nepochopil, proste egoista najhrubšieho zrna. Rúška sú hlavne preto, aby si TY nenakazil druhých, ale to tvoje ego jednoducho nepochopí.
nepochopil, proste egoista najhrubšieho zrna. Rúška sú hlavne preto, aby si TY nenakazil druhých, ale to tvoje ego jednoducho nepochopí.
K tomu, keby ľudia prestali fajčiť, popíjať alkohol a začali chodiť peši, tak polovica sveta by skrachovala.
ty si zrejme z tých pošahancov "naokolobližšie". Veď propaguješ južnú trasu, kde nie je priemysel a ani veľmi nebude, lebo nie je tam pracovná sila schopná pracovať. Málé osídlenie, a stavať dialnice pre pár kombajnov v lete nemá zmysel. A povedz mi koľko aut chodí len BA -KE???: KE nie je pupok sveta a pre celý sever a východ slovenska je kratšia vzdialenosť po D1.
pokiaľ to nemá finančné krytie , čo nemá, lebo je to nezáväzný dokument, tak je to v podstate zdrap papiera, resp. neaká exel tabuľka.
ďalší z radu "jazvečík" veľký rozvor, relatívne malý rozchod a vyše metra dlhý zadný previs,k tomu vysoký podvozok bude dobre zametať po ceste, hopršie ako supreb e, ktoré neprešlo ani losím testom.
žiadna vakcína, ale rýchly život, dáva zabrať, a potom to takto skončí.
Táraš, a prečo keď prídem do GB musímísť na 10 dni do hotelovej karantény, ktorú si musím zaplatiť, a ešte mi vysvetli, prečo skoro rok bolo zakázané sedieť v reštavrácii, a pozvoľné otváranie začína v súčasnej dobe. Zrejme Ťa korona nie moc ale presne zasiahla do hlavy.
pozrel som si video 2x,ale nikde som sa nedozvedel, koľko treba nabíjať z BT do KE. Ak sa mýlim , tak ma opravte. Akorát som sa dozvedel, že novinárik sa išiel trocha poprevážať, ale konkrétne informácie, ktoré som očakával som sa nedozvedel, dnes môže robiť novinára fak hoci kto. .
autor má zrejme riadny guľáš v zemepise. Stavia dialnicu z Tirany do Hubovéj, potom pod obrázkom má nápis, že dialnica Turian do Hubovéj ušetria 15´a pritom o dialnici Turany -Hubová, nie je ani vo hviezdach....
výpovedná hodnota týchto TUV statistík je 0,000,000celá nula. Skôr hovorí ako človek pripraví auto na "STK".
Generácia dnešných 40, sa máloktorí naučili šoférovať, vedia tak akorát šliapať na plyn.
ten tvoj článok 35 je ohvne, ja chcem byť kozmonautom a mám na to právo podľa tvojej 35-tky. Veľmi zle chápeš slobodnú voľbu povolania, založ si firmu a slobodne zober tam každého kto sa prihlási a tak ny si veľmi rýchlo pochopil, čo je slobodná voľba povolania.
Pozri sa je to len o ohľaduplnosti k druhým, ale tebo to samozreme nič nehovorí. Keď jzdia viacerí na jednom aute, čo je bežná vec, tak aby som nerozniesol prípadnú nákazu na druhých tak primerane inteligentný človek používa aj v aute rúško, a predstav si aj keď je zaočkovaný. Vieš ako, a na teba to platí dvojnásobne "aj blbí ľudia sú len ľudia".
autor to má popletené, zastav sa licenčne vyrábala podľa fit600, a nie fiat 600 montovali podľa zastavy, nech sa uvedomí a netrepe hlúposti.
cena plechov, za posledné cca 3 mesiace, išla hore z 0,65€ na 1,4€ a to ešte potrebujeme vsž zachraňovať. Toto môže vyplodiť, len absolútny diletant, ktorý si dal napísať diplomovku ako jeho kolega z parlamentu.
Keď to robí TUV, tak výťaz je jasný nemecké autá víťazia. Ta honda sa tam dostala, zrejme omylom :-)
nič v zlom, prosím Ťa skús si to ešte raz prečítať a možno pochopíš, čo chcel prispievateľ napísať. V podstate názor p Toyody, je podobý ako má pán Taveres zo Stelantisu, a zrejme to je jediná schodná cesta do budúcnosti, a nie to čo vypotia politici v Brusely, a tu je jadro problému, lebo tých ekoteroristov si v podstate voli aj ty, napriek tomu, keby si sa chcel vyhovárať že ty nevolíš.
Trocha porozmýšľaj a možno pochopíš.
podvodníci z VAG sa nezaprú, proste nemci.
prečo to nie je označené ako PR článok??. myslím si, že stelantis ide na to lepšie ako VAG, keď úplne nezavrhuje benzín a naftu, Mňa by len veľmi zaujímalo, čo budú za cca 10rokov robiť so starými baterkami, na to dnes nik nemyslí.
Odporúčame