Inflácia v SR na úrovni 3%, valorizácia dôchodkov o 2%...
...proste vám ten ľudomil z Topolčian poriadne trhá od úst...
....ale komu niet rady....
Inflácia v SR na úrovni 3%, valorizácia dôchodkov o 2%...
...proste vám ten ľudomil z Topolčian poriadne trhá od úst...
....ale komu niet rady....
Ale mňa nezaujíma plakanie nad tým že žid a nemec musí na slovensku manažovať banky,priemysel, malo-veľko obchod. Mňa toto plakanie vôbec nezaujíma lebo zato si Slovák môže iba sám. Lebo nič iné ako kradnúť nevie. Dokumentuje to volením takých zástupcov do verejnej správy, ktoré verne zobrazujú jeho svetonázor: Fico,Mečiar.
Takže znova: Vyplakávanie tu nie je na mieste.
Čo to tu zrazu zavádzaš o právnických osobách? článok je o platoch fyzických osôb. V SR tieto príjmy predstavujú 10 % rozpočtu, nie je najmenší dôvod ich mať najvyššie vo V4 resp. 4-5te najvyššie v OECD...
Pbhajovať ich bude iba pokrytec.
Daň z príjmu fyziských osôb je 10% rozpočtu. Argumentovať tým ,že nekresťanské /bolševické/ zdanenie práce v SR má opodstatnenie môže iba bezcharakterný prospechár.
Ale ale, čo to za taľafatky?
Veď hádam to bol Fico, čo sa dušoval, že prevekslovaním Nem-Fra podielu SPP do Prahy získal moc nad cenotvorbou SPP tak kde je ten keš? Čo sa ten tvoj "vedúci" akosi zabudol? A to ešte aj cena plynu je už nejakých tých pár rokov na minimách...
https://www.indexmundi.com/commodi ties/?comm…
...tak o čom točíš? Kde je tvoje ľudimilstvo Fica skrz SPP? Kde to vězí?
Zdanenie rodičov v SR je jedno z najvyšších v OECD.
https://www.oecd.org/germany/taxing-wages -ge…
Tabuľka 2 :"One-earner married couple at average earnings"
Poľsko, GB, Portugalsko, Nemecko, ESP, Dánsko,....a mrte ďalších krajín zdaňujú menej ako SR.
A teraz matematická hádanka:
Kedy dobehne slovák s platom 500 eur a zdanením práce 35% nemca ktorý má plat 1500 eur so zdanením práce 35%?
Po vyriešení tohto hlavolamu sa hláste na sumračnej, na úrade vlády, alebo najlepšie "u bonaparteho"
Ja ti poviem presne v koho prospech sa stavajú tieto akože dialničné úseky.
V prvom rade región: stredné horné považie:
Dovôd1: Aby janko z Kysúc, Oravy a Liptova nemusel na týždňovky do Sliezka
Dôvod2: Aby si páni "z mesta" mohli mastiť vrecká na faktúrach. /"Naši ľudia"/.
Kto už len dnes sa bude zastavovať nad katastrofálnym rozhodnutím Mečiara z obdobia 1995-1998 stavať dialnicu severom. Dnes už mohol mať východ SR investície, považie dialnicu až do Poľska a možno práve teraz by sa finišovala rýchlocesta BB-RK-PP pre "lyžiarov z blavy"..
Takto bude celé žilinsko, turiec a časť liptova v totálnom dopravnom kolapse najbližších 8 rokov /2026 predpoklad dostavby - snívajte s nami/ a východniari budú považovať svoje hlavné mesto VIE,BUD,PRG,LON,DUB,...
Takže áno plán práce je jasný - čakať na neschopných hejslovákov kým prerazia tunely na turci, liptove,...a dúfať, že pri tom prestanú už kradnúť /SCI fi/
Ten pocit keď ťa Kali obviní že zneužívaš "špeciál" na lety do Popradu....
