Nové technológie ma tešia, ale zasa mať dom, byt, kanceláriu, ulice a autá plné wi fi zariadení no neviem. To netreba ani lekársku či vedeckú správu, že to nemôže byť pre človeka a istotne aj zver zdravé. Už to moc preháňame.
Nové technológie ma tešia, ale zasa mať dom, byt, kanceláriu, ulice a autá plné wi fi zariadení no neviem. To netreba ani lekársku či vedeckú správu, že to nemôže byť pre človeka a istotne aj zver zdravé. Už to moc preháňame.
Ako, ale už ma nehnevajte aj tu. V nadpise ku článku uvediete, že má milenku - mladučkú, potom sa v texte človek dočíta, že je rozvedený. Odkedy majú partneri status "milenci" ak je jeden s partnerov rozvedený ?
Skôr by som prijal nadpis (......je pri mladučkej partnerke....) keď už mu chcete lichotiť.
Pardón za preklepy. Niečo je s aplikáciou a mrzne to. No proste musí sa to už zmeniť u nás. Takto to nejde. A hlavne žiadne pol profily hlúposť. Potom to budú len lepiť. Môj názor a nehovoriac o predražení.
No nechcem nahnevať, ale Vatoloko to napísal pekne. Pomer diaľnic a Rýchlostných ciest v Rakúsku a u nás je veľký a to ešte len zo susedným Českom stačí a tiež je nepomer v cene a v dĺžke spoplatnených úsekov. Ako nič v zlom, ale Česi opravia viacej D1 a postavia nových úsekov ako my :-(. Otvorili ďalší useúsek D3, stavajú D1 od Prerova, odvorili plný profil 11stky od Mosty u Jablunkova a budú otvárať pokračovanie na D48, makajú s 11stkou okolo Hradca potom Opava - Ostrava a úseky s napojením na PL, začali ďalej s D6 na Karlové Vary, ods
Ja viem kolega Monnty aj kolega Vatoloko má pravdu, že nepomer investovaných peňazí je strašný. Uviedol som to aj ja.
Nerobím a nevysmievam sa žiadnemu kraju ani okresu. Na cestách som stovky hodín vrátane zahraničia. Ja to už neporovnávam, lebo by ma trafilo.
A viem, že mali stavať R3 Trvdošín - Nižná. Pred zimou začali robiť ťah zo Zákamenného na Lesnú a je nedokončený a asfalt dokončia nevie sa kedy. Každý vieme, že pred volbami začali po krajine robiť všetko pre oči ľudí aby ich zvolili a nie prospech regiónu a štátu.
Ja len stále si prajem, že sa to zmení no niekedy neverím, keď prídem po týždňoch domov a zasa nič. Zasa neporiadok na uliciach, smeti netriedené, cesty látané a atď atď.
Všetkým radšej ešte pekné Sviatky a krásny Nový Rok 2018
Určite sa pár ľudí bude hnevať. Ale bez ohľadu na ktorý úsek sa bude stavať mal by sa stavať v plnom profile. Ako odpovedal aj Minister. Predraží sa to a keď sa dostavia môžu začať o 2 roky opäť. Nikde sa nestavia polovičný profil v prípade novostavby. Z tranzitu dopravy sme mohli mať už vyššie príjmy. Ale treba dbať aj nato, že cudzinci u nás neplatia ako majú. Cez zahraničie ani neprejdete a majú vás ešte pred odchodom z krajiny.
Dlhová brzda sa nepáči ani mne. Štát musí lepšie hospodáriť ale keď občania vidia ako to je nečudujem sa prístupu a nechutenstvu spoluobčanov.
To či to bolo nešťastie, alebo mierne nechceno - chcená situácia je ťažko povedať. Ale pri hodnote vozidla a prestíže značky, aby sa muselo priplácať za položky ako 2 stupeň autonómneho riadenia takú sumu je trošku nie moc fair. To už majú vozidlá v dnešnej dobe aj v segmente B a C. To už by som pochopil keby tam dali predstavený systém z novej A8. A ťažné za toto auto. Nieže by neutiahlo. Ale k danej značke sa to nehodí aj keby mal ťahať luxusný čln.
Už aj tu je to ako (Ja dal gramatika zabral) nechápem tomu. Niekoľko krát v texte. Fakt u Vás nepracuje Editor textu pred zverejnením článkov?
Samozrejme porovnávať ekonomickú silu regiónu a zainteresovaných štátov a orgánov sa nedá porovnať s nami, ale podľa rozsiahlosti diela a dĺžky a náročnosti a začali v 2009 a porovnávam to ako hovorili o Žilinskej stavbe cez priehradu smer Čadca a ako dlho to stavali tak máme čo robiť.
Chodím pravidelne Slovensko - Anglicko. A dodržiavanie termínu výstavby len týmto smerom je úžasné. Áno aj Česi majú prúser na D1 firma nestíha a bude platiť pokutu a v Nemecku tiež majú firmy hlavu v smútku pri Kasseli, kde im klesol diaľničný most, ale fakt u nás bieda. A PS: zdá sa mi, že v smere od Čadce do Žiliny asi 300 m za tunelom im tiež klesol most. Je tam citeľný prepad aj ho vidieť. A druhá vec. Prečo idú pokračovanie budúcej R4 stavať v pol profile po schválenom plnom profile v 1 etape nechápem? Sú ozaj na práškoch, alebo ako ? Sme určite jediný štát v EU čo stavia ešte pol profil Rýchlostných a Diaľničných tahov.
