Tak ja ti to vysvetlím. Frézovať sa v noci dá, ale asfaltovať je problém. Jednoducho nevidíš či je zmes rovná, dohutnená, neprehutnená , nevidíš dobre na spojky atď. Predpokladám že to v Taliansku v noci vyfrézovali a skoro ráno ( za svetla ) už ťahali koberec. OK 1,5km v šírke 3,5m je 5250m2 a to je pri hrúbke 4cm cca 504 ton. toto sa dá položiť za zhruba 6hodín. Kde je potom čas na vychladnutie zmesi? Zmes chladne cca 5 až 24 hodín v závislosti od hrúbky a vonkajšej teploty. A to sa stále bavíme o jednej vrstve. Takže na 2 vrstvy už potrebuješ ďalší deň. ( nemôžeš klásť druhú vrstvu na prvú ešte horúcu).
Na D2 okolo Malaciek ( najstaršia dialnica ) sa začali meniť 3 vrstvy. Tam už rátaj len na frézovanie 2dni a 3 dni na kladenie asfaltu. Ak to budú 3km tak to už máš plus mínus 10 dní. A teraz mi povedz ako to urobiť v noci. Najlepšie za jednu noc. Z komentárov sa zdá že cestári by mali makať len v noci a len cez víkendy a sviatky - utópia