čo tu peníš ty prokremeľský ptolemájus. Daj si tabletku a tam pomáhaj putinovi predať ešte aj hlavné letisko v moskve. ďengi net. žebrák.
čo tu peníš ty prokremeľský ptolemájus. Daj si tabletku a tam pomáhaj putinovi predať ešte aj hlavné letisko v moskve. ďengi net. žebrák.
Keď o tom náhodou nevieš, tak SR vzniklo v r . 1993 . Vtedy sa zásadne zmenili potreby hlavne výchdniarov ako sa čo najskôr pripojiť na dial. sieť západnej EU.
Hlupák.
To tu bolo rečí, že ukrajinci kradnú plyn. A teraz, nadôvažok im ešte rusi zato zaplatia 3 miliardy,
No čo vy na to vy kremeľskí prolemájovia:D
V čase osamostnanenia SR bolo nutné dostavať 300 km diaľnice do PO - spojiť východ republiky s dialničnou sieťou záp. EU a teda priniesť na východ republiky progres. T.j. SR malo zabezpečiť výstavbu za posledných cca 25 rokov x 12 km ročne = 300 km diaľnice.
Nepodarilo sa.
Sa pýtam, že čo chce takýto štát riešiť , keď nie je schopný postaviť kilometer diaľnice za mesiac. Akože, koho ste to tu volili ľudia, že vami volení reprezentanti neboli schopní postaviť jednu 300 km diaľnicu za 25 rokov?
A ne dôvažok, väčšina z tých 300 km bola platená z únijných peňazí!!! Veď ako neschopní musia byť vo vedení štátu, keď ešte ani za cudzie nevedia diaľnicu postaviť...
To komu teraz chcete medové motúziky popod nos ťahať?
Dávno pred 95 NEBOLO rozhodnuté, že vznikne samostatné Slovensko, takže tu nedrístaj a pozri sa do mapy.
V 95tom, keď sa rozhodovalo či ísť severom alebo cez ZV končila diaľnica v Hornej Strede /PN/ resp. v Nitre.
Mečiarovská /teraz Ficovská/ trenčianska "klika" podporovaná Slotom sa samozrejme rozhodla ísť severom.
Od H. Stredy do Prešova je to 300 km /lebo časť dialnice pri LM bolo postavených. T.j. za posledných 25 rokov , vám hejslováckym kleptomanom, stačilo postaviť 12 km ročne /300km : 25 rokov = 12/. A čudujme sa preveľmi, ani to ste neboli schopní uskutočniť. 12 km ročne a dialnica na východ by stála...
Je načase si povedať pravdu: to nikdy nebola dialnica na východ. Bol to len spôsob ako sa hejslováci obohatili na kradnutí verejných zdrojov. A nadôvažok spôsobili ekonomickú genocídu východu a juhu SR.
Teraz si predstavme čo by sa v tejto krajine dialo, ak by sa do zahraničia nepredala energetika, banky a všetky ako tak dôležité závody...
žiadna obec na slovensku v ktorej žijú rómovia nebude voliť pravicových liberálov.
Slovenská dedina nie je schopná vidieť za vlastné humno, je zaneprázdnená nebotyčnou závisťou, klebetami a inými pokleskami prameniacich z nevzdelanosti.
A už keď sme pri intenzitách, tak porovnávajme jablká s jablkami. ZV-Pstruša mal iba v r. 2010 intenzitu prepravy 15000 /24hod.
zdroj:https://www.teraz.sk/import/rychl ostna-cesta…
Takže už teraz je zjavné že každý východniar to ťahá cez ZV /okrem spišiakov/.
Takže splietaš a mlžíš jedine ty.
blbosti, lebo argumentuješ intenzitami, ktoré vznikli na základe tých mylných rozhodnutí.
Porovnaj aká by bola intenzita ak by išla dialnica juhom a považím do Polska. Koľko by mal taký ružomberok? To isté čo soroška.
A aj ti poviem prečo: lebo územie od RK do PO. je presne také rovnaké územie "nikoho" ako ZV -KE. A to je podstata. PO + KE kraj má 1,5 mil ľudí, a kvôli neschopnosti dostavania dialnice hejslováckymi babrákmi toto územie ekomonicky skolabovalo.
Toto tvoje trápnúčke "keby" je úplne smiešne. Mali ste 25 rokov na to aby ste postavili 300 km dialnice na východ a teraz tu "keby-ujete", že chcete ďalších 10 rokov?
Akože doma všetci zdraví?
V čase keď sa rozhodovalo o diaľnici či ZA alebo ZV variant dialnica končila pri Hornej Strede /PN/ a v Nitre. Posledných 100 km pred košicami /Tornaľa - KE/ stačí defacto odhnúť ornicu nato aby sa tam postavila dialnica. Ak by stavali dialnicu cez ZV už by bola dávno postavená a s ňou aj dialnica na Poľsko "bájnym Považím". Dokonca sa oba smery mohli stavať simultánne kvôli menším nákladom na "zvolenskú dialnicu".
A teraz si to porovnaj so súčasným stavom, veď to je úplne na smiech. Višnové /veď sa rozpadá/, RK v nedohľadne, okolie kraľovian NULA bodov. Veď sa tu bavíme možno o ďalšej dekáde!!!!
Tak čo tu mútiš vodu o strečne, ktoré ani diaľnicu nemá!
A potom si tu zober ekonomický impakt, veď táto megazlodejina slúžila nato aby hejslováci stredného a horného považia si mohli mastiť vrecká na faktúrach a aby jožko z kysúc a oravy nemusel muklovať na sliezku a mal robotu "doma".
