PR článok AAA, veď toto by ani kne nežrali. Kupujúci, ktorý je ochotný akceptovať navýšenie ceny jazdenky o 24% je určite nesvojprávny.
PR článok AAA, veď toto by ani kne nežrali. Kupujúci, ktorý je ochotný akceptovať navýšenie ceny jazdenky o 24% je určite nesvojprávny.
veď vitara , nie je žiadna ozruta. Porovnatelná s P2008, kamik, renault kaptur, čo sú malé autá,. Svift je skôr na rozhraní triede P107, citigo a fabia.
tieto trojválce psa vyrába už neaký rók, tuším od 2014?. Viac krát bol vyhlásený za motor roka. Viem čo boli problémy, tak sa ozubený remeň pri niektorých sériach drobil a upchal mazanie motora. (remeň je v oleji). Taktiež boli problémy s benzínom, ktorý vylýval z nekvalitného benzínu na SK trhu. Preto pre určité ročníky doporučovali tankovať viaoktánový benzín. Je to jeden z najpodarenejších trojválcov na trhu av podstate prekonáva životnosť auta. V spojení s hydromeničom, je to v súčasnosti ideálna kombinácia, ktorá v téjto triede v europe nemá konkurenciu. Jazdím relatívne veľa km, a "osedlávam" prevžne dízle, ale tohto motora by som sa vôbec nebál. Proste francúzi to vedia.
zrejme na hodinách dejepisu si nedávala pozor.
že vraj dobývali Liptovský Mikuláš, panebože ako môžu tí novinári hlboko klesnúť. Liptovský Mikuláš hádom oslobodzovali, a nie dobývali!!!!!.
štátom platení zamestnaci proste takto fungujú. choď rovno za riaditeľom, dones malý bakšiš a máš vybavené, ak nie odložíme 90 dní a bodka. Ty sa aj zblázni, .Kedy konečne ľudia pracujúci v štátnej správe pochopia, že su tu pre ľudí, a nie ľudia pre štátnu správu. Prboha, veď to sú všetko zamestnaci ľudí, ktorý ich platia, a oni sa správajú ako mocipáni.
tiež , hlavna vec, že údaje sú opísané z propagačných materílov automobilky, kde skutočnosť bude na míle vzdialená. Tieto údaje sú práve oklamanie úradov a daniarov. Také tipické pre konvern vw, klamať a zatĺkať. veľmi rád si prečítam test zo "živého" auta.
Veľmi podarené autíčko. Niekedy som mal 207, s HDi motorom a veľká spokojnosť. Po rokoch súčasný majiteľ stále beha - bezproblémové autíčko. 208 na slovenskom trhu zrejme zázrak nespraví. Tento trh je veľmi konzervatívny, a bohu žiaľ nepraje takýmto autám. Tuná vyhráva fábia. Tá splňa nároky aj na "rodinné" auto, má väčší kufor, a spĺňa predstavu o cene a la social edition, čo peugeot neponúka. Jedno čo by som chcel zdôrazniť, to je použitý automat. Peugeot v súčasnosti montuje do všetkých aut automat - hydromenič, čo je nebe a dudy oproti skackavej DSG.
ďalší jednotlivec zo strany smer zlihal, nie je tých jednotlivcov neak veľa??. A strana smer a fico sa tvária ako by sa to jeho a strany smer netýkalo?. Kičura, počiatek, kalinák, jankovska gašpar bodor, siroký a ešte dalšie stovky jednotlivcov ktorý zlyhávajú v strane smer s. r. o.
No mne to vychádza tak, že hlavne súkromné osoby prestali kupovať autá (dáčia citroen...). Fletové zrejme ešte dobiehajú (škoda, vw...).
pozri sa, neviem či prepísanie legálne získaneho majetku je trestný čin, alebo je to zakázané, ale keby táto zločinecká skupina na čele s ficom, by spravila, len takýto "zločin", tak sa tu máme lepšie ako vo švajčiarsku.
preventívne by mali zadržať cestovné pasy celej zločineckej skupiny SMER s.r. o. V prvom rade p. Ficovi, kalinakovi pociatekovi, dalej tiež všetkým sns akom a ostatnym prisluhovačom, ako je vyboh, siroky úzky a bystrozraký a ostaných známich a j neznámich zločincov, čo nás 20 rokov okrádali a dávali vlaky zadarmo.
presne tak, takýchto zlodejov a nenažrancov, by mali vešať rovno na najbližší kandeláber, no bohu žiaľ máme demokraciu a veľmi obľúbené slovo mečiara a fic , "prezumcia neviny!. Kôly takýmto špinam s ficom na čele slovensko 20 rokov bolo v tme a nechalov sa vyciciaveť. Veľmi by ma zaujímalo, kde su počiatek, kalinna, siroky danko bodor a ostatna háveď , či už su dobre zdekovaný v SAE, alebo podobne.
riadny táraj. Ešte že im nevyšla "trafika" menom ústavný súd. Bola by to celkom dobrá "partička" zločincov Kičura, Jankovská, Fico a td.
celé je len o peniazoch, o neakej ekológii, nemôže byť ani reč. Prv začali preferovať dizle , rôzne daňové zvýchodnenia....., potom prišie rok 2015 avw so svojím podvodným systémom, všetko sa obrátilo na ruby, a hurá ľudia zahodte staré autá a kupujte nové benzínové!!. teraz sa zasýtil trh benzínom, hurá zahodte benzíny a kupujte elektromobily, tie sa akosi nevydarili, tak nastupuje ďalšia verzia, zahodte všetko čo je a kupujte dízle. systém hutá, len nech sa vyrába a predáva, to že ta výroba ako taká niči viac planétu ako samotne jazdenia aut, to nikoho nezaujíma, hlavna vec že sa predáva. a peniažky sa točia. SOm presvedčený, že 30 ročný favorit menej zašpiní planétu ako keď každých 5 rokov vyrobím nové auto a dam ho potom zošrtotovať. !!
to je presne taký mečiarovský argument.
igor, na toto sme čakali od čias mečiara, dakujeme a držíme palce, len aby si zostal zdravý.
Článok chváli bezchybnú ergonómiu, a o dva riadky nižšie sa dozvedáme, že info panel je umiestnený mimi zorného poľa, zmizli, všetký tlačitka, okre klimatízácie do všetkého sa musíme preklikávať..... Takže k téj ergonómii trocha objektívnosti by som poprosil. Ešte jedna poznámka k voliču jezdného režiu, tak takýto "kyjak" už nemá hádam ani dáčia, nie to vlajková loď.
myslím si v celku objektívna štatistika. Je to sice podľa britkyých zvyklosti, ale v podstate kopíruje kvalitu aut. Určite objektívnejšie, ako všeljake nemecké TUV reporty apodobné= nezmysly, kde všade musí vyhrať vw. Do popredia sa derú korejske značky a z a nimi ich nasledujú japonské. Francúzom sa v celku darí. Tu je vidieť systematickú prácu, a nie klamanie zákaznika a spoliehanie sa na masívnu reklamu. Na slovensku ospevovaný pohon 4x4, absolutný blud, a dokazom toho je peugeot 3008. Z koncernu vw zachranuje česť aspoň škoda, ktorá len dopláca na podvodne maniere koncernu, ináč by určite dosiahla lepšie výsledky.
Odporúčame