lebo kríza nie je nič iné iba prechod z jedného dočasne rovnovážneho stavu do stavu nového
lebo kríza nie je nič iné iba prechod z jedného dočasne rovnovážneho stavu do stavu nového
Ak referendum ako nástroj priamej demokracie vyvolá akúkoľvek krízu je to len dôsledok neschopnosti politikov viesť krajinu. Je tomu tak preto lebo kríza v nie je nič na iba prechod z jedného dočasne rovnovážneho stavu do stavu nového
kontex, nekontext každý zodpovedný v prvom rade za seba bez ohľadu na to či je alebo to nie je napísané v zákone
Aj najlepší robia chyby a ak si myslíš, že sa ťa to netýka tak ti to neberiem. Uvedomovanie si že rýchlo sa stane nešťastie určite nepokladám za prejav neschopnosti práve naopak. Vymyslel si tu tézu, že som neschopný pritom ja tu píšem o tom ,že mať rozhľad aj na 70m nič neznamená. Kto chce nech pochopí kto na to nemá nech to nečíta.
nemusíš, ale voči žiadnemu politikovi necítim nenávisť už len z dôvodu že ak niekoho nenávidíš tak si jeho otrok
moja námaha je spojená s tým aby si ľudia uvedomili že keď prechádzajú cez cestu tak majú cez cestu prejsť bezpečne lebo inak dopadnú ako neboštík a obhajovanie Fica nechám na teba a ja na rozdiel od teba sa budem snažiť byť konštruktívny
Fukušima nie je nezmysel ani zdvihnutý prst ale vážny problém pre jadrovú energetiku .Ak je jadrová elektráreň na pobreží tak je neakceptovateľne aby všetky systémy zlyhali a tým blok a všetky bloky sa dostali do oblasti ťažkých havárií z jedinej spoločnej príčiny a tou je tssunami. Takže problém to je, lebo sa jedná o jadrovú elektráreň. Ke´d budeš mať na pláži postavený stan a zoberie ti ho voda tak vtedy môžeš povedať, že to je stan a reklamovať ho asi nebudeš.
Zástancom jadra som aj ja, rovnako si myslím, že je zelená energia nie je šialenstvo aj keĎ dnes v honbe za ziskom to ako šialenstvo dopadlo.
Ak jadro má byť zmysluplne využívané tak Fukušima, Černobil, Three mile Island,A1 v JAslovských Bohuniciach sa opakovať nemôžu.
v pohode, len sa chcem spýtať či podľa jeho názoru budeš aj prechádzať cez prechod pre chodcov?
Úprimne želám všetkým pekný deň a šťastný návrat domov.
"ľavej strany vbehol chodec a 70m pred prechodom tam nebol stači sa pozrieť na palubnú dosku .. "
čítaj dokola kým nepochopíš čo som napísal
možno pochopíš ako ľahko bežia sekundy a metre sa skracujú a keĎ sa k tomu pridá cyklista, stojace autá, sledovanie premávky okolo seba pochopíš čo znamenaná chodiť na aute a čo to všetko odnáša . Ja si to na rozdiel od teba uvedomujem snažím sa preto kolíziám predchádzať a kto z nás dvoch patrí alebo nepatrí za volant diskutovať nebudem. Výsledok je zrejmý drž sa v autobuse pevne, bude to bezpečnejšie.
myslím že po dnešnej debate ma zastúpiš a bude stačiť len moje jedno vyjadrenie a budeme už za jedno.
Píšem názor z vlastnej skúsenosti a neposudzujem mieru zavinenia Lipšica lebo ju neviem posúdiť a nikdy som ju nevylúčil. Mieru zavinenia Lipšica posúdi polícia. Majú videozáznam a z vlastnej skúsenosti viem, že túto situáciu možno hodnotiť rôzne pripúšťam ale napísať, že ho treba zavrieť do basi a nestačí mino súdne vyrovnanie z pozostalými bez objektívneho posúdenia miery zavinenia chodca a vodiča je nespravodlivé. Ja nie som za kritika za každú cenu a keby sa to to isté stalo Ficovy tak by som sa sto netešil.
S istotou ale viem posúdiť, že chodec sa bezpečne neprešiel lebo prišiel o život a prišiel oň preto lebo takto sa práva drvivá časť chodcov. Keď som ja ako chodec a auto nespomaľuje tak sa zraziť nedám aj keď mám prednosť. Chodec z v takejto situácií nevie či ho vodič nevidí alebo je to arogantný vodiť a svojou arogantnosťou a bezohľadnosťou porušuje paragraf 4 .
