nie jke to náhodou naopak, ze ukraj iny chce o voje rozhodnúť bez russka?. , len sa jej to nedarí.
nie jke to náhodou naopak, ze ukraj iny chce o voje rozhodnúť bez russka?. , len sa jej to nedarí.
asi škoda niečo písať, ale EU, by sa mala zamyslieť sama nad sebou. Medveď je povýšený nad človeka, zelenou politikov, si zdevastovala priemysel, ktorý sa presťahoval za hranice EU, čiže, žiadne emisie sa nezachránili.....zatvárajú sa hranice...
veľmi zaujímavé, na vládne a poslanecké platy máme, na výsluhové dôchodky vyše 2000€ od 40 rokov, na to máme, herci majú vyše 10 000€ a viac, o športovcoch ani nehovorím, tak sa otáčajú milióny, a dane idú mimo sk.... v tejto republike máme na všetko, len to čo treba pre ľudí , na tom ´treba šetriť, zdravotníctvo , školstvo, dôchodcovia, infraštruktúra na tom sa "musí" šetriť, veľmi zaujímavé.
článok vhodný tak akurát pre progresivcov, ktorí potrebujú navigáciu aby trafili na WC. Ale k veci. Skrutky sme si odložili vlani , zaujímave takže tohoročná jar keď sa prezúvalo na letné, bolo vlani. Ak to bolo vlani, tak fakticky jazdím stále na zimných, takže logika žiadna, ale hlavná vec že sa napísal zbytočný článok na dve strany, hlavná vec, že sa kliká, obsah už nie je podstatný.
prežilo to aj komunistov, a "demokrati" to dorazili.
k rebríčku sa radšej nejdem vyjadrovať ´=ADAC. už, sa ani nesnaží zakamuflovať, svoje neobjektívne hodnotenia. EU si ničí vlasný priemysel. V prípade zákazu výroby aut na fosílne paliva, nastáva otázka, nie či elektromobily....ale otázka znie, či sa v eurobe budú vobec vyrábať autá. Vo výrobe elektromobilov má dominantné postavenie čína, a sú fakticky jediný výrobcovia bateriek, hlavne z hľadiska surovín. Keď EU uvalí clá na čínske elektromobili, tak europa, nekúpi žiadnu bateru z číny, a v europe môžu zavrieť "kšeft".
keďže za posledných 17 rokov Stellantis znížil produkciu v Taliansku až o 70 percent, to snáď nemyslitevážne???. Stelantis kúpi Fiata, tak maximáne pred troma rokmi. Pán domček skúste pouvažovať zmeniť zamestnanie, lebo toto nemá úroveŇ.
tak toto určite nebude predajný trhák.
keď sa nemýlim, tak 208, má spoločný podvozok s corsou, a nie s astrou. Astra zdiela podvozok s 308-čkou. Aj podľa rozmerov podvozok dsedí na korzu.
škoda, že nenapísali cieľovú skupinu zákaznikov. Človek čo je pri zmysloch ten to určite nekúpi za 20t€. Asi by som o tom začal rozmýšlať pri cenovke 5-8t€. Dobrodruhov, čo sa potrebujú vyťahovať, tých bude zrejme veľmi málo.
píšu, moskovské metro ehodnotili, lebo by s prehľadom vyhralo. Slováci sú úplne zmagorení, prestali vyrábať aj ruskú zmrzlinu a ruské vajcia :-)
celá progresívna bratislava je už teraz vo vytržení, a nemôže sa dočkať premiery. Ostatok 4,5 mil ľudí to absolútne nezaujíma. Zaujímavé by bolo uviesť, kto ten film financoval.
neochranujem fica a spol, ale bohu žiaľ oni musia teraz asanovať tie matovičové atomovky, To že sa to dotkne aj dz a myta, bohu žiaľ, Je nad slnko jasné, že to zdraženie sa automaticky prenesie do ceny tovarov......matovič sa môže sulikovy poďakovať, že povalil vládu, veď teraz by ho ľudia zožrali.
poďakujte sa matovičovy, odorovy a sulikovy . :-)
keby si si dal párky, salámu alebo šunku, čo vyrábali za socíku, určite by ti prišlo zle, lebo boli vyrobené z mäsa. :-), to dneska nezažiješ.
keď je dobre navrhnutý a dobre spravený oporný múr nemôže spadnúť. Bohu žiaľ tento oporný búr bol len dobre zaplatený.
trepeš dva na tri., bez kúska pozania histórie, a to nie len socialistickéj. V provom rade vôbec nevelebím socializmus, ale bohu žiaľ, nemôžem velebiť ani túto prekvitajúcu demakoraciu. Pre zapad sme odpadová žumpa a teraz aj nárazniková zóna pred vojnou. Spravili z nás výrobnu montovňu bez akejkoľvek pridanej hodnoty. Netvrdím, že sa nemáme , myslím po hmotnej stránke lepšie, ale pre niekoho prachy sú jediná modla a merítko prosperity. Dnes si kúpiš titul a v školách vychovávame zdegenerovanú mládež, čo velice vyhovuje demokracii, lebo hlupákov sa lepšie manipuluje ako vzdelaných a inteligentných ľudí. Za výkvet tohto národa sa pasujú napr naší umelci, o ktorých na západe by si nikto ani bicykel neoprel.
socialistikú dobu, hodnotia ľudia, ktorí nepoznajú dejiny a táraju si čo im pasuje. Zujímavé, že všetky firmy čo si vymenoval potopila až tá tvoja úžasná "demokracia".Keď si myslel škodu plzeň tak tá ešte funguje, a keď si myslel auto škoda, tak tá funguje, len ako montážný závod pre VAG. a samotná značka ako lacnejšia alternatíva WV, čiže akási vnútorna konkurencia pre hlúpi národ , nemám na WV tak si kúpim škodu, a bohu žiaľ ľudia sú v dnešnej dobe tak sprostí, že to funguje.
prudko inteligentná reakcia, hodná úrovne akože "kultúrnej" obce slovenska
Odporúčame