Oni uz nie su. Zrusil ich Orban a toto fungovalo za Dzurindu. Potrebovali porazit stare gardy.
Preto sa objavili rozni vyhybkari s VS atd. Nakoniec si ajtak rozbili hlavy o popolniky
Oni uz nie su. Zrusil ich Orban a toto fungovalo za Dzurindu. Potrebovali porazit stare gardy.
Preto sa objavili rozni vyhybkari s VS atd. Nakoniec si ajtak rozbili hlavy o popolniky
Matovic proste s tymito zostrojil vladu
Ronakych debilov ma aj vo svojej firme. Preto jazdia s Fabiami 600km denne.
Na toto cele existovala jedna dobra tlacovka, uz pomerne stara.
Odebat sa stadeto, tak nejak to bolo :-))))))
To sme ich tam mohli pustit v roku 2015 zo Syrie a Afganistanu. Oni boli tiez vsetko mozne, samy doktor, fyzik, vedec......
To sa nemuseli robit volby
Stavim sa, ze Matovic nestihne na to ani riadne reagovat a do tyzdna ma na krku dalsieho plagiovaneho "doktora"
:-)))))
Aj mandaty maju sfalsovane, stavim sa :-)))))
Len idiot im moze verit
Rizling narovinu vykecal na fasbuku tajomstvo ziskavania diplomoviek na Sorosovych skolach.
Nedefinovane pravidla. Hotovo. Na kazdej normalnej univerzite su pravidla jasne definovane. Este aj na pravopis.
Dolezite je, ze ma niekto gule to takto napisat.
Take velke gule ma len malokto ;-)
Neboj sa nic. Uz sa rodi novy velitel, hviezdickovany diplomovany debil.
Dopadne uplne rovnako. Rokmi a praxou totiz klesa moralka, alebo rastie strach a miesta sa chce drzat.
++
Dik za super prispevok. Za toto by si mal dostat metal od redakcie.
Maj sa. To bolo vsetko.
A ako ta slnieckari a havlisti z Prahy povazovali za vzor, na to nikdy nezabudnem
Fakt? A na zaklade coho dava veza rozhodnutie? Od deza z dediny, ci od pilota?
Pilot bol debil a hotovo.
Toto sa stava na celom svete. Stava sa to vzdy len samoprofikom. Nesmrtelnym pilotom. Ty nevies, ako velmi je kazdy pilot frajer a chce byt lepsi nez ten druhy. To je tazka tema :-)))))
Musel to vediet hlavne pilot. Ostatni nepotrebovali vediet nic.
To je skolenie VFR a IFR a rozne ine skratky. Je preto dost mozne, ze to lietadlo nebolo pre dane podmienky letuschopne, takze s tym letel asi ako s vetronom
Nie som pilot mig29, ale predpokladam, ze sa skolil aj na let bez pristrojov a aj na let ciste s pristrojmi.
S 1200 hodinami mal vediet pristat aj na Sliaci, s pristrojmi. Vies nadmorsku vysku, poznas lietadlo, poznad QNH. Ked mas spadnut, tak radsej hodis lietadlo na drahu v Sliaci a tam sa katapultujes, lebo vies ako si vysoko.
Ked tam bola taka hmla, ze nevidel ani prd, tak letel do rizika. Pretoze o inverzii sa dost dobre vie.
Ale je to zbytocna debata o tomto. Tu je politicky rozhodnute
Odporúčame