Blamáž leteckých konštruktérov. Lietadlá, ktoré očakával Putin, nevedia v Rusku vyrábať. Kto nesie zodpovednosť?
ten cirkus okolo Bajkalu je oveľa komplikovanejší a smiešny,konštruktér povedal pravdu že na budúci rok môže lietať,ale,úrad pre letectvo ho dovolil používať iba na nákladnu dopravu s maximálnou nosnosťou celých 600 :: kg.teda menší pick-up,za takú cenu je ten aeroplán iba ak na výstavu,teraz pýtajú na vývoj miliardu-osemsto miliónov rubľov,z núdze navrhujú obnoviť výrobu An-2 s modernizovanými motormi,ale tie majú pôvod v amerických z r,1934,ich používaná verzia bola vyvinutá r.1954 takže ich modernizácia je fantazmagória,tých chýb je tam toľko že výpočet zaberá celú stranu,od motorov,podvozku,krídla atd