Veď už teraz sa východniarovi /1,5 mil populácie/ ísť z hl. mesta cez ZV: https://bit.ly/37dMPCx
lenže ty argumentuješ už dostavanou traťou.
to ja môžem povedať, že každým dostavaným kilometrom rýchlocesty cez ZV padne prejazdnosť pri strečne o 1000 áut.
Obhajovať totálny triumf neschopnosti, korupcie a rozkrádania = D1 môže v tomto období /2 tunely stoja, poslledný úsek nevysúťažený/ iba totálny hlupák alebo úlisný prospechár, ktorý z toho bordelu má profit.
Hej zabudol som na vaše veľko pánske plány na ktoré sa budete ešte vyhovárať: Na fakt, že plány ísť severom boli kreované za ČSR,ČSSR a ČSFR.
Zrazu po osamostatnení vzniklo hl. mesto podstatne južnejšie ako bola Praha a podstatne bližšie k viedni a Budapešti.
Avšak húďte si svoje, a posielajte na východ dotácie , heslovácky babráci...
Samozrejme, že všetky seriózne dobové noviny + odborníci radili MEČIAROVI aby staval diaľnicu stredom SR. Avšak stačilo aby slota urobil maďarské bububu a už sa dialnica ťahala považím - 10 km od hranice. Geopolitika jak sviňa...
Stredné považie /bašty Mečiara, Fica/ si privlastnili patent na rozum. Na začiatku 90tych rokov to boli sklady zbankrotovaného ruského zbrojárstva a nebyť KIE tak to tam je bez zmien..
Sebecentrický región si privlastnil rozvoj na úkor východu a juhu SR.
Teraz je na čase sa opýtať tých mudrcov či im to stálo zato, keďže už nejaký ten piatok začína západné slovensko dotovať východ a juh a preto ani na západnom SR nebudú schopní dobiehať platy západnej EU.
Vďaka tejto lakomosti im východ a juh SR budú na ďalšie dekády ako olovené gule, ktoré budú blokovať možnosť ekonomického dobiehania . Tak čo špekulanti, stálo to za to?
A spokojne, spustite tu tie vaše taľafatky o tom, ako považie je sper priemyselné centrum a že komunisti tiež chceli, ale nevydalo...
Most stihne vyhlásiť 300 súťaží do volieb na južnom SR, len aby sa pregrcali do parlamentu.
Kokso, telocvikár je numero uno na kandidátke MOST-u, tak teraz tu bude vyprávať o mostoch ešte aj cez svátky?
Tento rok odovzdal motoristom 14 km úsek dialnice odnikadial nikam pri Košicách.
To je všetko čo ten pajác dokázal.
Po 4 rokoch "mostovania" mostu na min dopravy má SR zarobené na slušný dopravný kolaps: v r. 2021 maďari dokončia dialnicu ku Košiciam, kde doprava skolabuje spolu s Prešovom. v oboch mestách nebudú dostavané obchvaty, práve kvôli ersékovi /v KE nepotiahol rameno dialnice na juh ale na východ/. V PO si nechal skákať po hlave od miestnej samosprávy a namiesto polprofilu v celej dĺžke pustil na prešovčanov Váhostav, ktorý tam ide stavať 4 km úsek R4ky 4 roky!!!.
Okrem toho tunelove ságy pri RK a ZA, prosto neschopnosť nekompetentnosť, babráctvo....
Zbytok je vata, omáčka a ohlupovanie...
Kto po tej diaľnici bude chodiť? zemplínčania do prešova?
Veď je to celé na smiech. Iba preto, že jeden projektant povedal že nedá sa v jednom projekte spojiť Rka a D1, blázni vyviedli diaľnicu 15 km za Košice do "poľa" /Bidovce/. Keby to rameno na Bidovce natiahli na juh a napojili by sa na existujúcu Rku do Maďarska, Košice by mali pokoj.
A ersek blúzni sentmentálne taľafatky...
Dokiaľ nebude dobudovaný celý obchvat KE je to cesta odnikiaľ nikam, lebo tak ako v PO, problémom je poľský kamión /tranzit sever - juh/...
Avšak prúser sa nezadržateľne blíži, maďar /čo je u nás synonymom neschopnosti v stavbárine/, čuduj sa svete, stavia 70 km diľnice a rýchlostnej cesty v celku a keď v 2021 dostavia miškolc - KE tak to bude mať za následok kolaps dopravy buď v KE alebo PO...
Neschopáci s ich 7 km úsekmi.....
V Košiciach, v Bratislave, po zotmení ruština vládne ulici. Lepšia stredná trieda zdrhá z Ruska vo veľkom.
Imigrantov nechceme, avšak rusov tu vítame s otvorenou náručou. Hold slováci sa budú sťahovať z miest nazad na gadžovany... trend je jasný....
Fico ako zástupca štátu mal právo na prednostné odkúpenie podielov nazad. Toto právo si neuplatnil. Následní kupci keďže nemali dostatok finančného krytia /ako inak, veď sme vo vých. EU/, založili podiely do bánk aby vykešovali nemcov.
Fico a voličpoplatník dodnes kukajú ako puci, že ako to s nami zas vypiekli....
...nie, pardón je to iba volič /vypatlaný/ poplatník,....fico sa na obchode nabalil až až...
Asi ti ušlo, že Fico odobril predaj podielov SPP od Ruhrgasu do Kretínskeho konglomerátu aj napriek tomu, že mal náš štát predkupné právo kúpiť tieto podiely nazad.
Kretínsky založil tieto podiely do bánk aby mohol vykešovať nemcov, takže Slovensko mohlo urobiť to isté. Namiesto toho má Slovensko v SPP presne toľko podielov koľko mu zostalo po dzurindovom predaji nato aby súčasní dôchdoci mali dôchodky na úrovni platov východnej polovičky tajto krajiny. Hlúposť SMERu a jeho voličov nemá hranice.
Odporúčame