Skús porovnať koľko áut pripadá na jedného obivateľa v žilinskom a koľko v rimavskosobotskom okrese. A káričky tlačené našimi spoluobčanmi nerátaj.
Skús porovnať koľko áut pripadá na jedného obivateľa v žilinskom a koľko v rimavskosobotskom okrese. A káričky tlačené našimi spoluobčanmi nerátaj.
Na zaver mi chyba taka klasicka veta pre slovenske testy: "Testované auto je v každom smere v úplnom poriadku, ale vw grup sa nechytá."
LPG je len docasne riesenie. Staci, aby sa zacalo zdanovat rovnako ako konvencne paliva a LPGeckari si budu buchat hlavy do steny. Najhorsie na tom je, ze nikto nedokaze povedat, kedy to bude. Je to len otazka casu.
Ak jazdit lacnejsie, tak bud plugin alebo cista elektrika. Tu si viem pri baraku "vyrobit" aj sam a teda sa velmi jednoducho dokazem stat nezavisly na cene paliva.
Pozor nie len na skryte zvary, ale hlavne na skutocnost, ze dakto sa chce zbavit svojho auta.
Presne tak.
Hlavne sa smejem na majiteloch dizloch, co nezavisle kurenie takmer nevypínajú ale skáču od radosti, že na palubáku majú 5 litrovú spotrebu.
Ale to, že potom na 60 litrovú nádrž prejdu max. 900 km, to už im nič nehovorí.
Po prejdeni si rebricku mam zasa raz obrovsku radost, ze sa tam moje auto neobjavilo. Pre mna totiz nie je nic horsie ako vozit sa v niecom, co clovek vidi na kazdom rohu. To ma potom aj taky polsky fiat vacsiu moralnu hodnotu ako tamto.
Respektive v akej vybave lebo co pozeram na tie firemne vw grup, tak drviva vacsina 1.6 tdi s 5 stupnovim manualom a manualnou klimou, cize zrejme uplny zaklad. Zamestnanci su potom v podstate radi, ze aspon volant tam maju...
Tak snáď už chodiť nebude a bude si robiť hambu už len tu u nás, pred svojimi voličmi s vekovým priemerom 19 rokov a minimálnymi pracovnými a životnými skúsenosťami...
Litrový trojvalček si viem každodenne predstaviť skôr v meste ako na diaľnici. Ak mi tam má ale žrať 7 - 9 litrov tak je to dosť na zamyslenie, aký má vôbec takýto motor význam...
Neveriiim ako jednoducho moze clanok, povodne zamerany na zobrazenie ekonomickych statistik zvrhnut na nechutnu reklamu na embecku. Chyba vam tam velky napis INZERCIA!!!
Tiez ma to dostalo, ale ako vtip na rano celkom slusny: 'V niektorých okresoch ich pribudne, čo obyvateľom prinesie viac bezpečnosti v uliciach, ale aj na cestách."
Ten obrázok je pred alebo po facelifte? Resp. bol by problem dat vedla seba staru a novu škodovečku?
Jazdil som manual, klasicky automat, dvojspojku a momentalne jazdim na CVT. Prave CVT ma v porovnani s predchadzajucimi jednoznacne najvyssiu plynulost jazdy. Hlavne to rozbiehanie, to je uplna pohodicka, ziadne trhanie, motor si potichu pranie, clovek ani nevie, ze tam nejaky je. No proste parada.
Tym "starkym" chcel mozno vyrobca naznacit cielovu kategoriu ludi, pre ktorych je toto auto urcene. Kto vie...
Zaujala ma fotka s budikmi. Maximalka na nich je 180 km/h. V tabulke je maximalka pre jednotlive motorizacie medzi 190 - 221 km/h. wtf???
Len tak pre porovnanie...Fluence v rovnakej vybave a s porovnatelne vykonnym motorom je o cca 6 000 € lacnejsi + plus ma neporovnatelne vacsi razvor.
Skor by ma zaujimal udaj, kolko percent ludi dlhodobo zije v podnajme.
Jazne, ze im vyslo 90%, ked napriklad 100% mojich znamich, zijucich v Blavackych kralikarnach tam je v podnajme, ale v obcianskom maju Vranov, Svidnik a podobne r*te. Potom sa necuduje, ze oficialne 90 % domacnosti vlastni nehnutelnost, kde oficialne byva.
Zdravim. Otazka na autora: v clanku pisete, ze "prítomnosť LPG nádrže neprezrádza žiadny nápis na karosérii". Znamena to teda, ze tu absentuje ta klasicka zelena nalepka, ktora by mala byt na kazdom aute spalujucom LPG?
Medzi nevyhody ste zaroven zaradili aj "nemožnosť parkovať v podzemnej garáži". Ak nemam na aute nalepku LPG, ako mi niekto dokaze, ze auto jazdi na plyn bez toho, aby podrobne skumat TP?
Nizke a nepravidelne prijmy by snad v civilizovanom svete nemali existovat vobec. Bohuzial uz vyse 23 rokov ich tu mame na dennom programe a je teda otazne, kam vlastne ako demokraticka krajina smerujeme.
Odporúčame