Vyhlasujem, že toto je 1000% diskriminácia detí, ktoré zostávajú doma na dištančnom vzdelávaní. Kde prišiel minister na to, že detí zo sociálnej znevýhodneného prostredia nemajú prostriedky pre dištančné vzdelávanie. A ktorí sú to, Tí ktorých rodičia poberajú dávky v hmotnej núdzi? Aké ma ministerstvo objektívne dáta o tomto, kde a ako toto zistili. Ja chcem, aby moje dieťa išlo do školy, nakoľko tam patrí a neprajem si, aby minister školstva diskriminoval moje dieťa na úkor nejakého iného dieťaťa, ktoré bude mať v škole výučbu zabezpečenú. Moje dieťa hľadí celý deň do telefónu, cez ktorý sa vzdeláva a mám za to, že to ohrozuje jeho fyzické a psychické zdravie a riadny vývin. A teraz si minister namiesto toho, aby VŠETKÝM žiakom bez rozdielu vytvoril rovnaké podmienky či na dištančné alebo na riadne vyučovanie ide vytvárať dve skupiny detí s rôznymi možnosťami vzdelávania. Toto je na žalobu FUJ, FUJ. FUJ.