Trochu to poopravím. Keďže som cestoval IC 1501 v piatok do SNV kde meškanie bolo 166 minút. Po vystúpení z vlaku cestujúci zamierili rovno k okienku na stanici. Bolo nás tam zhruba 25 ľudí ak nie viac. Otvorená len 1 pokladňa. Pracovníčka začala rozdávať Žiadosti o poskytnutí odškodnenia a náhrady nákladov. Samozrejme povedala, že môžme si to vybaviť do 30 dní kdekoľvek na Slovensku. V utorok na Hl. stanici v BA som išiel po odškodnenie. Pri okienku mi pani povedala, že musím mať:
1-vytlačený cestovný lístok (nemôže byť v digitálnej forme),
2-Žiadosti o poskytnutí odškodnenia a náhrady nákladov,
3-Potvrdenie o meškaní vlaku (vydáva sa v mieste výstupu)
Takže až po týchto troch dokladoch môžte niečo riešiť. Neviem načo je dopravcovi potvrdenie o meškaní vlaku kedže o tom vie a ma to aj vo svojom systéme!!! Zbytočné naťahovačky a vybavovačky okolo toho celého. V zákaznickom centre bola pani pri okienku ochotná a vypísala mi aj potvrdenie o meškaní vlaku. Zajtra to idem cele vybaviť.