iba ak by v profesii pôsobili urologičky a špecializované sestričky... ;-)
iba ak by v profesii pôsobili urologičky a špecializované sestričky... ;-)
"Ochrana prírody" sa už totálne zasypáva v hrobe; hádam nikto nebude tvrdiť, že nové zjazdovky v kosodrevine Tatranského národného lunaparku sú princípom vykonávania ochrany...
A "obecné chránené územia"? Tie už vyše 20 rokov môžu ustanovovať obec v územnoplánovacej dokumentácii, ale tam sa plochy stále viac červenajú...
samozrejme, že slovanská história (Veľ. Morava, C+M) sa na Slovensku "nepredáva", pretože sa nepredáva žiadna história, tento v skutočnosti ahistorický národ nemá o dejiny reálny a skutočný záujem. Maximálne sa vec politizuje ("Starí Slováci"), a tým sa dejiny menia na zvratok vygrcnutý neprijateľným politikom... Tadiaľto cesta nevedie! Je veru medzi Poľskom a Slovenskom rozdiel, a netreba porovnávať davy DOMÁCICH (poľských) návštevníkov na Waweli v Krakove - keďze ide o TOP lokalitu, stolicu stredovekého a novovekého poľského štátu s hrobkami kráľov... Rozdiel v prístupe, záujme a (po)vedomí obyvateľstva je vskutku tristný... História tam nie je "atrakciou", ale zásadne ctenou súčasťou budúcnosti štátu a veľkého národa.
je otázne, prečo článok spája Slovákov (Slovensko) a Čechov... Jasné, stereotypy nepustia.
Pravda, s Poliakmi stojíme k sebe chrbtami, nielen kvôli geografickým danostiam, ale aj preto, že takto malý národ sa musel vždy voči iným vymedzovať, ak nechcel byť zhltnutý, ako sa stávalo neraz v dejinách. Je predsa známe, že Poliaci a Maďari by radi mali v Nízkych Tatrách spoločné hraničné kamene...
takže budú aj teraz jasať žltí nadšenci? ľúto im bude za klasickými vlakmi, ktoré nasadzovala ZSSK, nie ako tieto žlté štrúdle!
tak potom ide o jasnú neznalosť zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (SprPor) v zn. np - niektoré konania jednoznačne vyžadujú ústne prerokovanie s účastníkom, príp. aj inými...
keby Košice za niečo stáli, sprístupňujú pamiatky denne, urite by príjem zo vstupného nebol zanedbateľný. Oni však radšej "súkromníčia" s nimi...
Bodaj by nebola; koncom augusta v nedeľu(!) neskorý príchod 2 min. na moju východiskovú zastávku, potom samozrejme strata prípoja podľa vyhľadávača (cestou ešte "plynulý" prejazd svetelnou križovatkou kvôli autoškole). Samozrejme, volať na nejaké linky nemá zmysel.
Aspoň vďaka celkovému cca. 4 - 5-minútovému meškaniu sa čakanie na ďalší spoj skrátilo "len" na 15 minút...
divadelný priestor Trenčín ani teraz nemá. Napokon, ani nechýba. To však len svedčí o úrovni tejto krajskej "stolice"...
obávam sa však, že tvorcovia scény, kostýmov, výpravy a vôbec celého naštudovania budú veľmi konfrontovaní s fenomenálnym filmom J. Jakubiska (1983), ktorý bol právom označený za najlepšiu slovenskú snímku všetkých čias... Bez ohľadu na to, že javisko a film ponúkajú a poskytujú rozdielne inscenačné možnosti.
spomeňte si na Vaše vyhadzovačské chúťky, keď budete čakať na vybavenie Vašej veci dlhšie, ako teraz!
štátny Obvodný úrad v Nitre (budúci integrovaný Okresný úrad, dokonca v sídle kraja) prenajíma veľa priestorov úradného paláca entite "Nitriansky samosprávny kraj". Vyrazia teda tohto parazita z prenájmu??
Kubáčkom,CSc. "statkovaný" grafikon je čoraz viac použiteľný len pre režistov. Len týmto sa rentuje "takticky" vyčkávať na prípoj, keďže potrebný odišiel "takticky" pár minút pred príchodom...
Roman Blažek kdesi z Čadce síce nemá poriadny rýchlik do Bratislavy, nech ho však hreje pocit pretlaku rýchlikov do Prahy. Od Žiliny až za jablunkovskú hranicu vozia spravidla vzduch, Česi ich však sem tlačia, a my ich statočne platíme zo skromného vlakokilometrového objemu...
Treba "oceniť" zrušenie súčasného vlaku Os 7308 Zvolen os.st. (08:52) - Banská Bystrica. Vozidlo "bageta" v Hronseku už kapacitne nestačí, ľudia cestujú na státie, a to hovorím o prázdninách a pracovnom dni medzi sviatkom a víkendom (30. 8.)...
Vlaky Os na uvedenom úseku musia mať bezpodmienečne celodenne hodinový "takt", nevraviac o vhodnosti aj kratšieho (lokálne môžu prechádzať Veľkú Lúku, príp. jednu ďalšiu zastávku).
...napokon, dopravcovi Regiojet pre úsek Praha - Žilina úplne postačujú "obstaróžne" lokomotívy Škoda, získané do ČR späť z Talianska...
sranda je v tom, že Žilina a Praha majú tie isté napájacie systémy (3 kV =); vlaky Žilina - Brno sú zrušené už dávno, a spomínať Rakúsko či Nemecko je irelevantné, keďže tam Škoda 109E nie je povolená. Napokon, vlaky EC Viedeň - Praha vozia stroje ÖBB...
"Západ Rakúska" je kde?? Samotní Rakúšania toto označenie nepoužívajú; jestvuje len Horné a Dolné Rakúsko, Salzbursko je osobitná spolková krajina. Toto označenie mali použiť v nadpise článku, alebo Rakúsko bez prívlastkov.
pokiaľ neporušil statiku "ružového" domu, niet čo riešiť. To úžasné zateplenie nejaví žiadne zmeny stavu. Ibaže ho pán v saku bude musieť rozšíriť.
Stavebný úrad môže jedine zúriť, že odstranňovateľ sa vykašľal na tento orgán.
žiadne rozhodnutie sa nevydáva právoplatné. Jedine v blokovom konaní, ak súhlasíte s pokutou, je vydaná potvrdenka vykonateľná ihneď a nahrádza individuálne rozhodnutie v písomnej forme.
To však nie je prípad rozhodnutí stavebného úradu.
Odporúčame