Čiže podľa tejto chorej logiky, ak by nikto si v polícii nevybavoval účty, tak by SR jednoslovne zamietala akékoľvek podozrenia z únosu a vec by sa ako vždy nestala?
Tým, že niekto do novín "kápne božskou", si podľa bezpečnostného analytika vybavuje účty?
Dúfam, že to budú "zatĺkať" čo najdlhšie tým viac hláv padne....
Kiskove lety do Popradu zavidis, ale vietnamca v batožine nevidíš!
pre upresnenie: na východ od Važca /Tornale/ žije ďalších 1,5 mil ľudí = 1/3 populácie SR.
Pre tých ktorým by prekážalo, že by sa k svojim zjazdovkám na liptove nomohli dostať pohodlne uvádzam, že rýchlostná cesta BB-RK by možno práve teraz bola dokončovaná, keďže predpokladám, že východ SR by bol napojený na južnou vetvou niekedy v roku 2010 /s prstom v nose/.
A teraz si to porovnajte s realitou...
A ten pocit, že maďar nedobuduje dialnicu od Miškolca po KE až dokiaľ naschopný hejslovák neprebije tunely na turci a bude sa maďar východniarovi rehliť do ksichtu....vlastne už sa rehlí....no proste vďaka mečiar, vďaka úzky pruh zame na považí...parádne sebecké rozhodnutie na základe ktorého už teraz východniari považujú svoje hlavne mesto VIE,BUD,PRG,DUB,LON,...
DBC je napojený na dialničnú sieť záp. EU. A pri tejto príležitosti by som chcel znovu vyzdvihnúť rozhodnutie mečiara o tom, že dialnica na východ pôjde severom SR.
Ak by dialnica pred 30 timi rokmi začala byť budovaná juhom, už dávno by boli KE+PO napojené na dialničnú sieť EU . Za cenu južnej dialnice mohla byť aj stavaná cesta /R,D/ považím cez žilinu do poľska vôbec by to nenarušilo rozpočty a čo je najpodstatnejšie východ SR by už dialnicu mal.
Takto je výsledok jasný: žilina, turiec, časť liptova a kysuce sa najbližších 10 rokov budú ešte boriť s kolabujúcou dopravou /termín je 2026 avšak buďme realisti/, a investície na východ , juh SR = NULA bodov.
Takže zas a znova by som chcel pripomenúť genézu tohto "story" kde si považsko - hornonitrianska "klika" /Mečiar, Fico/ pretlačila svojich "kandidátov" a tí hája ich "záujmy". Už dúfam, že východniarom začne po dnešku svitať.
Ku dnešnému dňu sa na území košického samosprávneho kraja nachádza 5 /slovom päť / kilometrov dialnic.
pre upresnenie: na východ od Važca /Tornale/ žije ďalších 1,5 mil ľudí - 1/3 populácie SR.
Pre tých ktorým by prekážalo, že by sa k svojim zjazdovkám na liptove nomohli dostať pohodlne uvádzam, že rýchlostná cesta BB-RK by možno práve teraz bola dokončovaná, keďže predpokladám, že východ SR by bol napojený na južnou vetvou niekedy v roku 2010 /s prstom v nose/.
A teraz si to porovnajte s realitou...
A ten pocit, že maďar nedobuduje dialnicu od Miškolca po KE až dokiaľ naschopný hejslovák neprebije tunely na turci a bude sa maďar východniarovi rehliť do ksichtu....vlastne už sa rehlí....no proste vďaka mečiar, vďaka úzky pruh zame na považí...parádne sebecké rozhodnutie na základe ktorého už teraz východniari považujú svoje hlavne mesto VIE,BUD,PRG,DUB,LON,...
DBC je napojený na dialničnú sieť záp. EU. A pri tejto príležitosti by som chcel znovu vyzdvihnúť rozhodnutie mečiara o tom, že dialnica na východ pôjde severom SR.
