héj a neaký argument by nebol???.
héj a neaký argument by nebol???.
nepochopil si podstatu, len povrchy prístup. Nie je podstatné, či sa jazdí vpravo , alebo vľavo, ale podstané je že sa jazdí vpravo, alebo vľavo, dúfam, že si pochopil? keď si toto nepoochopil, tak čo už s tebou, už ani očkovanie ti nepomôže. :-)
tak v tomto sa hlboko mýliš.Vôbec nie je pravda, že keď sa neprípútaš,tak môžeš dostať pokutu,poprípade poistné krátenie. Takých hrdinov, ako ty čo sa nepripútali, lebo ím sa nič nemôže stať lebo "oni" sú dokonaly a neomylní sú plné cintoríny,To prirovnanie k bezpečnostným pásom je veľmi trefné, lebo aj keď si pripútany možeš zomrieť, ale máš podstatne väčšiu šancu prežiť. Pozri sa mne je úplne jedno, či sa dáš zaočkovať, alebo nie, alebo hoci kto iný, ale chcem aby som mal zabezpečené, že keď napr sadnem do lietadla, aby sa tam nebol de bil, čo nakazí celé lietado,myslím si, že na to mám právo, a vysvetli mi ako to chceš dosiahnuť??? jedine kontrolou, tak ako aj kontroluju každého pri vstupe do lietadla , lebo tiež by som nebol rád, keď sa posadím do lietadla a pri lete ho v lepšom prípade unesú. Pozri sa naprGB šíri sa tam hrozivo delta, ale preočkovanosť je tam vyše 1/2 obyvateľstvá, a čísla úmrti radikálne nestúpajú, a aj tie úmrtia a hospitalizácie, sú z radov nezaočkovaných.
si trocha trapný, po 30 rokoch to váľat na komusnistov. Týto demokrati ešte nič lepšia ako paneláky nevymysleli . To že sa rozpadajú mosty, cesty .... z čias komunistov, nie je ich vina,ale chyby súčasnej grnitúry, ktorá nie je schopná/ ochoptná zabezpečiť, ani základnú údržby infraštruktúry. A najlepší gól, je komunisti môžu aj za burinu čo dnes raste. V živote som nemal rád komunistov, ale treba troch nadhľad a trocha pochopiť dejinné súvislosti, čo ti zrejme nejde.
zrejme si to predstavuješ ako "Hurvínek válku". Keď si myslíš, že je to také jednoduché tak začni Ty vyrábať nákladné auta. aký problém.
no a takto dopadlo nové "európske" auto, neviem s koľkými hviezdičkami. No veru tiež by som nechcel sedieť na zadnom sedadle https://autoroad.cz/zajimavosti/74602-jen-pr… toto je len dôkaz toho, že v europe sa autá stavajú podľa predpisu a napr nárazové skúšky majú presne stanovené pravidla a na ostatnom čo sa netestuje sa jednoducho šetrí. Takže nebol by som až taký kritický na čínske autá, tie za posledné roky spravili veľký pokrok, a je len otázka času, kedy zaplavia európsky trh. Presne tak sa kedysi smiali z japonskýc aut /cca 60-te roky/ , potom sme sa smoiali z korejských aut /90-roky/ a presne tak isto nás prejde smiech aj z čínskych aut. Napr v číne sa škodovka stala nepredajná, práve kôly cene, kde čína dlhé roky bola pre škodu "zlatéj dúl".
moje +-
-ja by som určite v dnešnej dobe nekúpil auto bez automatu, ale určite to nesmie byť DSG od VW,
-nerozumiem aké + je mechanická ručná brzda, jedine čo sa môže stať, že v zime zamrzne, ja by som s mechanickou brzdou auto nekúpil.
- dizajn nekomentujem, mne sa osobne tieto škatule nepáčia. Pre mňa aj dizajn multiply má niečo do seba a celkom reálne uvažujem o kúpe ako vikedovka.
-trojválec by som tiež v živote nakúpil.
-Stelanti má fakt veľkú výhodu B+N+E, človek si jednoducho skôr vyberie , hybrid nemá budúcnosť.
Frustrácia je sviňa. Ty asi nebudeš v živote príliš úspešný.
Frustrácia je sviňa. Ty asi nebudeš v živote príliš úspešný.
nepatrí náhodou porshe pod VW?. mám taký pocit že vw ovláda banda podvodníkov, ktorím v európe všetko prejde.
no nevie, či to japonci postavili za dva dni, ale určite skôr. Otázka je skôr, kto by to zaplatil, lebo rýchlosť je otázka penazí. Je jasné keď výnosy z mýta idú do kešeňky súkromnej firme tak tie peniaze jednoducho chýbajú to je to úžasné dedičtvo po ficovláde, na nič niesu peniaze a toto dedičstvo nás tu bude ešte dlhé roky trápiť.
-,cena dosť vysoko, ale za kvalitu s platí a peugeot stojí za to, treba skúsiť a potom kritizovať.
čo narobíš, v zahraničí vyjde dovolenka lacnejšie a neporovnatelne lepšie služby.
nechápem, prečo by sa mali z mojích daní a zadĺženia mojích deti edškodňovať napr fitnes centrá a iné "služby" , ktoré slúžia veľmi úzkej a špecifickej skupine a nevytvára žiadne hodnoty. Pokiaľ fungovali, aj tak neodvádzali dane, lebo všetko sa platilo v hotovosti, a teraz by chceli peniaze. ?:??
brata ma vo vyšetrovačke, tak treba mu pomôcť. ten pčolinsky si mysli že ľudia seno žerú.
No skúste si sadnúť do " reštyky" a otvoriť jedálny lístok, Tak ceny v londýne môžu ticho závidieť tým slovenským. Celý gastro sektor asi chce dohnať všetky tržby ktoré nedostala. 0,5€ deci kofoly, 7-8€ halušky pivo pod 2€ nehrozí. a to nepíšem o žiatných +++++ hoteloch. zlaté a lacné chorvátsko .
tak to nie je pravda, zrejme nemáš skúsenosti s modernými hydromeničmi, porovnávaš to ešte z čias ŠM11. Pri dvojspojke som nezažil, že by dokázala napr podradiť 2 - 3 ° V meste dvojspojka , práveže nevie čo ma spraviť a jej to tvrá večnosť pokiaľ sa rozhodne čo má robiť. Napríklad keď ideš na semafór a spomaľuješ, v tom ti skočí zelená, tak dvojspojka má veľký problém, čo som pri hydromeniči nepostrehol. Hlavne v meste a v kolónach využiješ AT, na dialnici ti je fakticky AT zbytočná.
v podstate máš pravdu, ale to sa netýka len dvojspojky, ale fakticky všetkých AT včítane hydromeniča, ktorý dokáže prevodový stupeň tzv. uzamknúť, a nedochádza ku sklzu. A pritom hydromenič je užívateľský neporovnatelne prívetivejší ako dvojspojka.
s tým autom, je to celkom zaujímavé, ale len pre Bratislavu a blízke okolie. Napr, z KE pokiaľ by sa doťapkal do bratislavi , tak je už dávna v polke balatónu, skoro 2/5 cesty má za sebou.
Odporúčame