samozrejme, že nič neuvádzajú, chcú sa len dohrabať k pozemkom, a prípadne ich obratom ruky streliť niekomu! Hospodárenie na pozemkoch (ergo hrdlačina) vonkoncom nehrozí.
samozrejme, že nič neuvádzajú, chcú sa len dohrabať k pozemkom, a prípadne ich obratom ruky streliť niekomu! Hospodárenie na pozemkoch (ergo hrdlačina) vonkoncom nehrozí.
ak aj zdedíte lesný/poľnohospodársky pozemok (či skôr pozemoček) kdesi v extraviláne, budete mať len "virtuálny podiel", keďže nikto Vám nepovolí vyčleniť a oplotiť Vám prislúchajúcu novú parcelu - ak vlastne ju vôbec povolia vytvoriť (menej než 5000 m2 les / menej než 2000 m2 poľnopôda). Takže potrebné je "zmieriť" sa s podielovým spoluvlastníctvom, prípade s výplatou ostatných dedičov (finančné vytesnenie zo spoluvlastníctva).
problém je v tom, že tvrdé sedadlá majú takmer všetky hromadné dopravné prostriedky, bez ohľadu na to, kto ich obstaral. Platí to teda aj o "štátnych" (mestských) dopravných podnikoch, teda podnikoch v rukách miest v SR.
Škrtila, dusila proletariát a pracujúcich, ale sama bola vyžírka: narodená v rodine bohatého obchodníka, vydatá za ešte bohatšieho, štúdium práva (skutočne hard-job), už za mlada zvolená do parlamentu, ministerska, premiérka. Teda život na náklady proletariátu - z ich daní!
Výsledky a zásluhy naozaj hodné obdivu...
Nejde o nič iné, ako o dialekty napr. "šarištiny" a "záhoračtiny" v rámci slovenského jazyka (v tomto prípade sú rozdiely enormnejšie);
na nárečovosti Vami uvedeného "jazyka" nič nemení napr. oficiálne uznanie neďalekej friulčiny (Udine), dokonca s dvojjazyčnými tabuľami...
Uvádza sa, že istriotsky nehovorí viac ako 1 000 ľudí, prevažne dôchodcov - takže ide vskutku o progresívny nástroj na hatlanie...
na Istrii fungujú talianske nápisy skôr kvôli talianskej klientele, než zvyškovej menšine - určite sa s Talianmi nepárali cez vojnu, alebo po nej. A urobili by tak aj dnes!
pokiaľ viem, samotní Srbi zapisujú srbčinu aj v latinke, i keď je fakt, že cyrilika je oficiálnym a úradným písmom tohto jazyka.
Skôr sa čudujem, prečo národy "východnej Európy" neprešli na latinku, tak ako ju začiatkom 20. storočia prevzali Turci, a po roku 1990 aj im príbuzné národy strednej Ázie (dovtedy zapisujúce cyrilikou - azbukou).
s krajmi možno hádam súhlasiť (štátnu správu na ich úrovni však prakticky zrušili), v rámci okresov sa však zásadne približuje občanovi! Nie je mysliteľné, aby z niektorých obcí bolo do sídla "socialistického" okresu aj 100 km! Je hádam lepšie napríklad pre Heľpana veci katastrálne, či EČV môcť vybaviť v Brezne (BR), ako kvôli nim cestovať až ďaleko do Banskej Bystrice (BB)! Nehovoriac o tom, že na Heľpa nie je posledná - najvzdialenejšia horehronská dedina.
Isteže, čecháčkovia mali vždy Slovensko za "kolonu"...
že citujete akurát Sogu... Samozrejme, títo Maďaróni budú vyzdvihovať práve budapeštianske obdobie, hoci to bolo len maliarovo študentské obdobie, a s tým spojenú maďarskú ikonografiu! Zaujímavé, že neskôr na Slovensku (Liptov) už podobné témy neboli... Zato sa však vehementne rýpal do stredovekých fresiek, nejednu úspešne pokazil. Vskutku problematický umelec!
no ja neviem, ale každý Nemec použije názov mesta (a stanice) - napr. Prag, Pilsen, Marienbad, Karlsbad. Takže moc si neverte, pepovia :D
Ministerstvo školstva môže chcieť čokoľvek - praktický dosah na štruktúru nemá. Všetky kompetencie sú dávno pustené na obce a mestá. Samotná rétorika ministerstva je "akčná": "malo by sa", presunuli by" a pod.
taj táto nemá ani silikóny, ani "hornú polovicu" prsníka :D maximálne tak push-up...
Cestujúci pár, idúci na vlak EC 174 (Budapešť - Štúrovo - Hamburg) v MHD Bratislava zistil z mobilnetu, že "vlak jazdu ukončil" - s tým, že "rušňovodičovi sa ďalej asi nechcelo". A veru, okolo 08:20, keď mal prechádzať Lamačom, nebol písaný ani príchod na sieť ŽSR...
trkvasi, inak by ste písali, keby ste také objemy mali doma! :D
viete o niečom, čo by "stavebný úrad" neschválil z moci úradnej!?
Povolenky vydáva do radu, v mnohých prípadoch od zeleného stola,
maximálne vyžaduje potvrdenie statika, ktorý za babkšiš podpíše čokoľvek!
diskusia je jedna vec, realita druhá. Napíšte, keď budete mávať už len zadným svetlám spoju, čo premáva raz za hodinu... TROLL
takže cestujúci budú ešte väčšími otrokmi dopravných podnikov. Namiesto obligátnych 3 minút budú musieť prísť na zastávku čakať aj o 10 min. pred časom podľa CP, keďže vozidlá začnú automaticky premávať s náskokom...
Práve štátne organizácie ako SACR by sa mali zamerať na všetky možné druhy kultúrneho turizmu, lákanie akurát Rusov do J&Tatier nie je veľmi perspektívne a osožné!
Odporúčame