obávam sa, že efekt bude na úrovni "jedna pani povedala". Sotva tá pani v BB bude vedieť niečo viac konkrétne napr. o úradoch (nieto o stave vybavovania konkrétnej veci) vo Vranove nad Topľou, okrem toho, že z webu vyčíta ich adresu...
obávam sa, že efekt bude na úrovni "jedna pani povedala". Sotva tá pani v BB bude vedieť niečo viac konkrétne napr. o úradoch (nieto o stave vybavovania konkrétnej veci) vo Vranove nad Topľou, okrem toho, že z webu vyčíta ich adresu...
práveže "archaickosť" odlišuje - nič lepšie a úžitkovejšie ako Lada Niva nebude. Kto načo potrebuje do terénu kožené sedačky!?
na druhej strane, Slowakei nemá žiadnu exkluzívnu povesť medzi Rakúšanmi, skôr nás zaradia niekde k Turkom a Balkáncom. Takže "Slovakia" aspoň trochu vzdiali odpor a zdesenie zo stredoeurópskeho Východu...
ak už chcete zaujať Rakúšanov, používajte nemecké miestopisné názvy - inak vás nemusia pochopiť. Rakúšan má totiž za susedný štát Slowakei, nie akúsi Slovakia... (takisto Kaschau)
vlaky na rakúskych staniciach sa práveže nevyhlasujú, resp. ak áno, zanikne ten skromný pár slovenských "názvov" medzi desiatkami iných...
Keby radšej tlač napísala, aké kuriózne názvy možno v GVD 2014 nájsť na železniciach Slovenska...
je to skôr barbarstvo, ekologické, len aby tlasťoch mohol sa vyfotiť pri strome s nejakou bacuľou! Keby ctení lesníci radšej vysadili holiny, ktorými pokryli celé Slovensko!
mohli pripomenúť, že slávny Polák zo Št. východoslovenského múzea bol jedným z organizátorov DRAŽBY - ROZPREDAJA umeleckých diel z pálffyovskej pozostalosti (Bojnice), takže sa priamo pričinil k ochudobneniu Slovenska o nejeden cenný kus... Každá historická okolnosť a osobnosť má minimálne dve tváre!
každá pobočka banky, ktorá má charakter "združenia" (napr. nemecké Sparkasse) majú samostatný kód BIC. V stredoeurópskych podmienkach treba pri zahraničných prevodoch uvádzať len meno majiteľa účtu; slovenské banky nemajú dcéry, elektronické operácie dokonca vykonávajú centrálne.
zvolensko-bratislavské rýchliky musia šetriť aj dve minúty, lebo vlaky zvyknú meškať kvôli príchodu súprav od vlakov zo Žiliny - Banskej Bystrice (priame vozne); v jednom prípade (2014 dvoch) dokonca až z Prahy...
prípoj z BS k rannému Expresu 530 "Hron" (do Žiaru nad Hronom)??
aspoň jeden večerný prípojný spoj (k R 814 "Domica, odchod ZV 17.02; k R 836 "Vojšín", ZV 19:02)??
hádam si nikto nemyslí, že atraktívne je cestovať akurát v polovici dňa, od 12. do 16. hodiny, lebo Veštiarni, Kubáčkovi,CSc. či ZSSK to vyhovuje práve tak!
v bežný deň zo štyroch odchodov z BS idú do Zvolena os. st. "až" dva vlaky (12:00, 14:00). Teda žiadne valné terno to nie je!
škoda len, že vlak z BS do Zvolena os. st. o 12:00 hodine bud mať pobyt v Hronskej Dúbrave pobyt celých 10 minút; skôr budete vo Zvolene, ak predsa len prestúpite na osobák z Levíc, okolo 12:30 pôjdu totiž v úseku Hronská Dúbrava - Zvolen os. st. vlaky dva...
nenadarmo sa za písmenami VÚD skrýva Veštiareň úsekovej dopravy, takže hádzanie hausnumerov už nemôže prekvapiť
práve "hradné múzeá" (napr. Spišský hrad) alebo inak špecifické lokality (Slanický ostrov umenia na Oravskej priehrade - Oravská galéria v pôsobnosti ŽSK) sú práveže prístupné trvalo len za poplatok.
"Nedeľné vstupné" sa vzťahuje aj na múzeá iných zriaďovateľov, než len MK SR.
Múzea Slovenského národného povstania v Banskej Bystrici sa projekt určite netýka, lebo už asi rok je hlavná časť Pamätníka zatvorená kvôli "digitalizácii", a nejaký ten čas ešte bude.
bože, ten Bednár je ale bedňa! Ak by tušil, aký je stav v rezorte, za ktorý kibicuje, vedel by, že múzeá nemajú na inováciu expozícií, výstav, nieto na publikačnú a propagačnú činnosť, ktorá by sa dala predávať (nerátame skladové uzásoby staré 20 rokov). A vypustením vstupného sa prostriedky na publikčnú a vydavateľskú činnosť ešte viac redukujú! Samozrejme, že dobre sa žije a hovorí SNG, ktorá na ministerský cecok je nacucnutá v prvom poradí...
na premávku medveďov je úsek dosť kapacitný a široký
úseky "južnej" R2 v okrese RS (obchvat Ožďany; úsek Figa - Tornaľa-východ) sú poloprofilové, ale s MÚK, zvyčajne zívajú prázdnotou, sú však označené ako regulárna cesta R (hoci známku nevyžadujú).
Odporúčame