rozhodne nebránim (aj keď názor na ich pseudo-"tému" mám jednozančný), rozhodne sa však treba vystríhať ZNEUŽITIU mŕtvych aj živých duší!!!
Skúste najprv čítať a vnímať, a až potom reagovať na príspevok.
rozhodne nebránim (aj keď názor na ich pseudo-"tému" mám jednozančný), rozhodne sa však treba vystríhať ZNEUŽITIU mŕtvych aj živých duší!!!
Skúste najprv čítať a vnímať, a až potom reagovať na príspevok.
odporúčam pred uzavretím volebných miestností osobne ísť overiť, či Vaše meno nezneužili a neodovzdali hlas za Vás! Nezabúdajte, že v referende nie je politická kontrola aj na najnižšej úrovni - v okrskových komisiách, ale len jednostranný záujem usporiadateľov (a nimi nominovaných referendových kádrov) ukončiť ho s čo najväčším počtom hlasov "áno - za"!
možno ten Váš "svet" áno, môj rozhodne nie. Osudy ľudstva neriešim, ale spolieham sa na Vás :D
nemám problém dožiť svoj život svojim spôsobom, možnosťami a prostriedkami - nepotrebujem k tomu žiadne decká, ani predsvedčených tatkov z katolibanu!
to veru bude "dovolenka" pre ostatných... Je známe, že decká škriekajú a ziapu, tak isto ako ich matere, ktoré sa navyše nazdávajú, že kvôli decku sa musí okolo nej točiť celý svet. To bude zážitkov zo stravovacích zariadení, hotelov a penziónov, "atrakcií" a pamätihodností...
hádam nie je problémom spoločnosti - štátu, že máte náklady s rodením a výchovou detí. Nikto vás o ne predsa nežiadal!
prečo vôbec "rodiny s deťmi"??
Ak štát mieni nepriamo stimulovať zakladanie rodín a pôrodnosť (samé o sebe dosť pochybný sociálny inžiniering), tak veru strieľa vedľa! "Stimul" by takto prichádzal do úvahy na využitie najskôr o šesť rokov, pričom po tom období nemusí byť už ani účinný (funkčný)...
Aurel Hrabušický, ktorý nebo schopný dokončiť vysokoškolské štúdium, je naozaj excelentným "kunsthistorikom"...
Nikomu už hádam vyše dvadsať rokov nevadí, že nespĺňa kvalifikačné predpoklady pre zamestnanie v Slovenskej národnej galérii!?
škoda len, že elektrická železnica nemá vonkoncom nič spoločné s Trenčínom ("Trenčianska"), maximálne je trenčianskoteplická.
Názov by mohol byť odvodený od regiónu Trenčín (historická stolica na stredom Považí od Strečna po Nové Mesto nad Váhom), avšak toto pojmoslovie je dávno zabudnuté.
Takže súčasný názov "TREŽ" len úspešne zavádza neznalých!
A k letnej prevádzke: Štát (MDVRR SR), myslím, že v roku 2011 zastavil prevádzku elektrických vlakov, ale vláda toho istého štátu na jej obnovu prijala odporúčacie uznesenie. Trochu schizofrenický jav, nie? Nebol pri oboch "akciách" prítomný "majster Kubáček,CSc."?? Nevraviac o tom, že tým istým uznesením sa vláda zaviazala vybudovať žel. zastávku na sídlisku v meste Handlová, okres Prievidza v tom istom Trenčianskom kraji, po ktorej však dodnes stopy niet...
bože, čítam, že "superpočítač z prvej svetovej VOJNY"... :D
faktom je, že na daň vyberajú aj od samotných obyvateľov "východného Nemecka" (ex-DDR).
ak sa už chvália väčším počtom vlakov a kilometrov v jednotlivých krajoch SR, mohli by vysvetliť, prečo zrejme nedopatrením zabudli napísať o zrušení vlakov 5759 a 5762 na trati 150 medzi Zvolenom a Levicami a späť...
O renesancii možno sotva hovoriť - petície zo Zlatých Moraviec, Krupiny či Gemera (Revúca, Plešivec, Rožňava, Dobšiná) hovoria o inom...
za červenú lúzu zase hovorí Kóňa celkom jasne v tomto článku;
navyše šéf sekcie žel. dopravy na MD (Kubáček, CSc., ktorý poskytuje rozumy pre tieto vyjadrenia) je reliktom z čias Figeľa, ktorého tam červení konzervovali...
základom obsluhy západnej časti Banskobystrického kraja by mohli byť ramená (myslené ako „linky“ Os/Zr, prípadne aj ako obehy):
1) (Levice – Kozárovce –) Nová Baňa – Žarnovica – Hronská Dúbrava – Zvolen os. st. – Banská Bystrica (vlaky elektrickej trakcie)
2) (Horná Štubňa –) Kremnica – Hronská Dúbrava – Zvolen os. st. – Krupina – Dudince (– Šahy)
3) Banská Štiavnica – Hronská Dúbrava (– Zvolen os. st. – Banská Bystrica, určené spoje)
tí už dávnejšie patria pod PZ SR, konkrétne sú odbormi železničnej polície toho-ktorého krajského riaditeľstva.
Nech Vás nemýlia uniformi, tie "staré" (železničné) zákon pripustil ponechať po dobu 10 rokov, nech nevyhadzujú/nemenia relatívne nové.
pokiaľ na pozemok, ktorý užíva osoba A jestvuje založený List vlastníctva v prospech osoby B (a je úplne jedno, či v KN-"C" alebo v UO-"E"), nie je možné vydržanie v prospech osoby A.
Žiadame pozemkovo-právnych "expertov", aby nezavádzali verejnosť a nenavádzali k trestným činom krádeže!
Petržalku čaká viac mín, uvarených Bajanom, napr. garážový dom na Furdekovej, ktorý ale vraj niektorý dosiahli "anketovaním"...
http://bratislava.sme .sk/c/7463009/na-furdek…
http://bratislava.sme. sk/c/7466631/viac-park…
Namiesto zbytočného "revitalizačného" rozbitia priestranstva Námestia hraničiarov totálne "od gruntu" (miesto nanajvýš potrebnej úpravy asf. povrchu a zámkového chodníka položeného priamo do trávnika) mala v lokalite Furdekovej zriadiť povrchové parkovanie (predĺženie ramena Lachovej ulice smerom k zdevastovanej zeleninárskej búde), a ostatnú plochu sadovnícky upraviť! Lenže, to by nebol stavebný a developerský kšeft! Bajanova pomsta je horká...
určite patríme inde, ako do (mŕtveho) "Československa", ktoré by ale zjavne ešte mnohí pohrobkovia chceli reinkarnovať. Práve v tomto konklomeráte by sme úspešne zanikli, napokon, ono začalo aj mazať stopy našich dejín. Tie mali byť nanajvýš "československé", celá doba medzi Veľkou Moravou a rokom 1918 akosi zanikla.
Vás sa však toto netýka, Vy viete kam potríte podľa príznačného "jen" v druhom riadku Vášho príspevku.
Neviem či treba obviňovať priamo "Slovensko", keď aktéri bratislavskej pomníkoborby sú známi... Pochopiteľne, pripomienka tohto nevonia dnes oslavujúcim.
Odporúčame