chvalabohu, počet pohrobkov "čechoslovakizmu" - čechoslovákov sa každým dňom zmenšuje!
A "Praha" je aj tak PRAG!
chvalabohu, počet pohrobkov "čechoslovakizmu" - čechoslovákov sa každým dňom zmenšuje!
A "Praha" je aj tak PRAG!
Putin je múdry ako Rádio Jerevan... Hlavne, že pred 30 rokmi sám priamo pracoval pre systém, založený na leninských základoch...
koho už len zaujíma pohrobovanie "čechoslovakizmu"... akurát nejakých senilných dôchodcov!
hádam si nemyslíte, že nemecký, či maďarský výskum ukáže lokálnu autochtónnosť... Budapešť už hľadá korene kdesi v pravlasti Maďarov. Zase bude výsledkom výskumu len nejaký interetnický mix...
skôr je to takto: ak by nebola kríza a bolo viac cashu, ľudia presťahovali celé obchody!
Na Žitnom ostrove (Csallokoz) nejde o žiadnu "konkurenciu", iba jeden dopravca nahradil druhého! Na trati sa v skutočnosti len zmenil MONOPOL!
treba pomenovať hlavného hrobára železnice - demagóga par excellance Kubáčka,CSc.! Taká arogancia, akú predvádza tento, sa vidí len málokde!
Treba však povedať, že "svet" (Rakúsko, Nemecko) tiež porušilo veľa "lokálok". Vždy však na neľúbosť miestneho obyvateľstva, nikdy však nie do miest, ktoré majú vysoký potenciál, aj keď ho netvoria vždy len miestne dopravné potreby!
V každom prípade, v našich podmienkach je potrebné zabezpečiť, aby sa nevytvárala "konkurencia" medzi autobusmi (VÚC) a vlakmi (štát). Veď ako inak vysvetliť, že pri posilnenej trati Humenné - Snina (hodinový "takt" - pravda, stále slabý), majú súbežné autobusy odchody dva- až trikrát za hodinu??
Cupaník je známy strihač hrádzí - tie staršie už asi nejdú tak hladko a mäkko!
"analytik" - veštiar hausnumerov z Veštiarne úsekovej dopravy (VUD) Žilina...
všimnite si označenie staníc na cestovnom poriadku SŽDC/ČD: http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/knizni-jizdni -rady/k320.pdf - "veľký brat" s dvojjazyčnosťou nemá problémy
Južné Tirolsko (Südtirol) sa práveže nenachádza v Rakúsku! :D zase je niekto v obraze...
http://banskastanica.blog.sme.sk/c/314757/Recept-n a-to-ako-ludi-odnaucit-cestovat-vlakom.html
Kúbáček,CSC., Kôňa a spol.: ak rozprávate o "takte", aj v uvedených krajinách, vedzte, že základ frekvencie je interval 30 - 60 minút, nie 2 - 4 hodiny!!
Nevraviac o tom, že práve "rovnomerný" "takt" vám zvyšuje počet nevyťažených vlakov, pričom ale tie v špičkách sotva stíhajú!!
jediným riešením prepojenia trate 120 (stredné Považie) a Galanty je prevádzkovať vlaky z Leopoldova!
Trať Trnava - Sereď - Galanta nemôže zabezpečiť všetky prípoje od BA, ZA a SE tak, aby VŠETKY boli vhodné. Ak teda jazdíme v "takte" 2 hodiny...
zaujímavé, že pri mojich cestách bola "Anča" vždy slušne obsadená, poniektoré dni dokonca ľudia cestovali na stojáka!
viac o taktike Kubáčka,CSc.: http://banskastanica.blog.sme.sk/c/314757/Recept-n a-to-ako-ludi-odnaucit-cestovat-vlakom.html
schizácky je skôr "názor" Mgr. Lenharta. Obce, či pseudokraje záujem nemajú - a im požaduje presunúť ešte aj výkon ochrany pamiatok!? Už sa vidí na nejakom úrade žu(m)py, kde by šéfoval aspoň odboru!?
A hotel v Tomášove? Myslí ten, kde vybágrovali nádovorie, a zakopali tam obrovskú halu - postup skutočne "súladný" s ochranou pamiatky? :D
Tento pán je tragéd a komik v jedinom!
ak sa pýta, čo sa stane s jej telom-postavou, tak nech vie, že najprv jej číču nastrihnú! jednoznačne má dosť malé proporcie a teda aj rodidlá :D
"Mobilné telefóny (dvaja ľudia) 50 eur" - takže predsa len na d pomery (Sulík).
O2, 1 os., mesačne 12-14 eur...
"vozidlá UPRAVIŤ, aby mali HISTORICKÝ VZĽAD" - inými slovami hrozí, že električka sa premení na niečo ako "vláčik-Prešporáčik"... takýchto "aktivistov" - pseudonadšencov koľajovej dopravy máme na celom Slovensku viac.
omyl. Napr. na R-1 sú do mesta Sereď hneď 3 výjazdy (s prižmúrením oka dokonca až štyri); je len vecou bordelu v NDS, že nie sú riadne označené názvami, napr.: Sereď-západ (od Trnavy); Sereď-juh/Sládkovičovo (I/62); Sereď-juh/Galanta (II/507); Sereď/Šintava (I/62).
Takisto úseky tej istej R-1 pri Zvolene i Banskej Bystrice (vrátane severného obchvatu) má viacero výjazdov v území jediného mesta; pravda, chaos s názvami výjazdov je tam ešte väčší (nie všetky sú pritom súladné s normami).
Sídlo Nitra má nový južný obchvat (R-1) s 3 výjazdmi; tam aspoň pomenovanie a značenie je vyhovujúce.
Odporúčame