Takže ak to správne chápem, navrhujete, aby súčasný most v centre Piešťan nechali napospas osudu a postavili nový* za mestom.
* a to vôbec neriešim, či by za tie peniaze vyšiel celý, alebo len z polovice
Takže ak to správne chápem, navrhujete, aby súčasný most v centre Piešťan nechali napospas osudu a postavili nový* za mestom.
* a to vôbec neriešim, či by za tie peniaze vyšiel celý, alebo len z polovice
"Stavba je špecifická najmä tým, že po jej dobudovaní bude diaľnicu na jej začiatku pred Bratislavou v dĺžke 5 kilometrov tvoriť 10 pruhov."
Takže 5+5 pruhov na diaľnici, 2+2 na ceste I/61 sa na vstupe do BA "zleje" do 2+2 na obchvate a 3+3 na Ceste na Senec (nie som si istý, či sú v celom úseku od križovatky D1/I61 až po križovatku Vajnorská/Rožňavská)... len ja tam vidím ten rozdiel? A to ani nerátam, s dopravou od Vajnor.
Z diskusie k článku vyplývajú dve roviny otázok:
- či exituje nejaký iný zdroj na takýto prísľub ruskej strany ako naše média (ten som sem nalinkoval),
- a ako si Moldavsko opovažuje RF na tento krok vyzývať (no, keby tebe niekto niečo sľúbil a nesplnil to, tiež by si ho zrejme vyzval nech svoj svoj sľub dodrží).
To, ako sa správa Izrael v tomto prípade teda nie je podstatné... koniec koncov, ak niekomu čosi sľúbil Izrael, tiež ho môže vyzvať aby ten sľub naplnil...
Deklarácia zo summitu v Istanbule
http://www.osce.org/mc/39569?download =true (EN, strana 50, druhý odsek),
resp.
http://www.osce.org/ru/mc/39573?download= true (RU, strana 53, prvý odsek)
Za RF je podpísaný Ivan Ivanov, Minister zahraničných vecí RF
Nie, ten to bude robiť na nejaké %. Prípadne, si takúto "papierovú firmičku" môže založiť náš vývozca, príp. ruský odberateľ. Veď ak by za taký báger v hodnote 10.000 brali len 1%, môže to byť pre niekoho v Číne, Bielorusku, Kazachstane... príp. v inej spriatelenej krajine celkom pekné prilepšenie.
Nie, ten to bude robiť za pár %. Prípadne si si môže takú "papierovú" firmičku založiť priamo náš podnik, resp. ruský odberateľ. Ak taký báger stojí 10.000 €, tak už len za 1% províziu to pre niekoho (v Číne, Bielorusku, Kazachstane...) môže byť celkom pekné prilepšenie.
Čiže lepšie bude, ak nechajú svoje deťúrence vyštudovať na vysokej škole "sociálnu prácu", aby mohli za 450 stáť pri pokladni v jednom z tých dvoch obchodných centier?
Pre teba bude asi veľkým prekvapením, že takmer polovica elektrických prevádzok v Európe tiež patrí svojim rozchodom medzi "atypické výnimky".
Len hneď v susednom Rakusku majú 2 prevádzky s 1000 mm a jednu dokonca len s 900 mm a ani v jednej z nich neuvažujú so zmenou na "vo svete bežný rozchod električiek".
A čo z toho porovnania vyplýva? Že v Drážďanoch je poskytovaná vyššia kvalita za raz tak vysokú cenu?
(Prosím, neporovnávajte to k platom, lebo cena toho vlaku/električky/autobusu ako aj pohonných hmôt a mnohých iných nákladov okrem miezd je rovnaká v Nemecku aj na Slovensku).
Mimochodom, máte tam chybu, porovnateľný ročný lístok k našim zónam 100+101 je:
Fare stage A1 Dresden tariff zone 541.00 €
ten za 428.00 € je ekvivalent nášho:
1 regionálna zóna 147,90 €
Správu o tomto útoku priniesli včera viaceré ruské médiá s tvrdením, že šlo o letecký útok (viď napr.: http://en.ria.ru/world/20140603/190318865/Lu…). Avšak video z iného konca námestia (http://www.youtube.com/watch?v=G2rVpGSg3NQ) ukazuje, že výbuch vychádza z pomedzi áut parkujúcich na pravej strane cesty vedúcej pred budovou.
A teraz otázka, je možné, aby v meste ovládanom miestnou domobranou parkovalo v centre mesta lietadlo (príp. iná vojenská technika) Ukrajinskej armády? Ak tam bola, prečo (zatiaľ) žiadne médium neprinieslo jej fotku. Ak by tam aj stál nejaký prozápadný radikál s raketou na pleci... prečo stále informácie hovoria o leteckom útoku?
Lebo nech to bolo akokoľvek, nejako to s prezentovaným nesedí.
Odporúčame