terapia tohto felčiara sa veľmi nepodarila. A riešením "stránok" typu žiadateľka o 100 € sa sotva podarí. Chýba vízia, jasná predstava dneška, zajtrajška, ale aj vzdialenejších období!
terapia tohto felčiara sa veľmi nepodarila. A riešením "stránok" typu žiadateľka o 100 € sa sotva podarí. Chýba vízia, jasná predstava dneška, zajtrajška, ale aj vzdialenejších období!
Všetky tri oblasti sú dávno súkromné, minimálne neštátne (komunálne), v niektorých regiónoch sú všeobecné nemocnice predané už dávno.
O Štrbskom Plese nemá význam písať.
zase, kto a čo lieta na letiská Žilina a Sliač (druhé okrem armády)? Žilina je pritom napojená na diaľnicu s megalomanskými estakádami, úplne zbytočne!
obávam sa, či vôbec bloky sú potrebné. Nezdá sa, že by SR nebola sebestačná s elektrickou energiou, každý predsaa pri cenách šetrí, kde sa dá = spotreba klesá. Okrem megabillboardov, ktoré po vypnutí nikomu chýbať nebudú.
"šéf oddelenia signalizačnej techniky východonemeckého podniku VEB"
VEB nebol žiadny podnik, ale skratka "Volkseigener Betrieb" - národný podnik. Škoda, že tlač neuviedla názov podniku.
predsa len, pri SN, teda skôr LE sa diaľnica buduje, napokon aj tunel už zabíjal stavbárov... Na ceste I/18 za Levočou smer Poprad sú prípravy napojenia privádzača pre obe mestá evidentné už nejaký ten piatok.
v každom prípade Vám uniká podstata v zhode s článkom - že z diaľnic a rýchlostných ciest sa nakoniec stanú obslužné komunikácie s odbočkami do každého skladu, ktoré nakrabicujú povedľa nich. Kde sa potom budú viesť ďalšie a ďalšie cesty, ťažko povedať. Možno niekto počíta, že povedú mimo hraníc SR.
odporúčam Vám naštudovať oficiálnu mapu spoplatnených úsekov, a potom poučovať dojmami
ponuka vlakov Os na trati 130 pre účely prímestského cestovania je práveže jedna z najhorších. Efekt Kubáčkovho takt sa musel prejaviť... Vlaky - ak už idú vo vhodný čas - bývajú preplnené, nestíhajú brať frekvenciu (aj z dôvodu podcenenia kapacity nových súprav). Takže nemožno sa nikomu čudovať, ak cestou do BA si rád posedí - vo vlastnom aute...
tabuľa diaľnica (bez doplnkovej značky o nespoplatnení) je účelovo až za zmieneným privátnym výjazdom. Je možné, že tam posunuli aj koniec obce Banská Bystrica, aby to mali akože čisté.
zaujímavé, že výjazd do obce Lehota z križovatky Nitra-západ (R1 x R1A) nehodlajú zriadiť.
Hlavnem že na tej istej R1 sú pseudovýjazdíky typu Bzenica (križovatka súbežnej cesty a diaľnice!), prípadne na konci BB smer Zvolen je zriadený výjazd súkromný do autopredajne, a až potiaľ sa diaľničná známka nevyžaduje...
rozsiahle lesy, podstatne väčšie, než uvádzané výmery vlastnia diecézy v Banskej Bystrici a najmä v Rožňave.
Pozemky trnavskej diecézy v Seredi boli dobré na kšeft "Špirituálovi".
A to hovoríme ledva o tretine územia SR.
Okresy RS, VK a čadca boli chronický problém už v 80. rokoch, a samozrejme už skôr. Nevedel to vyriešiť Colotka v rámci plánovaného hospodárstva SSR, sotva sa to podarí inému, keďze v poľnohospodárstve nechce robiť nikto. Socialistické "investície" typu ZŤS dopadli ako dopadli.
Práve za týchto podmienok normálny človek v regióne nebude kotiť ako mačka mačatá, rok čo rok!
myslíte, že okres VK bol pred štyrmi rokmi v situácii inej?? Kolaps všetkého v ten oblasti bol v tom čase už dávno vo vysokom progrese!
Rodiť akurát v okresoch ako VK, LC, PT, RS početné dávky" deciek (celkom 8 kusov!) je samo osebe hodné psychického vyšetrenia...
"Zvažujete aj napriek súčasnej situácii v Egypte dovolenku v tejto krajine?"
Zvažujte. Ale potom nežiadajte, abny vaše pozostatky viezli domov vládne špeciály!
čo bránilo Slovákom vytvárať v Pešti národnostnú enklávu? Mohli a môžu aj naďalej!
Odporúčame