Mám taký pocit, že v roku 2020, jedných babrákov vymenili druhí babráci.
Mám taký pocit, že v roku 2020, jedných babrákov vymenili druhí babráci.
v celku podarené autíčko, keby som nebol v marci kupoval nové, určite by som nad ním uvažoval.
Ďakujemne baterkovým autám za zdraženie elektriny, s počtom nových električiek úmerneporastie aj cena elektriky. Nakoniec zavedú spotrebnú daň na elektriku, aby vykryli výpadok spotrebnej dane za fosílne paliva.Ľudkovia poďakujte sa ekoteroristom. Za dva tri roky nakúpite auto lacnejšie ako za 20 000€, také ako kedysi stálo 7-8 000€
škodovka má veľký problém, s cena išla do výšin a s kvalitou na úroveň najlacnejších aut, takto v atomotive nebude fungovať. SK trh je veľmi malý a nenaznačuje trendy.
hej hej treba veľa elektromobilov, aby nam zasa zvyšovali ceny elektriky.
stačí sa slušne správať k motoru, nie ako debyl,.Najlepšie naňho šlapať za studena, a meniť olej tak raz za 30tkm tak to hej potom bude žrať aj trávu okolo cesty.
ono v článku píšu o benzínovej 1,6, ale Peugeot ho má natolko upravený, že už nežerie olej. Druhá vec sú HDi motory, ktorý spomínaš, sú pomerne dlho na trhu a tie sú hádam nejlepšie, čo v súčasnosti trh ponúka. Tam fakticky sa olej nepohne medzi jednotlivými výmenami. VW nemá len problém s veľkou spotrebou, ale dokáže aj to, že olej pribuda a to je už iná katastrófa, fak nechápem ľudí, čo kupujú olietane šunky od wv s nejasnou históriou a problémovými motormi? ale kto chce kam pomôžme mu tam.
škoda má problém, práve s jej úžasnými dlhými prevismy, čo neprospievajú jazdným vlastnostiam, a geniálny nápad bolo dať pri hybridnej verzii, baterky do kufra, tým to škodovka už úplne zabila. Nesúhlasím s názorom, že s vlečnou nápravou sa nedajá podvozok slušne odladiť. Príkladom môže byť P 308 , ktorý zvláda losí test tauším cez 80km/hod s prehľadom. Podobne je na tom aj P3008, alebo elektromobily ako Opel corsa, P208...eC4........ktoré majú dá sa povedať príkladné jazdné vlastnosti, s vlečnou nápravou, doplnenú o priečnu pandhardskú tyč.
mám taký pocit, že na slovensku budú lepiť výrobne štítky a gro výroby bude v ČR, len aby sa niekto mohol napakovať.
pani pčolinskej ako aj celemu klanu neverím ani slova. Celý život napojený na štátny/politický cecok, a zrazu bum bác , padla kosa na kameň. Ono všetcí politici vy hlasujú , že sú svetci a len oni robia dobre pre národ, a v konečnom dôsledku sa pakujú ako sa dá.
no určite kali zoberie fica a nabehnú do leopoldova a povie zavrite nás Bude to ešte dlhá cesta, ale raz sa tam skončia aj so svojími kúmpánmi. Doba kešu skončila.
asi najväčší nepriateľ kapitalizmu je jaro, leto, jeseň a zima. :-)
teba sa o remiške asi aj sníva. No čo už aj bl bí ľudia sú ľudia
mám pocit, že škodovka je vriadných problémoch s predajom, čínsky trh sa zrútil, rusi tiež zisťujú, že sú aj lepšie autá ako škoda, v európskom už nedominuje, predbehli ju hlavne francúzske a kórejske značky. Každý druhý článok o autách na pravde je reklama na škodu.
toto dáva zmysel iba vtedy, ak štát dá dotáciu a potom jazdíš len na benzín. Protse chudobní doplácajú bohatým, na ich hračky.
autor trocha pozabudol, alebo radšej ani nespomína, nekontrolovateľné jazdné vlastnosti, vďaka umiestneniu baterky do zadného previsu . Auto úplne pohorelo na losom teste.
ľudia sa preto očkuju, aby boli zdraví, aby mohli vykonávať všetky tie činnosti čo popisuješ. Napíš mi, kto nechce byť zdraví????. myslím si, že každí rozumne uvažujúci človek.
hej hej lučansky bol svetec, až taký, že si to hodil.
Odporúčame