Presne tak ako, keď Slovensko v roku 1938 stálo na strane nacistikého Nemecka. V reklamnej demokracií sa neplní vôľa voličov prezidenta ale vôľa jeho sponzorov. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Presne tak ako, keď Slovensko v roku 1938 stálo na strane nacistikého Nemecka. V reklamnej demokracií sa neplní vôľa voličov prezidenta ale vôľa jeho sponzorov. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Však pôžičku sme im cez EÚ poskytli, čím sme podporili vojnu a nie mier. Idey, ktoré sú zakotvené v Zmluve o EÚ, v našej ústave a v Charte OSN sú iba pre srandu králikov. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/05/preco-…
Ak má fungovať imperatívny mandát, musia mať voliči iba jedného svojho zástupcu. Základom demokracie je eklézia - verejné zhromáždenie - priama demokracia, na ktorej sa presadzujú tie najlepšie myšlienky v prospech obce - mesta.V zastupiteľskej demokracií musia byť funkčne demokratické princípy a nástroje, aby nedošlo k zneužitiu moci, aby sa nemohla presadiť vôľa sponzorov na úkor voličov. Preto ak sklame zástupca musía ho jeho voliči ihneď odvolať.
Voliči chcú stále to isté a to, aby zvolení zástupcovia plnili vôľu voličov a nie sponzorov politických strán. To znamená, že potrebujú, aby boli funkčné demokratické princípy a nástroje, ktoré zabezpečia to, že zvolení zástupcovia nebudú môcť zneužiť moc, ktorú im občania postúpili a že budú realizovať vôľu svojich voličov. Preto potrebujú imperatívny mandát, ktorý možno realizovať iba v jedno mandátovych volebných obvodov a pomernom systéme politických strán takýto mandát nie je možný. Preto nechcú reklamnú demokraciu. . http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
System možno zmeniť vtedy, keď si občania zoberú svoju moc do vlastných rúk v obci, alebo meste v ktorom majú bydlisko. To znamená, že najprv musia v obciach vládnuť občania a nie politické strany a potom obce a mestá majú ovládnuť správu regiónov. Potom celý samosprávny kraj má tu silu, aby zmenili volebné zákony v krajine.
Každý jeden náš analytik, politológ a ostatný čo tvoria verejnú mienku sú lokaji našich otrokárov, ktorých si v reklamných demokraciách kúpili za judášsky groš, nám pomohli do tej nezávideniahodnej situácie. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Keby sme hlavy všetkých vlastizradcov postriekali farbou, boli by farební všetci doterajší ústavní činitelia, pretože cez reklamnú demokraciu, ktorú vytvorili, nás zapredali cudzine. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
To nie je môj. ŠTB-ákov rozoznám od ostatných.
Pre koho sú bezpečnostné riziko? To ukáže až čas. Aj v roku po roku 1939 boli bezpečnostným rizikom tí občania, ktorí sa postavili na stranu fašistov. Dejiny sa opakujú. Fašistickí lokaji nebudú stále pri koryte. Aj reklamná demokracia nebude tu večne. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
To bol poker nemeckych bank, ktore investovali v Grecku. Teraz, ked ich hazard prevzala eurozona, tak to zvaluju na Grecko.
Teraz, ked nedobytnu pohladavku nemeckych a francuzskych bank prevzala EU, su uz za vodou.
Atomizacia spolocnosti je zakladom k ovladania ludi, z ktorych sa potom vytvori poslusny ludsky robot.
V reklamnej demokracii sa robí všetko inak, ako sa sľubuje. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Vstali noví karieristi a lokaji finančných a mediálnych skupín. V reklamnej demokracii to tak chodí. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
V reklamnej demokracii patrí správa veci verejných politickým stranám a nie občanov, Kto potrebuje ďalšie plané sľuby? http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
V reklamnej demokracií sa uzatvárajú zmluvy nevýhodne pre občanov a výhodne pre sponzorov politických strán. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Tuzba po moci nepozna hranic. Vo funkcnych demokraciach sa do vysokej politiky dostanu iba ti, co svoje kvality najprv preukazali pri sprave obece a mesta, potom pri sprave regionu. V reklamnej demokracii staci ak zikaju sponzora, ktory im poskytne financnu a medialnu podporu. Potom zvoleni zastupcovia neplnia volu volicov, ale volu svojich sponzorov.
Veru sto rokov stále ta istá pesnička, v ktorej sa hra podľa jedného scenára. Cez reklamnú demokraciu, podľa nadnárodných bank, korporácií, média a vládnych politických strán, ktoré otrokári sveta vlastnia a 99 % ľudí vo svete tancuje. http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/reklam…
Slovensko nepotrebuje nikoho ohrozovať. Potrebuje však mať domobranu a realizáciu funkčnej demokracie, pretože v reklamnej demokracií zvolení zástupcovia budú plniť vôľu sponzorov a nie vôľu svojich voličov. Nákup helikoptér nie je vôľa voličov, ale vôľa sponzorov.http://seta.blog.pravda.sk/2015/02/17/re klam…
Odporúčame