Tak vznikl člověk bohatý
a první krize. Protože
zlato měli pouze ti,
co znali kšeftovat
a ostatní z nouze začli pracovat.
Vyššia forma kšeftovania je pseudodemokracia. Autori si onedlho pripomenú jej 22. výročie.
Tak vznikl člověk bohatý
a první krize. Protože
zlato měli pouze ti,
co znali kšeftovat
a ostatní z nouze začli pracovat.
Vyššia forma kšeftovania je pseudodemokracia. Autori si onedlho pripomenú jej 22. výročie.
Podľa názvu a obsahu blogu nám asi autor chcel povedať, že ľahšie je dosadiť premiérku a jej ušiť sukňu.
Keď sa zdvihla DPH z 19 na 20 %, doplatili na to najviac občania, ktorých podiel z píijmu na spotrebu je najvyšší. Keby miesto toho bola zvýšená zdvihli daň z príjmu z 19 na 20 % praktický by sa to nedotklo občanov z nízkymi príjmami. A bankám mobilným operátorom by sa trošku ubralo z ich raja, kotrý majú na Slovensku.
Pri druhej vláde boli ministri schopní najmä pre seba. A o vytvorení raja pre cudzie banky ani nehovorím.
Takí kúzelníci nie sú ani vo vyspelých krajinách Európy. A my žijeme v Európe. nie v Ázií.
"Mikuláš Dzurinda si vybral, s prítomnosťou múdrosti panovníka, dobrých a schopných ministrov."
Pavol, myslel si na obe vlády, alebo prvú, alebo druhú?
Akože boli odstavení, však aj nežnú revolúciu spôsobili. A majetok štátu v kto teraz vlastní? Kto sú ústavní činitelia..
Človek s čistými rukami sa neskrýva za kanceláriou vedúceho úradu.
Ani jedná nereagovala na môj podnet vo veci justičného bordela.
Si ďaleko od dôvodu krachu. Dôvodom krachu bolo, že vymysleli vlastné zákony tovarovej výroby, že ignorovali objektívne zákonitostí sveta, že do riadiacich funkcií sa nedostali najschopnejší ľudia zo spoločnosti a starí páprdovia džali pri moci.
Nízke platy učiteľov a tiež nízke dôchodky sú daňou za to, že sa v našej krajine vytvoril raj pre cudzí kapitál a že sa prehajdákal majetok štátu. Peniaze, ktorými sa ročne vydávajú deficit štátu, boli by na zvýšené platy učiteľov a na zvýšené dôchodky. Pri 19% dani nie je možné uspokojiť potreby štátu.
Otázka nízkych platov učiteľov dôchodkov je daň za to, že bol v našej krajine vytvorili raj pre cudzí kapitál a že sa prehajdákal majetok štátu. Peniaze za ktoré sa požičiavajú na deficit štátu, ľahko by pokryli zvýšené výdavky na platy učiteľov a na zvýšené dôchodky.
Nízke mzdy pedagógov majú aj svoj vlastný plán. Je potrebné vytvárať pocit tlaku a nedocenenia v pedagógoch, aby inherentne neinklinovali ku svojej profesii ako k poslaniu, ktoré ich živí a napĺňa, ale len ako k možnosti, ktorá im umožní prežiť. Tento systém potom nepripustí, aby sa pedagóg naplno venoval mládeži a pripravoval ju na sociálnu a komunikačnú realitu, ktorá čaká za stenami školy. Škola je odkladisko detí a čakáreň na sociálnu neistotu. Namiesto vyzbrojovania mladých ľudí vedomosťami, ktoré im majú pomôcť prebojovať sa alternatívami v realite, škola vštepuje sivú šablónu memorovania a odpor k vzdelávaniu..
Nezávisí to od typu ľudí, ale od pseudodemokracie. Mlčiaca väčšina sa dá ľahko zmanipulovať oblbovačmi a oblbovacími prostriedkami. Potom do čela sa nedostane výkvet národa, ale ten Tí, čo si zaplatia najlepšiu reklamu a za ktorým stoja bohatí mecenáši Ak sa pozrieme na našu demokraciu zblízka, tak zistíme, že niektoré zákony boli prijaté na to, aby menšina mohla okradnúť väčšinu. Pritom to sa dialo bez ohľadu na stranícke tričko. .
Opravujem
preto neviem z čoho vychádza autorov názor, že čestné sú iba dva medely.
Citát z textu: "Dnes nikto nikoho nenúti aby niečo konal nebodaj už svätil ( s iróniou dodávam okrem EU tá je posvätná ) . Čestné sú len dva modely buď zrušiť všetko, alebo zachovať status qou. Licitácia sviatkov je cestou do pekla."
Nuž aj sviatky boli navrhnuté pri určitej zostave v parlamente. Neboli určené v referende ako pri vstupe do EÚ, preto neviem vychádzajú autorov názor, že čestné sú iba dva modely.
Kradnúť budu všetci bez ohľadu na tričko. Figúrky totiž nerobia podľa toho, aké tričko nosia, ale ako nimi manipulujú ich mecenáši.
To vidíš len obraz svojho srdca. Bezdomovec to má ťažké.
Konečne je tu príspevok s reálnym pohľadom na svet. Aby o našom živote nerozhodovala pseudodemokracia, nesmie byť väčšina občanov ľahostajných- mlčiacich. V spoločnosti, kde občania sú pasívny k správe veci verejných, vyhráva ten, kto si zaplatí najlepšiu reklamu. Potom sa občania čudujú, prečo neschopní ľudia riadia túto krajinu. Iba v pravých demokraciách, kde väčšina občanov sa angažuje pri správe veci verejných, sa dostávajú k moci najschopnejší ľudia. Pri mlčiacej väčšine ani 90 % inteligencie národa nedokáže do vedenia spoločnosti presadiť najschopnejších ľudí. Mlčiaca väčšina prevalcuje túto inteligenciu, dobre myšlienky, po dobrej reklame neschopného politika.
Odporúčame