ešte by stálo za pripomenutie, že suberb hybrid neprešiel losím testom https://www.youtube.com/watch?v=3XLfyatbtGo
ešte by stálo za pripomenutie, že suberb hybrid neprešiel losím testom https://www.youtube.com/watch?v=3XLfyatbtGo
a losí test už zvláda?. či ako originál, ktorý testom neprešiel.
to " vyžraté prasiatko" má určite viac inteligencie, ako ty s tými primitívnymi záštychmi. Ten človek aspoň niečo v živote dokázal, na rozdiel od tvojho vypisovania na internete.
vcelku by ma zaujímalo, ako škoda rieši katastrofálne výsledky losieho test?. Či štandardne ako vw, kašle na to?.
podľa mňa toto je bežný štandardný a hlavne objektívny test, ako stovky iných. K podvodom sa akorát znížili nemci, ktorí evidentne podhustili predne pneu, aby logana prevráítili, ale pri iných testeroch som ešte nezanamenal podvody, alebo neobjektívnosť.
vôbec, nejde o poškodzovanie dobrého mena škodovky, proste toto je vlastnosť škodovky, a pri i škode je ešte znásobená tiažou bateriek. Pozri si aj ostatné testy škodoviek a možno pochopíš. Je to dôsledok, celkovo zléj koncepcie a celkového šetreniana nesprávnom mieste , kde sa výrobca kôly priestoru natlačí predný rad sedadiel , čo najviac dopredu , a zasa spravil neskutočné dlhé previsy kôly veľkému kufru. Úzky rozchod kolies voči karosérie zlé jazdné vlastnosti len zaklincoval. Proste buď budem mať relatívne priestranné auto, alebo dobré jazdné vlastnosti. Niečo dokáže pomôct ESP, alebo potom tvrdý podvozok, nie je to všeliek na to. Na druhej strane, budem mať priestorovo a kufrovo menšie auto, ale s dobrými jazdnými vlastnostami, ktoré sú vypočítateľne, ktoré Ťa neprekvapia. Pozri si napr losi test, scaly, proste, keď z pola spravíš veľké auto tak to dopadne.
nová octavia 4. dopadla v losom teste ešte horšie.
Tebe sa musí o matovičovi aj snívať, tak do takéhoto článku zapliesť jeho mamu, tak to je sila, normálneho človeka by to určite napadlo.
no ja som len zvedavý, ake sproste deti sa vrátia, ako zvládli výučbu rodičia.
celkom nechápem, v čom máš problém, že dizel do mesta??. V súčasnej dobe HDi sú veľmi kultivované, a v meste v podstate nerozoznáš či je to benzín, alebo dizel. Mám sice 1,6 HDi a nie je žiaden problém, cez týžden jazdím hlavne mesto cca200km, cez výken vždy kdesy vybehnem, a motor funguje bez problémov. Čo sa týka ekológie, tak v súčasnosti dizel je v konečnom dôsledku čistejší ako benzín. Je v celku príjemne, keď idem tankovať a na tachometri svieti 900-1000km, v pohode. KeĎ sa vyberiam ďalej , tak na nadrž spravím 1100 až 1200km. Takže jednoznačne dizel. . Ešte by som mal jednu poznámočku k autorový, pokiaľ ma pamäť neklame, tak PSA montuje hydromenič od Aisunu, čo je japonský výrobca a nie francúzske prevodovky.
ajaj, napíš koľko ma kg, keď sa do predu nezmestíš, lebo normálny človek so 185cm v predu nemôže mať problém. Na druhej strane asi si nepochopil, čo som napísal o sedení vzadu, skús si to ešte raz prečítať a pochopiť písany text. Ináč, nik Ťa nenúti si kúpiť 508, keď Ti nevyhovuje, kúp si dodávku, tam nebudeš mať problém s miestom.
No to by som chcel vidieť ten drevený strop. Zrejme kolega elza, čo hodnotí interier ako otrasný, zrejme v 508 v živote nesedel. Čo sa týka priestoru, v predu je to špica. Vzadu je to horšie, ale povedzte mi kto na takýchto autách chodí v 5 tich osobácha. Väčšinou, je to managerské auto. Ja by som celkovo auto hodnotil veľmi kladne. Čo sa týka techniky, tak by som chcel podotknúť, že 8°automat , je hydromenič, čo sa s so skackavou DSG, nedá ani porovnávať. Dovolím si napísať, že hydromenič s 2,0 HDi, je v súčasnosti asi najlepšie čo trh ponúka, a nemá konkurenciu.
čiastočne máš pravdu, ale to je len krádkodobý efekt, ktorý nič výraznejšie nezmení. V podstate ľudia užívaju si na úkor úspor, alebo v horšom prípade na dlh. Pokiaľ nezačne produkovať primárna a sekundárna sféra, tak terciálna sféra len živorí. Jednoducho povedané, keĎ sa nevyprodukuje a ľudia z výroby nezarobia peniace, tak ich nemôže mínať po "krčmách". Toto je presne to, že keď sa ekonomike darilo fico nešetril a nechal všetko rozkradnúť pre "naších ľudí", obdobne mečiar, a teraz nie sú peniaze na záchranu a rozbeh ekonomiky. Dajme matovičovy aspoň tých obligátnych sto dní, a nerobme z neho blázna. Ono na druhej strane vládnuť po zlodejskej smeráckej bande je fakt na zbláznenie.
Dovolil by som si oponovať, keď je tu niekto šialenec, tak si to Ty. To si fakt myslíš, že slovensku ekonomiku, by zachránili otvorené krčmy??: Trocha sa preber, veď keby si si prečítal poriadne článok, a vedel pochopiť písaný text, tak by ti bolo jasné, že sme závislý na odbyte v iných krajinách. Jednoducho napísane, keď na "západe" nekúpia naše autá, tak nás krčmy určite nezachránia.Proste musíme čakať, kým sa rozbehne ekonomika okolo, a s tým by nepohol ani tvojí miláčikovia mečiar a fico, ktorí už dávno mali sedieť v ilave a šiť rúška.
podľa mňa autor myslel s dĺžkou výstavby ho prekoná. Tunel vyšnové 22 rokov, tak korbeľku aspoň 35 rokov. Síce doležal má smelé plány a vyhlásenia, ale skutek utek.
panebože, teba hádam ten lipšic pretiahol ženu, či čo??: Neviem, keby tebe opitý chodec vbehol pod kolesa, či by so bol takýto hrdina. ??: On sa k tomu postavil aspoň chlapsky. Prečo nedáš za príklad napr., skrucaneho, alebo labudu??. čo fakt bvezohľadnou a arogantnou jazdou zabili ľudí, atiež skončili podmienkou??:
PR článok AAA, veď toto by ani kne nežrali. Kupujúci, ktorý je ochotný akceptovať navýšenie ceny jazdenky o 24% je určite nesvojprávny.
veď vitara , nie je žiadna ozruta. Porovnatelná s P2008, kamik, renault kaptur, čo sú malé autá,. Svift je skôr na rozhraní triede P107, citigo a fabia.
Odporúčame