Ale veď nech sa vyviní. Keď sudca uzná za vhodné, že sa chlapík môže prechádzať s poloautomatickou zbraňou po uliciach a robiť s ňou poriadky, tak potom je to úplne OK.
Veď ho len obvinili teraz mu to musia dokázať.
Ale veď nech sa vyviní. Keď sudca uzná za vhodné, že sa chlapík môže prechádzať s poloautomatickou zbraňou po uliciach a robiť s ňou poriadky, tak potom je to úplne OK.
Veď ho len obvinili teraz mu to musia dokázať.
Ultra ľavičiarka pravda dúfa, že sa trumpovi podarí vykresliť bidena ako ultra ľavičiara, aby potom zvíťazil favorit moskvy /teda aj pravdy/: Trump.
Každým dostavaným km na južnej trase padá prejazd severom v tisícka/áut/deň
Si pozri štatistiky.
A takisto si pozri na poľskej strane kam táto vaša bájna dialnica vyvedie kamióny: do osviečimského lesa!
Hlúposť zakvitla.
Od Tornale do Košíc je to 100 km a doslovne tam treba len odhrnúť ornicu a postaviť dialnicu. Ale nie hejslová potrebuje dialnicu vyviesť do poľského lesa.
Stáročná cesta vždy viedla medzi BUD-KRA cez šturec /donovaly/, tam sa len v žiline duste nabližšiu dekádu, tupci lakomí.
Jasné , považie ťahá celú republiku,
Len si zabudol , že v HDP na obyvateľa vás už pekne rozkopáva na cucky už aj Trnava a dokonca Nitra, kde ešte ani jaguár nie je v štatistikách.
Bájne považie, centrum generality a zbankrotované šrotovisko sovietskeho zbrojárstva, ktorému ani diaľnica nepomohla.
Že považie ťahá celú republiku...panenko svatá...
Ty o čom točíš? Ak by si si pozorne prečítal môj prvý post tak by si videl , že ja nezatracujem dialnicu považím, avšak ty ako "znalec" iste vieš, že tá cesta bájnym považím znemožnila sa 1,5 mil. východniarom napojiť sa na dialničnú sieť záp EU, a teda rovnomerne rozdeliť priemysel po Slovensku. Ulakomenie sa na cestu severom považiu nedonieslo nič.Zaostáva za ostatnými regiónmy záp. SR. Dokonca aj nitra už má vyššie HDP na obyv ako bájny priemyselný pupok galaxsie schovaný kdesi na Považí a to ešte jaguár nezačal /2017/. Lebo nitriansky kraj nemá "kopanice" typu myjava....Výhovorky, taľafatky. Potíš tu, krútiš sa. Ani raz si mi nevyvrátil, že ak dialnica išla juhom, tak by simultánne mohla ísť výstavba považím. Ty priemyselný centristo..., že kto môže za to, že na považí už 100 rokov samý priemysel...
Prosím ťa, tu si pozri historický vývoj HDP/obyv. v tom tvojom bájnom trenčianskom kraji, v tom tvojom strede vesmíru. A pozri si ako vám tam ušiel vlak...ty...nezamestnanosť piešťanská akási...
Si na smiech, aj celý ten váš priemyselný stred slovenska...
Ale nezahováraj. Úkladne, bez argumentov tu obhajuješ infraštruktúrne projekty považím, ktoré sa minuli cieľu. Všetci to vedia, všetci to vidia. Je to nespochybniteľné, že išlo o fatálny omyl, ktorý krajinu rozdelil geograficky, príjmovo, sociálne a môže mať ešte katastrofálne následky na celistvosť krajiny /len pekne počkaj, keď na východe pôjde do dôchodku prvé husákove dieťa a z BA dostane tú almužnu/, len potom nastanú fukoty.
Jednoducho debata vôbec nie je o tom či považím áno alebo nie. Bol to katastrofálny omyl. Prv mala ísť cesta juhom a simultánne považím /obdobie dzurinda II, 10 % rast HDP/, teraz by dávali asfalt v tunely pod donovalmi. a spojenie sever juh /BUD-KRA/ by kopírovalo starú historickú cestu.
