FAkt nechápem, nad čím sa fico rozčuluje??. čo je na tom, že poddaní ľud sa to dozvedel skôr ako jeho velebnost fico???. Zrejme utrpelo jeho ego nič iné.
FAkt nechápem, nad čím sa fico rozčuluje??. čo je na tom, že poddaní ľud sa to dozvedel skôr ako jeho velebnost fico???. Zrejme utrpelo jeho ego nič iné.
celú NDS od "počiatku" vedie banda nenažratích diletantov. V každok kúte republiky majú svojé pomníky. Do dnešného dňa nedostavaná D3, bez akejkoľvek perspektívy, nds sa tak zmohla budovať dialničný privádzaž KNM, Dialniočný privádzač bez dialnice!! ďalej dostavaný úsek Hp, lietavská lúčka ,dodnes bez riadného ukončenia. Úsek Lietavská lúčka -dubná skal, stačí k neschopnosti nds napísať rok začatia stavby 1987, a prešustrované zbytočné milardy. ˇDalší "pomník "neschopnosti je úsek Turany Hubová. ˇusek Hubová ivachnová, mal byť hotový v r. 2017. Križovatku Ivachnová, stavajú bez reálneho napojenia na RK. O privádzači cca 500, do SNV, radšej ani nejdem spomínať. Východ slovenska, je tiež len jedná katastrófa. O južéj R2, škoda vôbec písať. Dodnes nie je vyriešené napojenie R1-R2 pri zvolene.....................
táraš dva na tri. Pri uvádzanom počte km a spotrebe, pri 50l nádrži a odpočítaní rezervy si nemohol spotrebovať , necelú polovicu nádrže. Neviem kade si išiel, ale predokladám, že cez ZA a strečno, dosiahnúť priemernú rýchlosť , vyše 108km, je absolútne nerálne ani v noci. Je všeobecne známe, že maloobjemové motory pri dialničnej rýchlosti žerú cez 8l/100km, čo môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti, sice nie VW grup motor, . Ešte by bolo namieste napísať, či si išiel sám, alebo plne obsadený, ak ple obsadený môžeš si pripočítať minimálne liter navrch. Fyziku jednoducho neoklameš, ani neobkecáš.
elektromobil dáva zmysel, iba ak máš soláre, a tak na 100-120km po meste.
octávia sa nekupuje, ale fasuje, tak netrep sprostosti.
veď tam je klauzula, že predávajúci s ponukou musí predložit reálneho kupca na dannú sumu.
vieš, čo predpokladám, že más rodičov, tak ich choď zhodiť zo skaly, aby ta nevyžiera TVOJ plat. To to môže vymyslieť, len chorý človek, čo závidí aj vlastným rodičom.
takže mladí nemôžu pracovať, lebo fico rozdáva tak toto je hláška týždňa. Len tak medzi nami, vlaky zadarmo majú aj mladí.
dúfam, že si už dávno v "amerike" a už len čakáš, kedy ti začnú padať pečené holuby do gágora :-)
co to tu trepeš o dôchodcoch, že žijú na úkor mladích. Asi slovensko krachuje preto, že musí vyplácať dochodky, na ktoré si dôchodcovia už zarobili?. Mladí by mali viac pracovať aby si na tie dôchodky zarobilisami, nie snívať o štvordňovom pracovnom čase,a minimálne 2x do roka na dovolenku. Predstavi, že terajší dôchodcovia úplne regulárne pracovali aj v sobotu. A to len za éry dubčeka začali byť voľné soboty. všetko čo vybudovali dôchodcovia, súčasná generácia rozkradla, a teraz plačete, že nič nemáte.
pozerám, že miesto hydromeniča aisin, začali, montovať dvojspojkovú haraburdu.
nie že ju nikdo nechce, ale cena je proste prestrelená,.
O moje matematické znalosti sa nemusíš strachovať.Rreálne jeto do 800km. V prvom rade, nádrž nikdy nevyjazdiš na 0 čiže realne vyčerpáš okolo 40 litrov.Spotreba bola zrejme podľa PP, čo je veľmi skreslujúce, Ďalšia vec určite nepôjdem ako prippsratý, aby som ušetril neaké to deci nafta. Nebudem s ním behať na prázdno. keĎ ho reálne zaťažím,/napr 4 cestujúci s batožinou amáš cca 400kg na vyše. tak tá spotreba slušne vyskočí.
samoznvaná celebrita.
45l nádrž, na takéto auto určené, hlavne na dlhšie trasy, je úboho málo. Veď škoda 150L, mala tuším väčšiu.
hlúpa stredná generácia, si nechala rozkradnuť/sprivatizovať, majetky čo vytvorili dnešní dôchodcovia, a teraz vyplakávaju , že nebudú mať na dôchodky. Nech makaju ako ich otcovia, a nesnívali o štvordňovom pracovnom týždni. Veľmi dávno sa pracovalo aj v sobotu.
o čom to píšeš, veď ked vieš všetky premenné , ako to tu píšeš, nie je problém to naprojektovať, aby to zadržalo aj tú tvojú "kinetickú", skalu. Chcel si byť za múdreho, ale teraz ti to nevyšlo.
za to može presne ten nagélovbaný bratislvský frajerik, syn bývaleho ŠTB, ktorý zadal zákazku višnového Dúhe, kde hneď na "počiatku", bolo jasné, že sa tam ide len napakopvať a stavbu nedokončí. Keby bolo višnové, tak by nebol problém zatvoriť celé strečno a v pohode opraviť.
Odporúčame