to by som chcel vidieť ako ti ukazujú výmenu napr led predných svetiel.:-)
to by som chcel vidieť ako ti ukazujú výmenu napr led predných svetiel.:-)
to,že by mal niekto za to bručať, to súhlasím. Takýto PPP projekt, by mal mať samostatné mýtnice, a by sa sama zaplatila, a nie aby sa celá republika zbierala na pár ľudí.
postavia dialnicu pre bratislavu za 2 miliardy, a ľudia nie su ochotní zaplatiť smiešnych 50€ za známku. Na druhej strane, by mali zaviesť jednodňové známky, pre sviatočných jazdcov. V zahraničí nie je problém za prejazd len jedným úsekom na myte zaplatiť 60 a viac €.
by ma zaujímalo, koľko vw z téjto aféry behá po slovensku a tak zamorujú ovzdušie, myslím si , že sa to môže rátať na tisíce a desťtisíce. Nemci sa ich zbavili a vyviezli do "ost" bloku, veď ty môžu aj pokapať.
no porovnávať v losom teste s octávipu je veľmi scestné, veď octávia pohorela v losom teste na plnej čiare.
panebože, že má prachy, tak sa z nej snažia spraviť neaký sexidol a pritom je to obyčajná šuchtla fuchtla , hociktorá rómka je krajšia a má lepšiu postavu.
no zdá sa , že tá agresívna cenová politika škody, žnie svoje ovocie. V GB sa im tiež prepadol trh, india, je biedne, a rusko jednoducho uvalilo embargo na české výrobky, všetci vieme prečo. Nie je normálne za fábiu pýtať 15 t€ ++. môžu tu vyplakávať koľko chcú. Prepad, začal po príchode Rapida, kde hlavné lákadlo mala byť cena ale to bola veľmi výhodna pre škodovku , ale určite nie pre zákaznika.
veď hej aj bukovský a tuším aj blaha je neaký doktor. To keď niekto mám titul pre menom , neznamená
že je vysokovalifikovaná zdravotníčka, radšej uveď kede a čo má publikované z odbornej sféry, alebo na akom pracovisku pracuje??: Konkrétne buklovský a smatna sú podľa mňa obyčajní šarlatáni, a majú titul.
to máš pravdu, ale aj napíš čo znamená zaočkovanosť, ? to si radšej zamlčal , lebo ti to nesedí do tvojho programu .
netrep sprostosti. nie len tvoj dcéra ma priateľku, ale v anglicku je tuším 300000 slovákov, tak väčšina dobre vie, že je tam zaočkovanosť vyše 60%, a začína tretie kolo očkovania, takže si môžu dovoliť chodiť bez rúška. V lete som bol v taliansku, kde sa viacmenej dodržiavajú opatrenia, skoro všade pred vstupom termokamery, pri ceste cez rakúsko by ma bez rúška neobslúžili, ešte som musel na formulár napísať kontaktne údaje s tfl. až potom som si mohol dať kávu. A pritom v rakúsku neviem o tom, že by bolo toľko vymetencov čo chodia si zakričať do ulíc, a niektorí ani neviedia čo, proste len kričať a vyzliekať policajtov z uniformy. :-)
ešte niekoľko poznámok, celý rebríček je zostaveny tak aby aj draha fábia bola na prvom mieste podľa mňa uplne hlúpy PR príspevok. Tiež je úplne od veci porovnávať v losom teste, autá s octáviou, veď ta je najhoršia v tomto teste hlavne hybridná verzia za posledných dvadsať rokov od čias Mercedesu triedy A.
čipová kríza = rozprávkové zisky pre automobilky, ako to ide dokopy???.
celé to zlúčenie je len divadiekol, aby sa nemuseli nalivať prachy do mosto. p. Doležal ma veľmi sklamal je to zasa len obyčajný tlčhuba, ktorý berie akorát ministerský plat. To že za 1 1/2 roka ani neškrtol na križovatke D1-D4, je neospravedlniteľnáí chyba.
kriza ne kríza, automobilky vykazujú závratné zisky, tak nech mi to niekto vysvetlí.
vďaka elektromobilom rastú ceny elektriky od nového roka. Pomaly, ale iste začína, kôly ním kolabovať sieť. Keď sa výrazne zníži spotreba nafty, na vykrytie diery v rozpočte, budú musieť zaviesť spotrebnú daň aj na elektriku.
mňa by zaujímalo, koľko emisii vypustí jeden elektromobil, keď zhorí a porovnať to kolko km musí nabehať dizlové s E6 auto aby sa tieto emisie vyrovnali??: Najlepšie na celom, je že elektromobil sa ani nedá uhysiť, len počkať pokiaľ zhorí a regulovať oheň aby nezasiahol aj vôkol. To isté platí o parkovani v podzemných garážiach. Keby tam začal horieť elektromobil, tak môže poškodiť aj statiku budovy, preto sa vo veľkom obmedzuje ich parkovanie v garážiach. Tiež sa musíme poďakovať ekoteroristom pri nedomyslenom presadzovaní elektroaut za zdražovanie elektriky, a to je len začiatok, proste pri rozšírenie alektroaut bude nedostatok elektriky ako aj nedostatočná sieť.
Mám taký pocit, že v roku 2020, jedných babrákov vymenili druhí babráci.
v celku podarené autíčko, keby som nebol v marci kupoval nové, určite by som nad ním uvažoval.
Ďakujemne baterkovým autám za zdraženie elektriny, s počtom nových električiek úmerneporastie aj cena elektriky. Nakoniec zavedú spotrebnú daň na elektriku, aby vykryli výpadok spotrebnej dane za fosílne paliva.Ľudkovia poďakujte sa ekoteroristom. Za dva tri roky nakúpite auto lacnejšie ako za 20 000€, také ako kedysi stálo 7-8 000€
škodovka má veľký problém, s cena išla do výšin a s kvalitou na úroveň najlacnejších aut, takto v atomotive nebude fungovať. SK trh je veľmi malý a nenaznačuje trendy.
Odporúčame