Teraz si to porovnaj s realitou a prestaň tu blúzniť o nezamestnanosti v Piešťanoch.
Do roku 2020 bolo na území Košického kraja 5 km diaľnice /vybudovanej za hblkého totáča/. Tento kraj sa dočkal ďalšej diaľnice po dlhých 32 rokoch, aj napriek tomu, že ide o diaľnicu odnikadiaľ nikam /Budimír-Bidovce/.
A teraz si všetci ešte raz pozorne prečítajte nadpis tohto článku.
A k jaguáru nič nemáš? Nákladné vlaky považím k bájnym investíciam, ktoré držia ekonomiku SR nad vodou musia ísť 160 km/h?
Prečo nemohli viesť dialnicu severom a opraviť železnicu juhom?!!!!?
Ha?
Všetko pre TN a ZA...ľudia nie sú hlúpi. Dokonca aj najnovšia schizma v SMERE je od Ficového TN krídla sa odštiepilo Pelleho BB-DT a Rašiho východ. V regiónoch to vrie a tento prúser na krajine vám teda zvyšok krajiny len tak ľahko neodpustí...Pamätaj moje slová a nechytaj sa tu slamiek!
Jasne jasne, tak len tíško, zaklapni počítač a choď makať na nás východniarov...
Dúfam, že odteraz ti bude jasné odkiaľ bude prameniť nadchádzajúci východniarsky separatizmus.
Čicíkanie Hornej Nitry /baníkov/ megainvestície do opráv železníc,...
https://mytrencin.sme.sk/c/7717453/vlada-vyc…
https://slovensko.hnonline.sk/219523-trencia…
Polka rodných Topolčian bude makať v jaguári...
PS.: Aj napriem tomu , že TO patria k uzemne k NR, mentálne je to TN Ficovsko -Mečiaroský mindset.
ty si čo myslíš že som z jahody spadol. Si čo myslíš s kým sa tu bavíš?
Zato tvoje utkvelé predstavy, že východ SR nemal historicky žiaden priemysel už od stredoveku sú naozaj zdrojom ozajstnej múdrosti a nebotyčnej prospechárskej arogantnosti.
Ešte raz:
Tu vôbec nejde o to, že bájne považie je akýmsi hnacím motorom ekonomiky SR. To je iba tvoja fejková argumentácia, lož, prospechársky propaganda.
Tu ide o to, že táto vaša lož odpílila 1,5 miliona východniarov od možnosti mať decentný život. O chudákoch maďaroch ani nehovoriac.
Chváliť sa a do nepríčetna obhajovať, že bolo nutné doniesť dialnicu do ZA /za 30 rokov necelých 110 km/ môže iba prolhaný prospechár...
Prospechárske bájky tu vypisuješ ty. TN kraj mal svojho voleného zástupcu ako šéfa úradu vlády, t.j. najmocnejšieho človeka v krajine 20 z 30tich rokoch samostatnosti SR. Takže argumentovať tu nezamestnanosťou protežovaného územia, ktorého si TN kraj X krát "zvolil" za svojho "kráľa" je ako zložiť karty na stôl a pri tom nemať v nich žiaden tromf.
Ja tu teraz balancujem to, že tento protežovaný kraj už viac ako generáciu opíja rožkom naivných východniarov vyslovene kvôli svojim sebeckým záujmom. A to nie sú bájky. To sú historické fakty - volebné výsledky, objemy investícií do infraštruktúry, jednoducho zvýhodňovanie regiónu na úkor maďara a východniara. To sú fakty, ktorého výsledkom je tá mapa na ktorú "odkazuješ". To je produkt "zmontovaný" na Považí...