Si si moc istý že 56 m pred prechodom ho musí šofér vidieť.
už som to dnes písal mne za bieleho dňa z ľavej strany vbehol chodec a 70m pred prechodom tam nebol stači sa pozrieť na palubnú dosku alebo speťák metre sa skracujú.
a trvám na tom že zodpovedný chodec keď prechádza cez cestu tak sleduje či auto ktoré sa približuje aj ma registruje presne podľa paragrafu53 odsek 2 a trápne takéto správanie nie je, Lepšie ako voňať fialky od spodu. To ten chodec nevidí že nemôže bezpeč neprejsť. Myslite si čo chcete ale ja cez precho takto prechádzam . Vy prechádzajte ako neboštík a potom na vašu obranu budú používať paragraf 4.
Nikomu to neželám ani Ficovi a tvrdím to preto lebo denne šoférujem najazdím 30 000km ročne a chcem sa spokojne vrátiť domov a chcem aby aj chodci ktorých stretnem sa vrátili domov. Preto som si dal tú námahu, lebo to čo vidím na cestách ma oprávňuje vyjadriť sa že ľuďom na cestách začína vo veľkom hrabať a vyjadrenia niektorých diskutujúcich o tom že chodec je na prechode nedotknuteľný iba dokazuje, že sa tak mnoho krát deje z nevedomosti v prvom rade chrániť samého seba.
už som to dnes vysvetľoval pozri si moje vyjadrenia v histórií.
Zaujímavé, že vodiči nepoznajú paragrafy lebo nevedia ako sa majú správať ako chodci.
Ohroziť a dať prednosť ja viem preto môže mať mieru zavynenia
presne preto verím že sa sním nebudú maznať lebo políciu pod palcom má SMER, prokuratúru a súdnictvo štát v Štále v jednej partií so SMEROM.
Neviem čo je na tom nepochopiteľné, to pochopia aj deti na ZŠ. čo ti na tom neuveriteľné. Premiér vyzradí bankové tajomstvo nikde nič nevedia kde sa pohybuje pritom stačí si pozrieť stránku úradu vlády. Bankové tajomstvo vyzradí asistent poslanca a na druhý deň ho už vypočúvajú. čuduješ sa veĎ to je dnes už bežná činnosť. KeĎ mu povedal že pôjdeš do basy ty hajzel, a takáto príležitosť.
tak znova
podľa mojej mienky miera zavinenia nie je len na strane Lipšica ak vôbec nieakú mieru má. Keby chodec podľa paragfu 53 osek 2 dávali pozor nepokračoval by v ceste cez prechod lebo by vedel že nemôže bezpečne prejsť vzhľadom na povahu a rýchlosť približujúceho vozidla. toto viem určite lebo ho zrazil takže bezpečne neprešiel a neznamená to že teraz aj keby Lipšic mieru zavinenia mal tak Harabinov súd ho oslobodí pre procesnú chybu. Myslieť si to môžeš ale myslím si o tom svoje.
A čo keĎ prešiel z jednej strany na druhú,?
Zapamätaj si, že vždy sú zodpovedný dvaja aj keĎ niekto zomrie aj keď sa niekto narodí.
Ja netvrdím že lipšic nemá mieru zavinenia, určite by som nechcel byť v jeho koži, Z vlastnej skúsenosti viem že pozriem na rýchlosť alebo do späťaká a sekundy idú, preto či sa venoval riadeniu nechám na jeho svedomie ale hlavne na vyšetrovateľov. Ja keby som prechádzal cez cestu tak v zmysle paragfrafu 53 dosek 2 sledujem či to auto ktoré sa ku mne blíži aj spomaľuje aby som sa bezpečne vrátil domov. Nato ten paragraf je aby sa chodci právali zodpovedne voči svojmu životu. Vodič skutočne nie vždy a za každých okolností musí zaregistrovať chodca a bezpečne zabrzdiť a objektívnych príčin. Spochybňuješ že ho musel vidieť, no mne sa x krát stalo že som ho zbadal na poslednú chvíľu a venoval som sa riadeniu. Našťastie v mojom prípade chodci boli obozretný a čakali na to kým ich zaregistrujem a neliezli mi pod kolesá. Toto si uvedom skôr ako vyriekneš súd.
presne tú, ale ak si si nevšimol, že ak im na niečom záleží tak vedia byť veľmi efektívny a presný. Vytváraš dojem že Lipšic sú kamoši s Kalim ale to už môžem povedať že je kamoš aj s Harabínom, Pentou, JaTY. Myslieť a tvrdiť si to môžeš. Lipšic je z tých ktorý o sebe tvrdia, že sloboda slova v tomto vyhráva a prikazovať čo je pravda a čo nie je pravda nie je správne.
-"lebo mu jeho priateľ pán Kaliňák zdokumentoval,"
neblázni
išiel lipšic rýchlosťou ako na okruhu F1? neviem o tom
to všetko zistí polícia. Ja si myslím že toto je tak v hľadáčiku ľudí a taká konštatácia hviezd že s Lipšicom sa maznať nebudú. To je posledná vec u ktorej mám obavy.
Odporúčame