a ztasa vw najväčší podvodník. PSA si asi pred rokom z vlastnej iniciatívy, robili takét testy, tam boli tiež dosť výrazné odchylky, ale nie až také priepastné.
a ztasa vw najväčší podvodník. PSA si asi pred rokom z vlastnej iniciatívy, robili takét testy, tam boli tiež dosť výrazné odchylky, ale nie až také priepastné.
Čo sa týka toho pomýlenia, jediene nadpis je zle napísany, nie 3008, správne malo byť 5008. Ostatok je OK, lebo sa porovnávajú oba modely. Peugeot, spravil slušný krok v pred, dá sa povedať dvojgeneračný, a fakticky predbehol všetkú konkurenciu. Čo sa týka 4x4, v tom nevidím až taký problém, tu by ma fakt zaujímala štatistika, koľko aut, sa pri konkurencii predáva ako 4x4, a tiež, koľko z tých aut vodiči aj reálne využívaju tento pohon, Myslím si je to mizivé pércento. Kto potrebuje auto do hory, tak si kúpi Ladu nivu, alebo skutočný OFF ROAD, a nie ti e paškvily, čo ponuka konkurencia. Tiež by ma zaujímalo, prečo je problé, že je otáčkomer umiestnený v pravo?? . Taktiež opačný chod otáčkomera, je už trpne, že to v každom teste vôbec spomínajú, je to otázak 5min, aby si na to človek zvykol. . Keď sa niekomu zdá 88kW málo, veď má na výber 2,0, dokocna GT verziu, takže výber je, len ta 1,6, je rozumný . V teste fakticky nebolo čo vyčítať autu, všetko je tak ako má byť za dobrú cenu.
Tak presne tento systém minimálne 15 rokov používa Peugeot na svojích HDi-čkach . Jedine s rozdielom, že ten plachtí iba pri zastavovaní a to od 20km/h. Zrejme to plachtenie pri vyšších rýchlostiach je podmienené automatickou prevodovkou. Presne tento mikrohybrid, zhruba pred rokom zaviedol aj Suzuki. Takže zasa len okopírované, a jemne vylepšené. Ta úspora, je tiež sporná, lebo keď to dám na dizel, tak tiež ušetrím palivo, a benzín je zasa vyššie.
Ak ti rupnú nervy, len preto, že niekto ide 40, tak chytro bež vrátiť vodičák, lebo takýto človek nemá čo robiť za volantom.
Vôbec nezabudli na vw prúsery, ale TUV report, je nemecký a nemecká firma nemôže byť zlá, veď aj *Dáciu prevrátili len tak , že podhustili pneumatiky. Pri porovnávani podľa nemeckých kritérii, je dôležité koľko krát bolo auto v servise, npr citroen bol dvkakrát, raz mu vymenili tlmič, a druhý raz žiarovku, a protivník "audy" bol sice len raz v servise, to že musli vymeniť prevodovku a trvalo to 3 týždne, to podľa nemeckých kritérii, je len drobný detail, takže vyhráva nemecké auto.
Najpr si vyskúšaj, ten malý, smiešny volant z detských autíčok, a potom prosím Ťa kritizuj, lebo takto si len za somára.
asi tak, na okruhu, nerozhoduje len zýchlenie a výkon, tuna je jedno porovnanie http://garaz.tv/video/hot-hatch-wars1-honda-… . Vyhráva ten, kto má v rovnováhe výkon brzdy a jazdne vlastnosti, Zaujímavé, že vyhral, ten "najslabší" , a to so značnou prevahou, hlavne voči Seatu.
Ježišmária, ty máš neaké komplexi z toho Peugeota.
Len dobrodruh by si kúpil tento motor.-
po veľmi úspešnej 2008, toto je trefa do čierneho.
Ty si jasný príklad, ako je zhumpľované školstvo, keď Ťa nič nenaučilo, a musíš pracovať 200hodín. Keby si mal rozum, tak budeš podporovať učiteľov, aby aspoň z Tvojích deti niečo poriadne vyrástlo.
to fakt tento štát nevie ako odrbať ľudí o peniaze. Pokaľ DU, nebol schopný za sedem rokov náisť chbu, tak načo je nám takýto DU??, po siedmich rokoch by to malo byť už dávno premlčané. Tuším tretný čin sa tiež po určitých rokoch premlčí. Čiže živnostník je horšie na tom ako vrah a zlodej.
zrejme netušíš,ako pracuje správneS&S.PrepracovanýS&Sfunguje úplne ináč, ako to prezentuješ.Niektoré S&S sú tiež nazývané ako mikrohybrid. Auto nemá vôbec štartér, takže sa nemá čo ničiť. K rozbehu motora sa používa reverzný alternátor, ktorý pri brzdení rekuperuje energiu do kondenzátora,z ktorého sa potom berie energia na rozbeh,dokonca,sa elektrická energia využíva k prvotnému pohnutiu auta.Baterka s tým nemá nič, čiže sa neničí.Pri spomalení pod 20km/h, sa motor zastavuje, čiže k semaforom dochádzaš už s vypnutým motorom. V prípade, ak nechceš vypnúť motor stačí nechať zatlačenú spojku.Režim S&S je riešený tak, že keď nie sú splnené všetky podmienky,tj dostatočné silná batéria, nedostatočne zohriatý motor..S&S systém sa neaktivujem, čiže motor ti nezhasne, bez Tvojho zásahu. Taktiež,keď stojíš,a máš zapnutú klímu, svetlá..a nastanú podmienky, že by baterka tieto spotrebiče nestačila napájať, tak sa motor sám rozbehne, napriek tomu, že ešte stojíš. Toto sa udeje bez Tvojho zásahu.
v prvom rade, ak sa má stavať cez PPP, tak tento projek by mal v prvom rade zarobiť sám na seba, a nevyciciavať zasa peniaze od daňových poplatníkov, ktorí danný obchvat neuvidia ani z rýchlika, tobôž by na ňom jazdili. Problém je v tom, že obchvat a hlavne R7, bude slúžiť hlavne pre osobné autá, ktoré negenerujú žiadne peniaze, tak ako nákladné. Predpokladám, že obchvat, nebude spoplatnený DZ. Preto by sa za obchvat malo platiť mýto, aj pre OA, tak aby si to zaplatili skutoční ľudia, ktorí ho využívaju. Tu je zasa problém, že mýto by muselo byť nastavené riadne vysoko, a potom by ho ľudia nevyužívali. Čiže z ekonomického hľadiska je to blud.
Ja by som si tažku hlavu z toho nerobil. Ináč, auta neamjú pozinkovanú karosériu, ale vyrábaju sa z obojstranne pozinkovaného plechu, a to je teda dosť rozdiel.
veď ty holandania, vôbec nevedia jazdiť na autách. Nemá ESP a už je paf, a nezvláda ani vyhýbaci manever, ja by som takýmto vodičom bral vodický preukaz, a v živote by si nesmeli sadnúť do auta.
Veď to je stará finta, čo používali aj Štb-aci. Jeden zly ten strašil, a dobrý chlacholil, a uverili ste aj klamstvám
a čo teba sa na klavesnici, alebo v hlave niečo zaseklo?
Prosim Ťa skús byť konkrétny, kto a koľko vodičov jazdí cez maďarsko. ˇCi zasa len jeden nepodložený žvásť, kde jazdíš Ty a tvoj sused. Čo sa robili porovnacie testy, tak to maďarsko nevyšlo bohvie ako výhodne, ato nevravím o tom, že KE BA odhadom jazdí možna tisicka ľudí, čo je zanedbatelné množstvo, z celkového počtu.
Odporúčame