Pán Andrejčák. Môžem otázku ? Kto kontroluje texty, prípadne celé články pred tým ako sú zverejnené? Často sú tu zaujímavé slovné spojenia a chyby v texte publikovaných článkov. Aj teraz. Raz sa uvádza F - 450 a potom F - 540 a zasa F - 450. Nakoľko denník pravda je na trhu dosť dlho mal by sa vyvarovať daným chybám. Čisto môj názor. Články si budem čítať aj naďalej, ale nedalo mi to už nereagovať.
Tak toto budú mať náročné nakoľko každý modelový rad má iný sklon stĺpika. Skôr zaujímavé, že v článku sa nepíše ako danú chybu chcú odstrániť.
Je to zaujímavá myšlienka a v konečnom prípade môže aj pomôcť pri DPF filtroch. Myslím si, že tie spaliny ukladá hlavne v nízkych rýchlostiach prípadne počas pohybu v meste, kedy je najvyššia produkcia výfukových plynov. Držím im palce chlapcom zo Švédska
Možno niekto so mnou nebude súhlasiť, ale ako občan a vodič, ktorý je na cestách stovky hodín ročne sa teším každému úseku. V Česku tiež otvorili časť R-ky číslo 11 a pokračujú na ďalšom napojení. Už len nech pokračuje aj naša R5 smer Mosty u Jablunkova na spomínanú R 11 a bude lepšie. Ale aj iné úseky doma nech pokračujú. Od Detvy ďalej na Košice je to náročné taktiež a iné úseky nehovoriac. No nič to. Len nech pokračujeme úspešne ďalej. A hlavne juh a východ. Nech investor príde aj tam a nie sťahovať ľudí na západ. Každý kút nášho štátu má niečo čo by vláda mala podporovať a pomáhať aj vlastným ľuďom. Pevne dúfam, že v 2018 sa nič nezastaví z naprojektovaných úsekov ;-)
Vyzerá ozaj dobre. S tým by som rád jazdil. V poslednej dobe, ale pribúda článkov, kde štúdie hovoria, že elektro autá sú slepá ulička. Skôr si myslím, že to ropné spoločnosti sú nešťastné. No nemôžeme minúť všetky zásoby fosilných palív.
Tak to súhlasím, že bolo by milé ak by prišli pomôcť. Aj by sme sa možno niečomu novému priučili :-)
Proti nikomu nič nemám. Ale ak sa pozrie človek na to z druhého uhla pohľadu iné značky majú históriu aj 100 rokov. Mali možnosť postaviť haly, závody, stroje počas desiatok rokov. Musk dokázal v horizonte x krát kratšom viac ako iné značky. Technológia je finančne náročná to je pravda. Zvládnuť platiť vývojové centrá, platiť tisíckam ľudí a možno stovkám firiem s ktorými Tesla spolupracuje, stavať a budovať všetko naraz nik neho neoceňuje.
Ale nadávať a nepriať dokáže každý. Slová - Tesla should go to hell a dať usmiaty emotikon tak to tiež o niekom poukazuje.
Nerozumiem prečo potom ľudia ktorí takto prajú nezačnú vlastné podnikanie a neponúknu niečo okoliu ako to robí spoločnosť Tesla
Dobré ráno pán Andrejčák. Opravte si chybu v článku. Pod fotkou F Series máte iné predajné čísla ako v článku. Tých cca 400 000 + má byť pre Chevrolet a v článku je uvedený Ford. Zbytočné chyby.
Keď si človek ráno prečíta takúto správu nevie či ešte spí a sníva, alebo je to realita. Verím, že je to pravda. Ešte počas práce v Anglicku som mal úžasnú Japonskú kolegyňu v práci. Tá chodila do práce presne ako atómové hodiny. Je to proste v ľuďoch a zodpovednosti.
Naši združenie Firiem na D3 pri Žiline si presadí predĺženie stavebných prác namiesto toho, aby sa priznali kde nastala chyba a sa dielo neodovzdá načas.
Škoda sa hnevať hneď od rána :-D
Buď ste nepochopil ako to myslel, alebo je to výsmech jemu. Súhlasím s ním. Dnes ľudia chcú neviem načo obrovské výkony. Na bežnú jazdu stačí. A vodičov čo stretám denne a lietajú tak k nim nemám slov. Jazdím tisíce kilometrov mesačne. Najlepšie sa mi jazdí v Anglicku. Pokoj, pohoda na cestách. Nehovorím o hustote a vyťažení ciest, ale ohľaduplnosť a tolerancia. Tu to umrelo.
Áno súhlasím, že boli rôzne správy. Aj to, že sú rôzne možnosti ťaženia a zásoby. Ale je vhodné to zmeniť. Ani v to sa nehádam, že elektrinu treba dopraviť, musí byť zmenená infraštruktúra a že emisná stopa je po elektromobile. Ja som sa ho pýtal nech povie akým smerom ísť. Čas beží pre každého z nás. Jazdím v rámci nákladnej dopravy a viem si predstaviť hybridný systém aj tu. Pred asi hodinou a pol som poťahoval 50 min = 8.5 km okolo Antverp. Nie len spojka trpí, filtre a nervy no ovzdušie nehovoriac. Ja som za akýkoľvek alternatívny zdroj, ktorý zanechá čo najnižšiu emisnú stopu.
Odporúčame