netreba hnevať veľkého medveďa. Takže škoda to má veselé prichádza o čínsky trh, a keď pride aj o ruský tak to nebude boh vie čo.Pre nás asi dobré, lebo ak chce predávať, ´tak u nás bude musieť zrealniť ceny a trocha pristáť na zem.
netreba hnevať veľkého medveďa. Takže škoda to má veselé prichádza o čínsky trh, a keď pride aj o ruský tak to nebude boh vie čo.Pre nás asi dobré, lebo ak chce predávať, ´tak u nás bude musieť zrealniť ceny a trocha pristáť na zem.
analógovy panel je omnoho elegantnejší ako tá "digpylacka"
hej hej, keď ponorku roztrhne, tak posádka bude vysielať balóniky a ryško ich podrží.
hej bude úspešná, lebo nemec nekúpi iné auto ako nemecké, čo im patrí ku cti, a je to jeden z najväčšík trhov europy. U mňa elektromobil nehrozí, zatial som verný "traktorom" , ale keby som mal vyberať tak radšej eC4, aspoň podľa výsledkov testov.
v dnesnej dopba len blázni kupujú staré "folgsvageny" a jej odnože, lebo VW už dávno nie je DAS AUTO. ak vw tak len vyrobené pred rokom 2000.
zrejme je prebytok kávy na svetových trhoch, treba podporiť jej predaj. Ináč denne pijem 2 až tri kávy.
na zahraničných servroch som si pozrel viacero porovnávacích testov, ale vw radšej asi nie.
z chuty som sa zasmiel že vraj cd !!! " aerodynamike so skvelým Cd 0,28 ".Fábia so všetkými týmito asistentmi prichádza s meškaním minimálne 5 rokov, za konkurenciou, také tipycké pre škodu. Dúfam, že tiež zachytili trend z roku 2013, a klimatizácie bude ovládana cez "tablet", pritom už väčšina aut od tohto ústupila, a dávajú klasické "krutitka".
m bank súkromný, a fio firemný a nepamätám, kedy mi účtovali neaký poplatok.
riadna blbosť, že v raj v línii, a ja som si myslel, že títo budú iní , a su ešte horší a väčší klamári ako ficobanda.
keď sa staráš o dizel, a nechováš sa k nemu ako prasa, dávaš kvalitnú naftu tak prežije v pohode benzín. Benzíny čo sa týka zložitosti, sa pomaly ale iste vyrovnajú nafte. Priamovstrek dvojhomotu a pdf filter majú bežne .Dizel v naších končinách je prevažne 4-válec a ten kultúrou chodu predbehne benzínové trojválce.
čo to je za hlúposť porovnávať dva skoro identické auta , akorát s prlepenými logami?.
pán služobník obrany vyslal jasný signál svojmu ľudu, neočkujte sa astrou.
pozri sa DS už neaký ten rok je na trhu, a v celku sa slušne etablovala /ešte raz podotýkam, že na sk, nemá šancu uspieť, lebo sk trh je taký aký je/ Koncern PSa respektíve teraz stelantis v celku stále rastie a jjednoduchop sa jej darí, lebo s nástupom nových modelov počnuc 308 II. /r2013/, im proste ide karata. Z opla, ktorý desatročia bola nekvalitná značka stále v červených číslach za pár rokov sa otočila o 180°. Keď napr sleduješ predaje aut v európe, tak v poslednom čase sa frie do popredia a bojuje o prvenstvo 208/Yaris. dlhoročný etaló golf sa stále prepadá v predajnosti hlbšie a hlbšie. To isté platí o číne, kde napr škoda sa stala doslova prepadák. Čo sa týka hybridov, tak to s tebou súhlasím, zástrčkové su tak akorát dobré pre dotácie od štátu, málo kto to reálne dobíja zo zástrčky. Napr toyto prius, je veľmi podarený hybrid, keď sa prejdeš po londýne, tak jednoznačne prevažujú nad ostatnými značkami.
no hej musia nanho dávať pozor aby si to nehodil, ako jeho súputnik.
v tak malej krajine ako je slovensko, je divadiel, tak akorát, len tých hercov je akosi veľa. Herec asi veľmi dobrý "džob", keď ich máme toľko :-)
DS, je zamierená na úplne iných zákazníkov ako RAV, ka. Takže s ňou by som to neporovnával. Osobne si myslím, že si zákazníkovv získa, ale určite nie na Sk.
Louvre nie je múzeum, ale galéria a to je dosť podstatný rozdiel.
hej hej, ja som tiež poznal kopec ľudí, ktorým škodi napr. bezpečnostný pás v aute, Teraz im už neškodí, nech im je zem ľahká.
Odporúčame