Re: ...
co to tu trepeš za sprostosti. Asi nepoznáš us auta z toho obdobia. Sice mali klimu, autoradio, luxus, ale techniku z čias Ford T, a bezpešnosť O bodov. Tatra mala velku spotrebu, ale US mali raz takô
Re: ...
co to tu trepeš za sprostosti. Asi nepoznáš us auta z toho obdobia. Sice mali klimu, autoradio, luxus, ale techniku z čias Ford T, a bezpešnosť O bodov. Tatra mala velku spotrebu, ale US mali raz takô
Re: S Tatrou 613 nemohol jazdiť hocikdo!
ale benzín bol po 2,10 Kčs
Re: 36€
nepochopil, no čo už. Proste sú ľudia, ktorí nedopustia na škodovku, a basta, argumenty a fakty jednoducho neúčinkujú. No pri 36t€ ma už nebudem šetriť na dialničnej známke, PZP výjde na jedno, a HP treba len tým, ktorí si kupujú auta aby mohli havarovať.
36€
no 36t €, tak to kúpim dva normálne autá, a mám tiež pohon na 4kolesá :-) a dvojitý kufor-nepotrebujem dvojaké otváranie kufra. 4 sa v dvoch autach odvezú pohodlnejši, amôžem ísť naraz na dva miesta. a do spotrby sa tiež zmestí, a nakonie môžem ísť dvojnásovnou rýchlosťou(sice na dvakrát, ale to nevadí)
Re: Konec Skody uz na dosah !!!
preboha chlapi, po roku ste sa už mohli naučiť pravé alt + e = € a nevypisovať všakovake ojra a neviem čo. :-©
Re: Cena
vy dvaja trpíte asi škodafóbiou, yetiho dať d o strednej triedy, leda ak cenou, úrovňou tak SX4 a podobne. Panda bola daná ako príklad priechodnosti, čo určite môže v pohode konkurovať.
Re: Mnoho "šťastných" majiteľov pomlčí...
nediv sa seat, je daľší koncernový magor, čo iné nepozná, iba "C" svetlá.
Re: nejako si neviem predstavit
bu´d si istý, že ta 0,9 bude lepšia ako to HTP, taliani su vo vývoji motorov na špici, kdežto WV ich len kopíruje a dobieha s 10 ročným meškaním. (WV ešte dodnes vyrába TDI, čo je už niekoľko desťročí prekonaný motor, napr aj Fiatom)
Re: 1.9
veľmi dobre viem čo je ťažisko, ale asi si nepochopil čo som napísal. Pokiaľ budem zaťažovať pred zadnou nápravou, tak tak isto zvýši sa záťaž aj prednej nápravy. Odlahčí sa iba v prípade, ak by som náklad nakladal za zadnú nápravu, vtedy by mohlo teoreticky doisť k odľahčeniu prednej nápravy, no prakticky sa to asi nedá previesť.(čiste teoreticky, keby som za zadnú nápravu dal tri vrecka cementu, ale to je veľmi nepraktické, lebo pri brzdení by sa mi zosypali dopredu.....) Čiže akokoľvek rozložím náklad, prakticky vždy dôjde k zaťaženiu aj prednej nápravy.
Re: 1.9
dosť divná teória. Aby odľahčilo prednú nápravu, to by sa náklad musel ukladať až za zadnú nápravu a to o pomerne vysokej hmotnosti, čo je v praxi velmi nepravdepodobné
Re: Citroen
K tomu zohrievaniu na mieste: okrem vyššej spotreby a ekológii, hlavný problém je v tom, že na mieste sa motor nezahrieva rovnomerne, ale len jeho časť. Pri jazde sa s motorom rovnomerne zahrieva aj prevodovka a ostatné časti ( dokonca aj tlmiče sa musia zahriať). Preto je dobre hneď vyraziť, ale samozrejme nie na plné"gule", ale primerane. Taktiež za jazdy sa motor skôr zohreje, lebo je zaťažený.
Re: Citroen
tak to hej, rozdiel je nafta a benzí, a ešte k tomu preplňovaný, to verím. Neviem presne ktorý benzín má dokonca interval 50 tis km. Kdesi som čítal prípad, že chlapik, prišiel do servisu po 90 tis. km, či náhodou netreba olej vimeniť, a motor to prežil v pohode. Čo sa týka toho nájazdu km, je jasné, že olejárske firmi doporučuju, čo najčastejšie meniť olej, veď obchod je obchod a každý chce predávať čo najviac :-)
Re: Citroen
a to si sa práve prebudil? odkiaľ to máš, uveď zdroj, v piatok som bol na prehliadke sC3-kou, a olej vôbec nemenili, ani nedoporučovali, ho vymeniť. ( 30tkm, alebo 2roky).
Re: objektivita
Zrejme objektivita chýba tebe, čo na tom, že niekto ma iný názor ako TY, a nevrav mi že jediný objektívny názor je WV?? Medvediu službu konkrétne pre škodovku, urobil slovenský predajca s cenami. Povec či je normálne aby v zahraničí škodovky ( a to považuje škodu za československé auto ) bola výrazne lacnejšia ako "doma"? V čr si s tým už uroboli poriadky, veď nebolo normálne aby okta v NSR bola o 80 tis Kč lacnejšia ako na domácom trhu, bohužial slováci ešte na to nedorástli. Keď chcete slovensku KIU chodte ju kúpiť do PL ušetríte. Ešte k tej akceptácii, Yetiho, zasa je to len o cene. Netvrdím, že je to zlé auto, určite má špičkovú techniku, ale na SK je jednoducho predražená. Jednoducho na "západ" sa vyvážajú autá s lepšou výbavou, kvalitnejšie materiály , za menej penazí, tak preto je akceptovaná. Problém je to že na SK je WV neaká modla, a iné autá sa jednoducho neakceptujú.
Re: objektivita
asi tak, to že ešte niekto na sk môže WV a hlavne škodu, tak to je už skôr na diagnózu. :-©
Re: ziadna slava, ale aspon si priznaju chybu
tak to si na hlbokom omyle, lebo taliani sú v strojárstve na špici v EU ( tiež som neveril, ale skúsenosť ma presvedčila), a na druhej strane je asi ferovejšie, priznať si chybu (predpokladám dodávateľa), a odstrániť ju, ako všetko za´tlkať, ako to má vo zvyku WV. Viď afera s erbrgmi na romstri, a mnoho iných. Určite lepší pocit mám z fiata, ako so škodaverke.
ceny
ešte by ma zaujímala cena, ak ich budú stavať tak ako doteraz, myslím si, že úspech majú zaručený. Ináč veľmi podarené vozítka, Vw asi stráca dych so svojími skodawerke, hlavne po nevydarenom dizaje romstra a fabie II. a ich cenotvorbe, a nepodarenej HTP.
Odporúčame