Re: Neskutocne drahe !
ked skusis prave alt+e, tak ti napise taketo € a nestrapnuj sa s ojro, uz si sa to mohol naucit, ale skolstvo je asi podla teba drahe , tak sa skoda ucit
Re: Neskutocne drahe !
ked skusis prave alt+e, tak ti napise taketo € a nestrapnuj sa s ojro, uz si sa to mohol naucit, ale skolstvo je asi podla teba drahe , tak sa skoda ucit
Re: TEST C3
ja neviem, co vsetci máte s tým kufrom. Auta tejto kategórie su určené na úplne niečo iné, nie na prevážanie veľkého kufra. Ja osobne 90% jezdím s prázdnym kufrom, max, ak nákupna taška + zbytočnosti. A ak niekto prevážať veľké veci a potrebuje veľký kufor, tak si kúpi poriadné auto, a nie malé auto. Ak ti chýba kufor tak si kúp táliu, ta má 500l. 8-o Kdesi v južnej amerike vyrábaju C3 s kufrom, a už sme tam kde je Octa. a mam aspon priestor na nohy.keď už.
Re: TEST C3
S tým priestorom vzadu si to riadne prestrlil. Skús napísať do ktorého auta dannej triedy sa vsúkaš, lebo ja si zasa neviem predstaviť v tejto triede lepšie nastupovanie a priestor na kolena, práve ako ma C3. Dovolím si tvrdiť, že nastupovanie a priestor na kolená ma lepší ako Octavie, ktorá sa už tlačí z tejto triedy kdesi vyššie, hoci bezúspešne.
Re: wv
Presne to som chcel povedať, proti gust žiaden dišputát. Nebudem odsudzovať ľudí, ktorím sa WV nepáči, a taktiež neodsudzujem ľudí čo jazdia Sanderom, lebo za tie peniaze si svoju službu splní, a je veľmi veľa ľudí čo ročne nenajazdí ani tych 10tis, km. S tou linkou vo WV nemaš celkom pravdu. Z vlastnej skúsenosti viem, že to celkom tak nie je. Sice je to asi o vybave čo si kto objedná, a koľko je ochotný do auta investovať. V robote používam pasata s nemeckými značkami, kdežto kolega má takého istého pasata kupovaného na SK. Keď stoja vedľa seba ten nemecký je o cca 5cm nižší, a v podstatne lepšej výbave. No na druhej strane ten nemecký na sk cestách pokiaľ človek nechodí vyložene po dialniciach je prakticky nepoužiteľný, resp. s problémami.
Re: wv
a to zasa ako si uhádol, že som členom klubu mensa?? ty si teda génius! Na tvojom mieste by som Sandero moc nepodcenoval a vôbec Daciu, lebo aj tie auta majú svojich kupcov, a asi by si sa divil, nie len na Sk, ale pomerne veľku klientelu maju práve v nemecku. Možno by si sa divil na WV najzdím pomerne veľa km (a nie na golfe), ktoré sú kupované pre nemecky trh, a to je zasa iná trieda, ako keď to kupuješ na SK , a vôbec nie som z ních "hapy" sú to priemerne spoľahlive a kvalitné autá, ale neako nenadchnú. Domov by som si ho určite nekúpil, na to mám iné značky. (najbližšie asi pouvažujem o Sandere, lebo sa mi v celku páči ;-D )
Re: wv
no veď 90 to je celkom slušné, nie. Tak neviem koľko môže mať jasnovidec tvojho rangu, keď si na poprve uhádol, že mám sandero??
Re: wv
ty si neaky vševed, odkiaľ si uhádol, že mám sandero?? Normálne sa mi začínajú páčiť ľudia tvojho IQ, neviem ale trepem sprostoti, že.
wv
v tej pravde viete písať aj o niečom inom ako WV a Škodawage?. :-©
Re: ftedei
tak to je teda pekné, že HTP je najpredavanejši motor vo fabii, ale dôvod je jasný a jediný, lebo je to najlacnejšia alternatíva. A čo sa tyka toho vstrekovania, neverím mu prave preto, ze vo VW je to "novinka" čo inde sa už 10 rokou predáva, takže možno za 10 rokov.....
Re: skoda
odpoved je jednoduchá, za normálnu. No bohužiaľ, škoda je na tom tak, že pomaly nepredá ani za normálnu cenu.
ftedei
ja neviem, prečo si v tej skodovke nadaju už konečne pokoj s trojvalcami. Ako by im nestačil prepadak HTP, ktorý ani po značných konštručných úpravach nie je životaschopny. a ta odrezana TDI to už radšej aj prestali vyrabať.(po 5tich rokoch je motor obstarožny tak to je už sila, ) Tej novej TDI CR tiež moc neverím.
skoda
konecne si slovaci zacinaju uvedomovat, ze na sk existuje aj ina znacky ako skodwage. (sice suzuki ma tiez cast WV 8-o ) a pochopili, ze skodawagen nie je nicim extra, len je nechutne predrazena
40 rokov
No to by ma fakt zsaujimalo, odkial zobral autor , ze po 40 tich rokoch sa vracia k 2 valcu. Ked si dobre pamatam, tak F500 s dvojvalcom sa začal vyrábať v r. 1957, a v r1985 sa ešte varabal F126 s dvojválcom. Tych 40 rokov je asi tak, že rano autor vstal a čosi sa mu prisnilo. Trocha odbornosti by fakt nezaškodilo, a nie len tak "drístať" veď ľudia su stádo baranov, že. :-©
wv horsi ako ksc
prisprosty reklamný článok, ved koncernu môže byť jedno čo sa predáve, hlavna vec že sa sypu love. V knečnom dôsledku vw je pre škodu hrší diktát, ako dakedy boli komunisti.
Re: Idiotskejsie porovnanie uz snad ani nejde vymysliet
reset, mne sa zda, ze asi ty si ten idiotko, asi mas problem, ze fiat je in, a nie tvoj oblubeny koncer. Hrozne prizemne myslenie, no co uz, aj takyto obmedzenci musia existovat
htp
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf ja neviem ma este niekto chut na HTP ? a ostatne je ukrutne predrazene.( inač v tom članku su len fakty, bohužiaľ)
Re: Yeti
chúda moje potreboval si sa pochválit? je mi Ťa úprimne ľúto, ked jety je tvoj vrchol.
Re: tie spotreby
dph je malo radsej nasobte Pi. Zaujimave, ze v clanku sa rads&ej o cenach mlci [>-]
Re: Kvalita Toyota
a si si úplne istý? ja som jeden čas pracoval na sk vo firme, kde vyrábali komponenty pre elektonicky plynovy pedal. ale či to išlo aj do Toyty, tak to neviem
Re: Kvalita Toyota
tak isto skoda komentovat tvoj prispevok. Ludia robia velku chybu, ked kupuju auta podla znacky. V dnesnej dobe znacka nic neznamena, lebo auta sa vyrabaju na celom svete. Toyotu , kupuju pre spolahlivost, skodu, preto, ze je to koncern, Wv DAS auto, francuzov, zasa kazdy odsudzuje. Ja neobhajujem ziadnu znacku. Ten inkriminovany plyn mozna vyrabali prave na slovensku, kto ho vie. a tak isto ho ma mozna namontovany aj skoda?. Auto treba kupovat hlavne, naco ho clovek potrebuje, podla ceny a kvality servisu. Asi pred rokom som kupoval auto, obehal som vsetkych predajco so svojou predstavou, a cuduj sa svete vysiel mi francuz, a vobec nelutuje.
Odporúčame