hlavne, že súdruh K.,CSc. už dávno zverejnil KONEČNÝ návrh GVD 2014... Otázkou je samozrejme aj to, KDE sa má výkon posilniť...
hlavne, že súdruh K.,CSc. už dávno zverejnil KONEČNÝ návrh GVD 2014... Otázkou je samozrejme aj to, KDE sa má výkon posilniť...
hlavne, že súdruh K.,CSc. už zverejnil KONEČNÝ návrh GVD 2014... otázkou je samozrejme aj to, KDE sa má výkon posilniť...
KÚPELE
zásadne sa zabudlo, že trať TREŽ bola vybudovaná kvôli teplickým kúpeľom (návoz/odvoz kúpeľných hostí a klientely), a tie teraz objednávajú taxíky. (Napokon, aj žst. Trenč. Teplá sa kedysi nazývala podľa kúpeľného mesta, resp. názov bol zdvojený.) Takže ako spolufinancujúci subjekt mala vláda odporúčať aj ich...
Trenčiansky-VUC je jeden z tých, ktorý absolútne ignoruje železnicu, (napriek tomu, že nemá voči nej kompetencie), zadáva objednávky autobusárom just v súbehu s vlakmi, nezadáva prípoje do dedín a pod., takže uznesenie vlády v časti dotýkajúceho sa rezortu MDVRR SR je nanajvýš pokusom "čo to spraví", "čo sa bude diať"...
Teda ide o politikum v oblasti železničnej dopravy, o pokus o ťah v myslenej vojne medzi úradníctvom VUC a Sekciou žel. dopravy MDVRR SR, teda ide o pokus vyvolať búrku v pohári na druholigovom bojisku (ministra dopravy Počiatka, vládu SR ako takú, a ani "žu(m)panov" tento problém vôbec netrápi)
premávka nebude môcť byť efektívna, keďže trať mal výhybňu (Kaňová), ktorú ŽSR zniesli... Teda nejde zabezpečiť vhodný interval a prípoje v Trenč. Teplej do/zo všetkých potenciálnych smerov. Ale to je len súčasť plíživého, deštruktívneho prístupu ŽSR.
Ani obyvatelia však nemajú sa čím chváliť - ak by skutočne využívali trať ako MHD (teda aj v miestnej, medzimestskej frekvencii - smer TN, Dubnica/Ilava/Púchov), určite by neboli jazdy prázdne. Pretože obyvateľstvo z Trenč. Teplíc bez váhania volilo autobusovú dopravu, a to aj do miest, kam bolo možné docestovať pomocou TREŽ...
1) vláda SR min. týždeň ODPORÚČALA predsedovi VUC, čo nie je žiadna úloha - nemôže mu ju napokonj ani zadávať; takže uznesenie je v bode C.1 nanajvýš formnálne ("- C.1. - predsedovi VUC odporúča - v spolupráci s mestom Trenčianske Teplice a /obcou/ Trenčianska Teplá predložiť MDVaRR SR projekt viaczdrojového financovania prevádzky regionálnej trate Trenčianska elektrická železnica
do 31. decembra 2014").
2) Ak by "vláda mala skutočný záujem obnoviť premávku (na Trenčianskoteplickej elektrickej železnici)", nemali ZSSK v roku 2011 alebo 2012 PREDAŤ hnuteľný majetok (vozidlá) a depo TREŽ v Trenčianskej Teplej uvedeným samosprávam (štát/ŽSR si ponechallen trať). Takže, vláda SR môže obnoviť akurát prevádzku modelového vláčiku...
Ľudová strana za Hlinku bola len "Slovenská ľudová strana". Meno zakladateľa pridali až ex post, myslím, že až keď zomrel, určite nie za jeho pôsobenia v strane.
To, že stranu možno nazývali menom jej šéfa, vyplynulo len z hovorového úzusu, vonkoncom nebolo oficiálnym pomenovaním.
D1 + D3 sa ťahala práve za ŽIlinu, s tým, že mnohé monumentálne križovatky radšej ani nedostavali; "ľavobrežná" v Žiline je čo? Tá sa postavila sama?? Iné obce a mestá nemajú ani to!!!
keby mali guráž, budú sa pýtať, prečo pro-žilinské ministerstvo dopravy stavia DIAĽNICU do poľských lesov na Zwardoni a po obvode republiky - súbežne so št. hranicou na Svrčinovci a Skalitom... Žilina pritom už diaľnicu dostala, ale stále jej nestačí!
nejaký Mišura by si mal uvedomiť, že Slovensko nie je len Považie v jeho žilinskej časti, či dokonca Svrčinovec na úplnom okraji SR. Roky rokúce bola katastrofálna napr. na ceste na Pohronie (zlatomoravecká), teraz sa tam presunul aj tranzit z Poľska, čo dokladá význam ťahu (ak o ňom pochybuje Žilina). Takže doprava v SR má rozhodne viac smerov a priorít, než len Žilinu; menej smerov by mali mať práve "tunely"...
(Práve aj v Žilinskom kraji nastavané diaľnice - D1, napr. východne od LM zívajú prázdnotou, hoci miestami sú širšie než letisko, výjazd je pritom takmer do každého dvora!)
platí princíp: 1 osoba - 1 občianstvo (jeden pas). Čo je nepochopiteľné??
Okrem otázok integrity osobnosti a jej príslušnosti k národu a štátu (ktorému?), mali by zásadu presadzovať aj iné štáty, nakoľko takáto "dvojpólová" osoba môže mať volebné právo v rôznych krajinách, počíta sa do štatistík v každom štáte zvlášť, čo iste skresľuje...
"nie je rozhodnutie vlády SR", ale diaľnicu STAVIA štát (vláda SR). Takže staviteľ je tým pádom nesvojprávny na svojom vlastnom území...
len nech sa ženské potom nečdujú, že majú vycucané a vydojené prsníky!
humorné je, že tomuto dedovi dom nikto búrať nejde. Diaľnica mú má zabrať len - myslím - dolnú časť záhrady. Tlač vybrala úplne nevhodný príklad.
problém je v tom, že VŠETCI v podniku, závode, firme, či nebodaj v odvetví nikdy štrajkovať nepôjdu... Možno ale na škodu všetkých.
bohu vďaka, že Baťove nápady skrachovali, teraz by sme mohli akurát olízať labu!
dedo, určite aj tvoj syn i vnuci chcú jazdiť po diaľnici, nie v každom regióne sa stavia nejaká.
Ak teda štát (chybne a "žilinsky") preferuje Kysuce, tam sa inak ako búraním z lazov diaľnica postaviť nedá!
ak niekomu zastavuje srdce, mohol exnúť na ARO, po preložení na ORL, kľudne aj neskôr doma, kdekoľvek vonku. Koho by honili potom?? Okoloidúcich??
trošku objektivity
o postupe operácie a lekára: http://nitra.sme.sk/c/5141320/pocas-operacie…
S kôr sa zdá, že chybový bol nielen prístroj, ale aj pacient ešte za "živa", nemal teda ísť pod nôž!
to sa kúpenému chlapíkovi pracuje, ak Slovensko riadi akurát cez telefón, a výjazd má akurát do Nitry... Spišiaci, Šarišania či Gemerčania musia mať radosť!
Odporúčame