tychto dvoch všetko zaujíme, len nie deti.
tychto dvoch všetko zaujíme, len nie deti.
kdepak soudrzi z NDR spravili chybu?
banky by mali poskytovať úverey, loen také na ktoré majú vlastné prostriedky, a nie požičiavať si. Potom samozrejme keď si musia požičiavať a ešte zarobiť, tak potom letia úroky do závratnýcha výšin a banky ešte viac bohatnú. Banky to majú parádne vymyslené podnikať bez akéhokoľvek rizika. Podielové fondyje tiež podvot na klientoch, kde zasa banky prenášajú svojé podnikateľské riziko na klienta.
priemerne zručný človek, nemôže mať problém vymeniť batériu. Dakedy si ľudia pomáhali, elektrikár mi prišiel spraviť elektriku, ja som mu vymenil batériu, .........ďalší zasa vymaľoval....No dnes a ľudom nechce robiť , tak musia platiť.
prečo nenapíšu pravdu, že to zasa dobabrali úradnici z NDS. Dodnes nedokázali vysúťažiť dodávateľa technologickej časti. Reálna realizácie s projektom, výrobou a montážov je minimálne dva roky. Dodnes nie je známi zhotoviteľ. Takže nie je problém spočítať, že aj lančrič klame, a budeme radi ak to dodajú do konca 2025. Stavebnú časť zrejme stihnú do konca 2024, ale bez technológie sa to jednoducho nedá sprevádzkovať.
a už je to tu. Pôvodný 8° hydromenič od AISN-nu zamenili, za čínsku dvojspojku so 6°. No škoda.
Bývalý mafian, pašerák , plagiátor diplomoviek, tiež by ma zaujímalo, odkial nakradol na vily na miami... k tomu frajerku zmastil, ale stále ctihodný pán predseda, ktorému chodákovy každy len ublizuje. Čo ešte treba, aby sa politik pratal kade lahšie??:
fakt nechápem ľudí, čo sú ochotní platiť nezmyselné poplatky. Veď máme aj na SK banky kde nie sú žiadné poplatky za vedenie, výber, ..... bez nezmyselných obmedzení a výmyslov, len aby ľudí oškubali čo najviac.
dať kolaroce bnajomne byty za splenené je riadna odvaha. Zatial všetko je len v teoretickej rovine. Nech mi niekto ukáže aspoň jeden byt, ktorý postavil kollár.
ešte by som k tomu doplnil, Určite, prevodovka, ktorá má 7° dsg bude mat nizsiu spotrebu ako manuál 6°. Osobne mám 8° a pri 130 tacho točí jemne cez 2000min-1, kdežto pri manuály 6°bolo okolo 2300 min-1.
dovolím si oponovať, mám sice hydromenič, ale spotreba je hlavne v meste nižšia, ako som mal skúsenosti s manuálom, v porovnateľnom aute. Zrejme tá DSG nie je veľmi podarená prevodovka.
veľmi zaujímavé.
v prvom rade nepleť si pojmi s dojmami, u nás ani nikde naokolo nikdy nebol komunizmus. Nemám pocit, že v tomto zúriacom kapitalizme sa nečaká na autá. V konečnom dôsledku tento "maluch" bol kapitalistický výmysel, a v celku dobre sa aj tam predával.
zaujimavý poznatok, že zo 1000000€, dvakrát nižšia cena je 50000€. Tk toto mi hlava neberie, zrejme som de b..il
jedine štastie, že to otvárala bývala vláda bola vtom, že väčšina projektov meškala. Ináč by neotvárali nič. Ale to nie je podstatné, a le podstatné je to, že za tie tri premrhané roky, nespustila, žiaden nový zmysluplný projekt, samozrejme okrem, dialničného privádzača D3 v KNM. Tento dialničný privádzač má len takú maličku chybičku krásy , že namá dialnicu. :-)
takže podľa teba dochodcovia si prejedajú svojú bodúcnosť, celkom vtipné.
.2. Škoda Fabia 928
3. Kia Ceed 953
tak teraz neviem či nepoznám čísla, ale mám taký pocit že 953, je viac ako 928, či ??
jje tu ešte niekto, čo veria týmto ADAC štastistikám.
pozri sa, to že nechcem elektromobil ešte neznamená, že som socka, a mám hlboko do vačkau. Podobnú filozofiu majú škodahejtery, ktorí vravia, kto nemá škodu, je socka lebo na nu nemá. Pre kúpu elektromobilu musia byť silné argumenty, a tie zatial niesu. Bohu žiaľ problémi s elektromobilmi sa neodbúravajú. ale sa len kopia. Bohu žiaľ, zatial je viac argumentov proti ako pre.
pán budaj, už vám neverím ani slovo. SKôr vám tolerujem vasu spoluprácu s stb, ako toto.
Odporúčame