si myslí, že sú zjavne neopodstatnené, hoci boli sťažovateľovi porušené práva. (dokument p)
Podľa výkladu ustanovení o dovolaní Najvyšším súdom SR, dovolanie nie je prípustné proti rozhodnutiam odvolacieho súdu, ak odvolací súd potvrdil rozsudok súdu prvého stupňa a v rozhodnutí nepripustil možnosť podania dovolania, hoci v konaní a pri rozhodovaní bol porušený zákon. Takéto dovolania Najvyšší súd SR odmieta ako neprípustné. (dokument n)
Podrobnosti: Justícia Slovenskej republiky porušuje základné ľudské práva občanov Slovenskej republiky, ktorí sa na ňu obrátili po tom, ako ich poškodili bohatí zlodeji. Tieto práva justícia porušuje cez právne medzery v zákonoch Slovenskej republiky a cez nesprávny výklad zákonov.
1/ Podľa Občianskeho súdneho poriadku, ktorý platil do doby, kým nenadobudol účinnosť zákon č.519/1991 Zb., ktorým sa mení a dopĺňa Občiansky súdny poriadok a notársky poriadok, bolo prípustne podať sťažnosť proti všetkým rozhodnutiam, v ktorých bol v konaní alebo pri rozhodovaní porušený zákon. Podľa Občianskeho súdneho poriadku platného po nadobudnutí účinnosti zákona č. 519/1991 Zb. takáto možnosť už neplatí pre všetky rozhodnutia, v ktorých bol v konaní alebo pri rozhodovaní porušený zákon. Zákonom č. 519/1991 Zb. sa zmenili ustanovenia tretej hlavy Občianskeho súdneho poriadku (sťažnosť pre porušenie zákona) nahradili včítane označenia tejto hlavy novým znením o dovolaní.
Pán JUDr. Prochádzka, prečo ste doteraz nepovedali ani slovo o korupčnom režime práce justície, ktorý sa legislatívne vytvoril popri normálnom režime po 89 roku. Cez tento režim justícia bráni skorumpovaných politikov, ústavných činiteľov a bohatých zlodejov. Cez tento režim sa rozkradla Slovenská republika. Prečo mlčíte o právnych medzerách v Občianskom súdnom poriadku o ústavnom súde o sudcov a trestnom zákone. Prečo trestný zákon neplatí pre všetkých občanov?
Zabudol si na hlavného vinníka a to je justícia, ktorá využíva korupčný režim pri ochrane skorumpovaných politikov, ústavných činiteľov a bohatých zlodejov.
Vláda, keby robila kroky, ktoré Slovensko potrebuje, neporušovala by petične právo občana, ktorý jej ukázal cestu ako zabrzdiť korupciu a rozkrádaniu štátneho majetku. Petíciu takto zahrala do autu:
http://moje.hnonline.sk/node/11784
Od extrémistov vieme čo môžeme očakávať. Svoje názory a postoje neskrývajú.
To sa nedá hovoriť o pseudodemokratov. Tí hovoria jedno a konajú iné. Takýto pseudodemokrati po roku 1989 vytvorili druhý korupčný režim práce justície cez novelizáciu zákonov. Odvtedy justícia pracuje v normálnom režime alebo v korupčnom režime podľa prípadu, či ide o bežného občana, alebo o skorumpovaného politika, alebo bohatého zlodeja. Cez korupčný režim vyrástli naši politici a kapitalisti.
Zlú sociálnu situáciu spôsobili títo pseudodemokrati, keď pod rúškom demokracie rozkradli štátny majetok. Ak o tom vie občan a cez demokraciu si nevie pomôcť často sa stáva extremistom.
Justičný režim funguje takto:
http://moje.hnonline.sk/node/11555
Všetko je to o ľudských právach, ktoré končia tam, kde začína sloboda druhých. Limity sú dané, lebo nikto nemôže svoje právo mať na úkor druhého. Vždy sú to osoby, ktoré porušujú práva druhých a osoby, ktoré bojujú za práva aj druhých. Keď 90% občanov je k tomu ľahostajných, tak teraz nemajú prečo nariekať. Ak nechcú byť diskutéri ľahostajní k porušovaniu ľudských práv nech podpíšu aspoň petíciu, ktorá je na konci tohto blogu
http://moje.hnonline.sk/node/11555
Odporúčame