Sorry, ale toto je podpriemerná úvaha buď zaujatého, alebo v biznise nezorientovaného človeka.
Problémy väčšiny z uvedených značiek sú spôsobené nekoncepčným manažérskym riadením štýlom po nás potopa. O takom Stellantise a jeho bývalom vedení, jeho rozhodnutiach a jeho odmenách, bolo toho napísané mnoho. Ak by to mala byť pravda, ako je možné, že také BMW dosahuje stále skvelé čísla? Pritom robí elektromobily vyše 10 rokov. Žiadne spaľovacie motory zakázané neboli. Značky a hlavne ich vedenia jednoducho ťahali peniaze, zaspali na vavrínoch, zanedbali vývoj a inovácie a teraz sa čudujú, že ušiel vlak.
Spomínate ďalšieho výrobcu, ktorý vyrábal hviezdu pre Mercedes. No paráda, zamerať sa na jedného klienta a nediverzifikovať biznis? Alebo bol ten kraf spôsobený aj niečím iným a Vy len uvádzate tento jeden dôvod, lebo Vám to pasuje do kontextu?
Výrobca chrómových líšt? Prosím Vás, koľko áut sa v tejto dobe predáva s chrómovými lištami?