"von und zu Lichtenstein" sa v originále píše von und zu LiEchtenstein - keď už monarchizujte, nerobte tak so slamou v topánkach.
"von und zu Lichtenstein" sa v originále píše von und zu LiEchtenstein - keď už monarchizujte, nerobte tak so slamou v topánkach.
presne tak, od maďaróna Barcziho, i keď absolventa Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej, iné čakať nemožno!
Lokalita mávala značne vyššiu návštevnosť.
Kopte zlato
Vymámte od vášho sponzora dotáciu na plastiku.
Vďaka Bohu, že Slovensko už nejde žiadnymi "českými cestami"! Aj keď niektorí to nespracovali za takmer celé štvrťstoročie.
takmer deviata hodina 1. januára, ale zmienka o štátnom sviatku vzniku Slovenskej republiky nič...
takmer deviata hodina 1. januára, ale zmienka o štátnom sviatku vzniku Slovenskej republiky nič...
voziť sa zadarmo, ale aj v prvotriednej kvalite? Takto to nešlo ani za Husáka! Platí: buď - alebo!
škoda, že odborníčka neporadila, že do sauny sa nelezie s handrou, akú ukazujete na snímke...
rýchlosť 160, resp. 200 kilometrov za hodinu.
Nie tak "pre nich", ako pre podmienky slovenskej železničnej siete (ŽSR).
Pojmom "štát" pomenúval už autonómnu Slovenskú krajinu, ktorej vláde predsedal od októbra 1938. V marci 1939 túto štátnosť sa pokúsili zlikvidovať - príznačne - českí a čechoslovakistickí generáli, rozpútajúc na Slovensku vojenský teror (tzv. Homolov puč). Za takýchto podmienok sa súžitie s Prahou stalo nemysliteľným.
Česi vybíjali si zlosť za Mníchovskú dohodu, keď západoeurópska a benešovská elita ich hodila cez palubu. Bolo len v záujme Slovenska a Slovákov, aby sa pôsobením týchto okolností nedostali do závozu, ako mnohokrát sa stalo v predchádzajúcich dejinách...
grafikon L95 nie je efektívny - v porovnaní s inými linkami, keď napr. za bežný interval L83 prejdú Námestím hraničiarov tri spoje L95...
Ale neefektivita sa zvyšuje od 11.12.2016, odkedy spustii novú cestnú svetelnú signalizáciu na uvedenom námestí.
Mimochodom, prečo L95 nemienia viesť cez Furdekovu?? Nie všetko musí ísť cez Hraničiarov, len preto, že "teraz je to tak"!
trúbka ako trúbka...
Slovenská republika (samostatný a nezávislý štát) vznika ale 14. marca 1939, uznesením snemu Slovenskej krajiny. Takže máte tam chybu jednak v absencii príslušného orgánu, ako aj v chronológii...
Odporúčam aj iné pramene, ako wikipédiu.
Bojovali najmä proti Slovenskej republike, preto pykali. Hoci to nebolo predmetom odsúdení v dobe, teraz to možno hodnotiť ako zadosťučinenie za boj proti samostatnej slovenskej štátnosti!
Vlaky IC v Trenčíne tzastavovať mohli, ale len na nástup: smer Žilina - Košice, a takisto výstup z tohto smeru.
Teda bez možnosti výstupu v smere z Bratislavy a nástupu v smere do Bratislavy (tarifné opatrenie). Predsa len, vlak IC má prioritu voziť cestujúcich aspoň na 250 km, t.j. zásadnejšie vzdialenosti, nie smiešnych 120 (BA hl. st. - Trenčín).
schpopnosť parazitovať na možno slávnej minulosti je pre pepíkov typická. Síce nie sme schopní vytvoriť čosi nové a pokrokové, tak hajde kanibalizovať archívne projekty...
z opísaného vyplýva, že vošla do trate hneď po prechode prvej električky a bez obzretia do druhej strany. Takže prípadný semafor platiaci pre trať by ignorovala - jeho absencia teda nie je príčinou.
Mimochodom, Saratovská a M.-Schneidera-Trnavského je veľmi široká, semafor z jednej strany vozovky po opačný síce vidieť, ale nikdy neplatia v takomto rozsahu. Táto časť článku je doslova zavádzajúca!
čosi podobné (stále prerušované žlté svetlo) na priechode pre chodcov cez trať je inštalované na Trnavskom mýte pri Centrali (trať smer Ružinov). Tam ale semafor je umiestnený vo výške ako pre vozidlá na ceste, takže chudák pešiak (a ani "analytik") ho asi ani nevidí...
Odporúčame