Nechápem, prečo by ľudia volili Ftáčnika. V politike je už sto rokov a nič po ňom nie je vidieť. Dokonca aj to, čo je odprezentované v jeho mene v tomto článku je bez adresné a prázdne: príprava priorít, príprava rozpočtu, navrhnem spoluprácu...???
Nechápem, prečo by ľudia volili Ftáčnika. V politike je už sto rokov a nič po ňom nie je vidieť. Dokonca aj to, čo je odprezentované v jeho mene v tomto článku je bez adresné a prázdne: príprava priorít, príprava rozpočtu, navrhnem spoluprácu...???
ŠPU prichádza s nápadmi, ale nemá žiadnu silu na presadenie zákonov, ktoré by zabezpečili ich komplexné zavedenie do praxe. Presne ako s inkluzívnym vzdelávaním, ktoré nie je NIJAKO /ešte raz/ NIJAKO zabezpečené po materiálnej, či personálnej stránke, by aj teraz prišlo nariadenie učiť dva jazyky a učiteľov si vycucajte z prsta. Podobne je to dnes napríklad s technickou výchovou!!!
Ftáčnik bol už kde čím, ale nikdy som nezistila, čoho bol prínosom. Je v politike už sto rokov a nič. Neviem, prečo by ho do kresla predsedu BSK mali chcieť ľudia posadiť.
Na školách by sa dnes mala riešiť oveľa pálčivejšia otázka a to tzv. inkluzívne vzdelávanie!!!
Adam a kde je problém??? Veď náboženstvo by nezaniklo a tvoje deti by ho mohli mať povinne tam, kde má byť. V kostole, alebo na fare. V školách má byť výuka všeobecná a malo by sa to týkať aj náboženstiev. Takže ak, tak nech sa tam deti učia o náboženstvách všetkých a všetko.
No, kecaldes, netušíš, čo sa so školou stalo. A je to ešte horšie. Ak chýba niečo z pomôcok, to sa nejako ešte dá nahradiť /niekto lepšie, niekto horšie/ ale ak máš v triede znemožnené učiť, to je potom už vážnejší problém. To, čo sa deje na školách, bežný občan netuší. Netuší, že v dnešných triedach sa nachádzajú deti, ktoré majú tzv. zdravotné znevýhodnenie /tzv. ADHD/, ktoré sa prejavuje tým, že počas hodiny skáču, behajú, vykrikujú,.... nereagujú na žiadne pokyny, príkazy, či usmernenia a keďže nemajú asistenta, v princípe znemožňujú tým ostatným deťom, ako aj učiteľovi, niečo na hodine prebrať. Keďže je dieťa psychicky choré, bežný učiteľ musí v princípe jeho vystrájanie alebo strpieť, alebo, v krajnom prípade, ho môže zveriť do opatery zástupcovi, či riaditeľovi /ak sú k dispozícii a ak sú ochotní/ a sám asi uznáš, že sa to nedá robiť na každej hodine.
Štát by mal najprv konať podľa vlastných zákonov a minimálne vyrovnať tabuľkové platy s minimálnou mzdou!!! Potom by mal najprv sebe naordinovať 13 a 14 platy. Len by nesmel začať u najvyššie platených zamestnancoch, ale naopak. Začať by mal od zamestnancov s najnižšími platmi až k tým, ku ktorým by mu ešte stačili sily. Potom by sa možno pridali aj súkromní zamestnávatelia /veď mnohí vyplácajú 13 a 14 plat už dávno. Nikto im to nemusel nariaďovať/.
Milan, ++++++++++++++++++++...
maxsto, +++++++++++++++...
V Rakúsku nemajú jadrové elektrárne. Rakúšania sa na niečom dohodli. Na Slovensku to dostaneš príkazom!!!
Štefánikova určite nie. Raz ten experiment už urobili. Autobusy neušetrili žiadny čas /pretože na zastávku pri SAV sa zmestia len dva a tie, ktoré by sa tam objavili ďalšie, musia aj tak čakať na nový semafor/ ale ostatné autá to zbrzdilo až po most SNP/.
Odporúčame