Práve Švec to postavil do polohy čierna-biela.
Práve Švec to postavil do polohy čierna-biela.
V tomto blogu je popierané pravidlo zodpovednosti za let VFR, ktoré ako civilný pilot musí vedieť: za bezpečné vykonanie letu zodpovedá osádka lietadla. Pokiaľ nie je radar, tak sa priblíženie na pristávanie vykoná procedurálnym postupom. Z tejto analýzy akoby vyplývalo, že bez radaru sa nedá pristať.
Podľa filozofie p. Harbina nepotrebujeme trestný poriadok, každý priestupca by mal byť automaticky odsúdený na doživotie.
Vyjadrenie Radačovského v rozsudku: ..... Ján Franc nadobudol pozemky od svojho otca na základe darovacej zmluvy. Správal sa k týmto pozemkom ako vlastník, pretože ich dal aj do nájmu, a nemožno teda konštatovať, že šlo o nedbalého vlastníka.
Na druhej strane, doplnil, že žalovaný A. Kiska na základe kúpnej zmluvy predmetné pozemky nadobudol od Júliusa Sirockého. „Buďme teda objektívni, vychádzajme z dôkazov a vezmime do úvahy, že čo sa týka Kisku, pozemky nadobudol v dobrej viere. Ale koho sa týka otázka dobrej viery, veď obaja konali v dobrej viere,“ zdôraznil sudca.
„Pozemky ostanú v rukách toho, komu patrili, a pán Kiska má nárok na vrátenie finančných prostriedkov od toho, od koho pozemky kúpil,“ doplnil a dodal, že rozhodol aj na základe svojho vedomia, svedomia, presvedčenia a životných skúseností.
Čiastočne súhlasím, musí sa ešte priučiť Sotákovmu slovníku...
U. S. Steel v Srbsku kúpili oceliareň za zhruba 33 miliónov dolárov a ďalších 150 miliónov prisľúbili preinvestovať. Nakoniec ju za jeden dolár predali vláde a skončila v rukách Číňanov.
Takže si Peter potvrdil, čo vyšetrovacia komisia: pochybila posádka, lebo si nenaštudovala systém priblíženia, kde sú definované bezpečnostné výšky. Využila v súlade s predpismi vizuálne približenie-zodpovedá tým za priebeh letu.
Verejné zdroje nezverejnili tých 30000 strán spisu. Nechajte to na súd...
Nie nečinnosťou, on priamo navrhol zrušenie VVLŠ. Odvtedy príprava leteckého personálu nefunguje.
Nie, nie je to lepšie, bohužiaľ....
Áno to súhlasí, len tie plusy sa nám nepodarili dostať do krajiny...Výťažnosť 30%. Ale to ľahko nájdeš keď pogugliš, napr. na stránke ineko.sk, kde sú uznesenia vlády.
Máš pravdu, lebo už v 2010- tom sme mali jazdiť po diaľnici do Košic.
Nie, náhodou som bol u toho
Nie divná, ale reálna kolónia, lebo tie peniaze sme viac nevideli....
Ešte doplním, za niektorý tovar platili, ale neboli to trhové ceny, ale nižšie sumy generované v rámci RVHP. Takže ČS export bol cenovo veľmi podhodnotený.
Jednoducho, Rusi brali od nás tovar a neplatili. Tak sa naakumuloval dlh, za ktorý sme potom po 89-tom dostali 14x Mig-29 a nejaké iné sprostosti. Návratnosť bola len 30%.
Dobrým príkladom je príbeh Rakúska. Po roku 1955, keď odišli sovietske vojska sa Rakúsko stalo nezávislým štátom, čo umožnilo jeho pozoruhodný hospodársky vzostup a prosperitu.
Budovanie infraštruktúry, ktorú spomínaš, bola nevyhnutnosť, bez ohľadu na to, kto bol pri moci.
Zmier sa s tým, že náš gauner je lepší.
Trošku ťa doplním. Ten dlh sa týkal len SR, 2x toľko bolo v ČR. Tu je o tom viac: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/16594…
Odporúčame