Tunel Višňové postaví niekto nový, Taliani súhlasili s odchodom
V čase keď sa robilo rozhodnutie ísť severom, končila dialnica pri piešťanoch a v nitre. V tom čase bolo stredné považie šrotoviskom ruského zbrojárenského priemyslu /a tak to aj zostalo/, sídlom generality, a sebecentrickým regiónom, ktorý vedel, že bude uzurpovať profit /progres/ a úkor niekoho iného /východ a juh SR/. šrotovisko ostalo a nebyť KIE tak tam doteraz nič nie je.
KIA mohla byť v trojuholníku LC,RS,Fiľa,
Land Rover, BMW medzi KE-PO, SCP ružomberok v smerčine BB,....
Takto západ krajiny ekonomicky "horí", ekonomika sa prehrieva a východ krajiny je každým zvýšením minimálky bližšie k totálnemu ekonomickému kolapsu, pričom nad vodou tento región držia ženy ktoré muklujú v rakúsku.
A keď už hovoríš o zjednodušovaní výstavby dialnic tak ver, že posledných 100km pred Košicami stačilo odhrnúť ornicu /okrem tunela Soroška /čo je vápenec a teda brnkačka/.
A teraz si to porovnaj so súčasným stavom.
Vzhľadom na ušetrené prostriedky, mohla ísť stavba dianice cez Považie do PL