Ak by dialnica pred 30 timi rokmi začala byť budovaná juhom, už dávno by boli KE+PO napojené na dialničnú sieť EU . Za cenu južnej dialnice mohla byť aj stavaná cesta /R,D/ považím cez žilinu do poľska vôbec by to nenarušilo rozpočty a čo je najpodstatnejšie východ SR by už dialnicu mal.
Takto je výsledok jasný: žilina, turiec, časť liptova a kysuce sa najbližších 10 rokov budú ešte boriť s kolabujúcou dopravou /termín je 2026 avšak buďme realisti/, a investície na východ , juh SR = NULA bodov.
Takže zas a znova by som chcel pripomenúť genézu tohto "story" kde si považsko - hornonitrianska "klika" /Mečiar, Fico/ pretlačila svojich "kandidátov" a tí hája ich "záujmy". Už dúfam, že východniarom začne po dnešku svitať.
Ku dnešnému dňu sa na území košického samosprávneho kraja nachádza 5 /slovom päť / kilometrov dialnic.
Každý jeden kamión z UA, Rostovskej obl., Kaukaz, ktorý smeruje do SZ EU /Berlin, Paríž, BENELUX, UK/ prekročí V.Nemecké musí absolvovať túto "promenádu Sekčovom" + obhliadku západného Prešova. Žiaden z týchto kamiónov nejde ďalej na KE /to by pre neho bola oveľa výhodnejšia maďarská vetva /Miškolc, Budapešť/.
Je obsurdné, že aj po dostavaní západnej časti vnútorného obchvatu PO ešte nikto toto nerieši /colnica je ešte viditeľnejšia/.
Takže verzie sú dve /tri/: Buď drží samospráva Prešovčanov za rukojemníkov a zneužíva zápchy na "agendu", alebo to v PO ešte nikoho netrklo /verzia o hlúposti prichádza do praxe/.
Alebo o tom vie celý prešov, iba to zneužíva nato, aby mohol ziapať na celé SR ako mu je zle....
nepochopenie slovných spojení ako "vonkajší obchvat mesta", "vnútorný obchvat mesta" môže samozrejme iba sedlák, ktorý si danú problematiku nie je schopný vizualizovať, hlavne z dôvodu celoživotného pôsobenia vo svojej usadlosti /laze/.
Ja hovorím o ukrajinských kamiónoch smerujúcich do záp EU. Po prekročení schengenu prvá colnica je v PO a teda kamiónik si to namieri tam.
Pre lepšiu vizualizáciu som putovanie tých nešťastníkov graficky znázornil:
Takže áno...nie je začo, rado sa stalo.
Ale mňa nezaujíma, že prešovská občianska spoločnosť nedokáže vyvinúť tlak nato, aby colnica sa v PO premiestnila zo súčasnej lokality pri výpadovke na KE napr. do Kapušian.
Tak ak vás tam má niekto za hlupákov, že nechá kamióny z UKR ísť cez celé mesto na colnicu a potom nazad na PP /lebo by ináč išlu cez HU/, no tak to mňa vôbec nezaujíma.Buď ste hlupáci vy alebo vami volení zástupcovia, alebo oboje.
Tieto taľafatky si nechajte pre jednoduchších.
Košický samosprávny kraj má "na starosti" 5 km úsek dialnice medzi KE - PO.
Štát sa totálne vyhádzal z peňazi aj kvôli takým bludom ako 7 km obchvat PO za 360 mil eur, len aby sa z dialnice odbočovalo v 100 vke na Margecany? Viď obr.:
https://www.tvkosice.sk/video/58e63f8d452 6ca…
Spolu s nejakými 6 km rýchlostnej cesty v Prešove padne viac ako pol miliardy eur. Cez PO v poslednej dobe chodím pravidelne a po dostavaní vnútorného obchvatu mesta tam žiadne zápchy neregistrujem.
Zbytok článku /veľkopanské plány/ nech si písalek nechá do postele na dobrú noc.
štát nemá na to aby urobil ani jednu rúru pod soroškou ani aby dokončil obchvat KE....
Odporúčame