Východniari neriešia nič. Východniarov už teraz totižto vo veľkom dotuje západ. Ekonomika západu SR nie že sa prehrieva, ale doslovne horí a v raste platov ich blokuje východ, ktorého ekonomická aktivita sa už teraz rovná NULE. A tak teda nastáva transfer sociálnej pomoci.
ČO by bolo lepšie? Ak by bola dialnica cez gemer v r. 2005 a simultánne dialnica do žiliny v tom istom roku?
Alebo tento stav, keď žilina bude oslobodená od zápchy roku pána 2030?
Aké pospájanie industriálnych centier? Veď dialnica sa doniesla pred ZA, kde aj končí.
Stredné považie je šrotovisko zbrojárstva a po 30tich rokoch tam nepípol poriadny investor /NMnV,PN,TN,IL,BY/ - nič zhola nič.
My východniari neriešime, my bilancujeme a udrbávame sa na hlúposti a ulakomení sa považia. Nič viac nič menej. Maďar s poliakom sa iba klepú po čele.
stáročia starú spojnicu medzi BUD-KRA si "privlastnila" žilina a rozhodla vyviesť dialnicu do Osviečimského lesa. Všetci sa ťukajú na čelo. Žilinské zápchy tu budú dekádu, ale hejslovák je celý šťastný že dialnica na východ nejde cez gemer.
Hlúposť zakvitla.
Priemyselné považie je bájny sen bývalej trenčianskej generality. Nič viac. Stredné považie ostalo šrotoviskom sovietskeho zbrojárstva a tak tomu je aj dodnes. Nebyť KIE a dodávateľov, tak by o ten región nezavadil nik ani náhodou.
Fejkové "reindustrializácia považia" s cca 700 000 tisíc ľuďmi spôsobila ekonomickú genocídu východu a juhu SR /cca 2 milióny ľudí/ . Rozdelila krajinu na ekonomicky horiaci západ, ktorému bráni v raste platov a dobiehaniu EU ekonomicky neaktívny východ SR.
Ja ani tu nejdem to ďalej rozoberať, lebo nie je čo. Tu ani nejde o to, že či áno - nie považím, toto už je len výpočet strát tejto nepodarenej republiky a úškrn nad mamonom jedného z regiónov, ktorý sa rozhodol uzurpovať progres sám pre seba na úkor 2/3 zvyšného územia republiky.
Už v prvom poste tvrdím, že ak by sa stavala dialnica juhom, už Dzurinda II by mal dosť prostriedkov ťahať dialnicu na žilinu a teraz by sa dokončovali Donovaly, ktoré by spájali Budapešť s Krakowom.
Len nech si to tam hejslovák pekne vyžerie aspoň do 2025. Za to ulakomenie si žilina ako nejaký bájny stred slovenska zaslúži. ťahať dialnicu hore váhom /akože na východ slovenska/ bol najväčší omyl v samostatnosti krajiny. Ak by napojili východ juhom /niekedy okolo 2008 s prstom v nose/, zvýšilo by sa im dosť prachov na stavbu dilnice považím /simultánne/ a už dávno by boli investície rovnomerne v krajine rozložené. Takto, teraz nech si bájny heslovácky pupok sveta nech pekne fetuje výfukové plyny...
Jediná východniarska ekonomicky aktívna zóna /PO-KE/ už ku koncu budúceho roku bude napojená na dialničnú sieť záp EU cez Budapešť a na Blavu si tam už nikto ani len nespomenie...
Už ani kontrarozviedka v rusku nie je čím bola...ona vlastne nikdy za nič nestála...
Avšak takto si naivne umývať ruky....si musia byť veľmi istí jedinou vecou: že ich vlastný národ je už úplne ohlúply.
Sa mi páči ako toto trestné oznámenie nepodala "rada starších" zo SMERu ale výlučne iba ich potomkovia, ktorí ešte nič nepublikovali...
A kam viedla tá vaša bájna cesta považím? Do zemiakového poľa?
Nedaj sa vysmiať....keď sa 1,7 mil. východiarom konečne zunuje Bratislavy, potom budeš čumieť...
Odporúčame