ženy stimulovať netreba, ľudstvo aj Slovač je premnožené viac než dosť. Populáciu treba práveže znížiť, ale treba poľaviť aj v nárokoch!
ženy stimulovať netreba, ľudstvo aj Slovač je premnožené viac než dosť. Populáciu treba práveže znížiť, ale treba poľaviť aj v nárokoch!
sotvakto zvládne pracovať vo veku nad 60 r., najmä profesie, kde sa vyžaduje stála rozvaha, ostražitosť, kde je zodpovednosť za životy. Už terajší SBS-kári - dôchodcovia bývajú dosť smiešni, takto má vyzerať oficiálna polícia, armáda, ale aj iné služby verejného sektora, doprava??
A ostatní ako prídu k predĺženiu? Nejaké kompenzácie nič? Napríklad pridaním aspoň 3 - 4 týždňov dovolenky, nech má ten život nejaký zmysel...
dávno vravím, že "BID" nemá žiadny zmysel pre obyvateľov HMB, profitujú z nej iba Záhoráci, ktorí nemusia potom kupovať lístky na spoje DPB!
Rozsah dopravy na území HMB sa nijako nezvýšil, počet spojov ostáva rovnaký! A "partneri" BID, teda autobusári a ZSSK práveže spojov len uberajú, žltý parazit do systému ani len nevstúpil (ak by sa niekto chcel voziť ich vnútromestskými úsekmi)...
skôr sa zdá, že Heidi nemá čo vypadnúť... :-P
1) prečo tento vysmiaty kretén - ak je tak nadšený ochranou kultúrneho dedičstva - berie zákazky, ktorých cieľom je ničenie tohto dedičstva!?
2) Prečo tento normotvorca hneď po odchode z MK SR vo vlastnom blogu torpéduje zmysel a význam zákona?? http://www.heritageconsulting.sk/category/he…
Šlendriánstvo novinárov Pravdy je enormné!
realizujem už druhý rok. Ja to prežijem, neviem či iní (v časoch mojich ciest som takmer jediný návštevník - "turista"); najhoršie bolo vysvetliť vyše dvojhodinovú sobotnú dieru medzi (len diaľkovými) autobusmi medzi PP a LE turistke z Japonska...
mládež je zásadne potrebné učiť iným jazykom, než českému!
Čo tak naučiť sa po poľsky či maďarsky??
bodujú dosť konzervatívne a opozerané destinácie. Hlupákov však nezmeníš.
(Tých niekoľko lokalít nestimuluje "vytvárať" = sprístupňovať nové ciele, ba dokonca akčné ponuky železnice sú zamerané maximálne na Tatry a akvapark pod nimi. Ako však cestovať s nimi napr. len do málo vzdialenej Levoče??)
Trochu komplikovane popísané.
Ak chcete voliť (kontext článku) a potrebujete mať "nové" trvalé bydlisko, potrebujete
1) vlastnú nehnuteľnosť mimo pôvodného trvalého bydliska (TB) - list vlastníctva, alebo potvrdenie prenajímateľa o súhlase so zápisom TB v jeho nehnuteľnosti;
2) prihlásenie k trvalému pobytu na ohlasovni pobytu obce (obecný, mestský úrad), na základe dokladu podľa 1);
3) s potvrdením podľa 2) požiadate okresnú políciu (príslušnú pre obec, kde máte nové trvalé bydlisko), o vydanie nového občianskeho preukazu.
Na Štrbu im konvenčný vlak s 9 - 10, i viac vozňami 160-rýchlosť nedá. Gorila s vlakom IC (7 vozňov) tam ledv vydá okolo 90 - 100 km/h, prejazd samotnou stanicou je potom znížený na 60 km/h. Morfológia terénu nepustí.
Prebudovanie Košicko-bohumínskej na 160 je ekonomický nezmysel, relatívne rovné úseky musia stačiť na rýchlosť 120. Nezabúdajme, že aj "nížinný" úsek Košice - Poprad je vlastne neustále stúpanie!
Vašu tézu si však najprv vysvetlite s Francúzmi, nemeckými štátmi, Čechmi alebo Poliakmi - aby sme ostali v širšej strednej Európe...
vidíte, ale aj Vy VYČLEŇUJETE v rámci "Uhorska" naše Slovensko. Inými Slovami, pojem "Slovensko" len mechanicky nahrádzate za pojem Uhorsko, bez zohľadnenia úplne odlišných geografických a iných rámcov s tým spojených.
O tom, za akú stranu kope prešovský "profesor" Kónya, nie je potrebné písať...
pod 10 eur... To však bude musieť zastavovať ako rýchlik (akurát bez Leopoldova, Trenč. Teplej, Štrby a Margecian), lebo medzi BA - KE určite nejde všetka frekvencia! Takže so značkou IC sa budete trmácať ako R - národný dopravca pritom pri vlakoch IC garantuje rýchlosť spojenia (medzi BA - KE len 6 nácestných zastávok), ako aj prioritu vlaku na výlukových úsekoch! A tých sa nezbavíme ešte dlhé roky!
Bol zvolený - i keď bohužiaľ - za prezidenta SR, nie prezidenta Popradu! Tak nech láskavo nelokálpatriotizuje a nesľubuje, keď v úrade ešte ani nie je!
Tuje sú morom slovenských miest a obcí, a špeciálne okolia pamiatok! Sú výsledkom insitného záhradníčenia a akcií "Z"! Nech si uvedomia, že múzeum v Martine nie je botanická záhrada!
skôr to bude tak, že ak by nesedeli "aspoň" "študenti bez love", nesedel by tam už vonkoncom nikto. Zimná sezóna na Balkáne nie je totiž veľmi vábivá. "Nápad" spoplatňovať sedenie len potvrdzuje, že danému podniku kšeft nijako slávne nejde - v opačnom prípade by aj týchto určite predýchal...
Aspoň si zistite, že "Cvikov" sa nepoužíva v slovenčine, skôr píšeme Zwickau. Nejde o prípad názvov typu Mníchov alebo Viedeň. Ale aspoň prezrádzate, ako statočne preberáte z Čiech...
objavili na internete, kdeže v Paríži... Inak by ich TAM hľadať ani nenapadlo!
Štanský - žilinský barbar, ktorý burcoval pochovať "žilinský hrad". Čo sa tejto skompromitovanej vykopávky vôbec pýtajú!
Ne-prístupnosť pamiatok je notorická. Dnes už nestačí mať dve-tri vychytávky á la Spišský hrad, veža v SN a možno Kaštieľ Markušovce (múzeum) - kultúrneho dedičstva je podstatne viac! Len málokde je aspoň odkaz na tel. číslo, na ktoré zablúdilec môže zavolať.
Za 25 rokov od "prevratu" sa Spišiaci nezmohli ani len na propagáciu a turisticko-priemyselné využitie (aké nechutné marketingové slová) diela, ktoré im tam zanechal Pavol z Levoče - pravda, ak máme uzáujem o viac, než len o epoxidové odliatky v expozícii v LEvoči. Zato "akvapark", shopping-mall a iný dysneyland by najradšej mali za každou dedinou!
Odporúčame