Iste je pozitívne, že pristavujú a renovujú, ale vystavovať hybridnú sálu za svetovú špičku je dosť veľká drzosť, to majú dnes mierne na západ od nás takmer v každej okresnej nemocnici a myslím,že už aj na Slovensku je ich niekoľko.
Iste je pozitívne, že pristavujú a renovujú, ale vystavovať hybridnú sálu za svetovú špičku je dosť veľká drzosť, to majú dnes mierne na západ od nás takmer v každej okresnej nemocnici a myslím,že už aj na Slovensku je ich niekoľko.
A mimochodom, potratov bolo vtedy viac ako dnes.
Vďaka sovietskym tankom zomrelo dosť ľudí, priamo aj nepriamo, a Ty sa tešíš zo svojho idealizovaného detstva, to je sila. Obracia sa mi žalúdok.
Keď zapracuje hlúposť, tak je to hochštapler!!!
Mne sa snáď asi sníva. Títo ľudia zjavne netušía, prečo to robia. Veď účelom parkovacej politiky nie je zarobiť, ale dostať autá aspoň čiastočne von z mesta !!!! A na to treba mať kontrolu, iným slovom, parkovacieho policajta na každom rohu. Inak to fungovať nebude a výsledkom budú len najedovaní rezidenti aj nerezidenti, že platia a zaparkovať nemajú kde. Ak má niečo na tomto systéme zarábať, tak sú to pokuty za zlé parkovanie. Poplatky za rezidentské karty a krátkodobé parkovanie majú pokryť len administratívne výdavky a výdavky na policajtov. A títo darmožráči si už chcú deliť zisk. Des a hrôza.
No práve, a tu bude ešte o pár údajov viac - číslo zóny, cena parkovania a uvidíme čo ešte. Ako sa bude odpočítavať čas z tých bonusových kariet to mi je tiež záhadou. Žeby už naši traja mestskí policajti vyfasovali čítačky čipov?
No, Ty Brďo, to je pekný guláš. Takto zložitý systém nemá šancu fungovať. Kontrola a administrácia bude stáť viac ako budú výnosy. Však to má byť jednoduché, rezident dostane nálepku, môže si vo svojom obvode parkovať kde chce, všade inde zaplatí rovnako ako všetci ostatní. Aj rozdielna cena parkovného už vnáša do systému chaos, ako má niekto narýchlo zistiť, v akej zóne práve zastal? Návštevné, bonusové karty, to je iba zdroj možností na oklamanie systému. Som dosť skeptický.
ADAC: zimné gumy 2018 obe kategórie vyhráva kto? samozrejme Contíky. Letné gumy 2019 síce Contíky nevyhrali, ale stále sú v skupine "tých najlepších gúm" Celoročné 2018 - Contíky obsadzujú druhé miesto. A tak podobne s miernymi variáciami to ide aj v predchádzajúcich rokoch. Čo narobíš, keď "sme takí dobrí " :-))))).
Pred pár rokmi mali z toho aj škandálik, ale nejako sa to ututlalo.
Hehe, ja som zasa kúpil Dunlop Made in Poland a čuduj sa svete raz aj Continental (to akože majú byť nemecké) origoš made in Slovakia :-)). Asi z Púchova.
No, kežde sa to berie ako pomer k príjmu, tak môžme byť kľudní, sme stále 2 - 3 krát menej zadlžení ako Taliani a v porovnaní s Nemcami a Rakúšanmi sme na tom ešte lepšie. :-))))).
Nechcem ti brať ilúzie, ale nemecké testy vyhrávajú spravidla nemecké gumy, občas, aby sa nepovedalo dajú na prvé miesto inú pneumatiku :-)))). Je to presne rovnako, každý si prihrieva vlastnú polievku, veď ide o kšeft.
Tak si dieťa šťasteny, ale nabudúce si daj radšej za sklo platný Parkschein, lebo inak to máš za 36 euro :-)).
Vo Viedni je parkovanie grátis iba v tých mestských častiach, ktoré si ešte neschválili spoplatnenie parkovania. Sú tuším ešte také 4 z 23 okresov. Všade inde sa platí a môže sa stáť Max. 2-3 hodiny cez deň. V noci a cez víkendy je to grátis.
Táto veta sa mi nesmierne páči: "Nový cenník odráža to, čo sa predpokladalo už od začiatku, a síce, že po úvodnej testovacej fáze, počas ktorej sa dalo bicyklovať len za jedno euro, sa poplatky za využívanie služby dostanú na úroveň zodpovedajúcej hodnote tejto služby,"
Tak nech mi teda ctené mesto Bratislava vysvetlí, prečo tí zapráskaní a ziskuchtivý kapitalisti vo Viedni stále jazdia na podobných citybikoch celú hodinu zadarmo. A to už prevádzkujú celý systém o niečo dlhšie ako v Bratislave. Asi sú to neschopáci, a nevedia ukončiť testovanie :-))).
Tak, tak, ale chcel by som vidieť nadopovanú krasokorčuliarku. Keby žena typu Venus Wiliams, alebo Heleny Fibingerovej vyšla na ľad, tak by to u rozhodcov vyvolalo asi taký záchvat smiechu, že by nestíhali ani hodnotiť. :-)))
Ono celé je to štátna hanba, lebo kapacita trate sa už dávno mala zvýšiť jej zdvojkoľajnením, aspoň na niektorých úsekoch a potom by sa dalo dať aj viac súprav. Tu však nikto nerozmýšľa do budúcnosti, neinvestuje do tratí peniaze a teraz nariekajú, že stále máme jednokoľajku.
Je to totálna hanba a výsmech. Veď je predsa aj laikovi jasné, že prístroje a vybavenie treba v každom podniku včas obnovovať, a nie hasiť urgentné poruchy na dvadsaťročných zariadeniach. Výberové konanie malo byť vyhlásené už tak cca 10 rokov dozadu. Však tí úradníci vo vedení nemocnice tam nič nerobia. Aj stôl v kancelárii sa snáď mení častejšie ako raz za dvadsať rokov. Neskonalý amaterizmus!
Ani nesiahne, navrhnúť zákon, ktorý nie je finančne krytý je diletantizmus. V princípe je to správne, že o chodníky sa má niekto pravidelne a zodpovedne starať, ale na to treba ľudí a peniaze. Ak to nedokážem zabezpečiť, tak je ten zákon na nič. Len to potvrdzuje nevalnú úroveň našich poslancov.
Samozrejme, že môžeš, napr. aj tí, čo hajlujú a nosia hákové kríže sú považovaní za fašistov a preventívne zatváraní. Jednoducho slovanisti vytvorili o sebe takí obraz, že je lepšie ich nikde nepustiť, aj keď občas si to odnesie aj slušný fanúšik.
Nebuď idealista, fanušikovia Rapidu sú so Slovanistami porovnateľní.
Odporúčame