Jancura, Jancura. To, že augustové udalosti mali predovšetkým geopolitické príčiny, je jednoducho historický fakt, aj keď sa to niekomu nehodí do partitúry.
Jancura, Jancura. To, že augustové udalosti mali predovšetkým geopolitické príčiny, je jednoducho historický fakt, aj keď sa to niekomu nehodí do partitúry.
Gabčíkovské referendum a výber nemocnice pre operáciu zďaleka nepatria medzi najzávažnejšie neakceptovateľné a hanebné výroky a činy pána Kisku, ktorých od marca 2014 napáchal niekoľko desiatok. A nadpis blogu by som otočil, nedôvera a neúcta je práve to, čo pán Kiska "požíva" od väčšiny občanov, vrátane tých, ktorí ho nerozvážne volili a teraz si, viacerí aj verejne, sypú popol na hlavu.
Krajne ľavicové krídlo strany??? Matišák, ako obvykle, si opäť z nás robí srandu? Názory, postoje aké má Corbyn, má mať každý seriózny ľavicový politik, ktorému ide o vec. V opačnom prípade nemá čo robiť v skutočne ľavicovej strane resp. ak takéto blairovsko-glváčovsko-počiatkovsko-kaliňákovs ko-sobotkovsko-zaorálkovské typy v strane prevládajú, tá potom rozhodne nepatrí do ľavicovej časti politického spektra. Pokiaľ si ľudia tieto základné východiská neuvedomia, stále budú mať takéto demagogické, korporáciami financované subjekty, hrajúce sa na ľavicu a pravicu, vysokú voličskú podporu.
Magátova vízia politickej reformy obsahuje nasledujúce opatrenia:
1. Sfunkčnenia referenda a petičného práva,
2. Zrušiť štátne príspevky na fungovanie politických strán,
3. Umožnenie kandidatúry v parlamentných voľbách aj občanom bez podpory politických strán,
4. Zníženie počtu poslancov NRSR na 100,
5. Zníženie volebného kvóra na vstup do parlamentu na 1 %,
6. Výrazné zníženie, alebo úplné zrušenie volebnej kaucie,
7. Vytvorenie druhej komory parlamentu po vzore veľkej Británie, ktorej členovia by boli volení predstavitelia stavovských organizácii a jednotlivých regiónov,
8. Odpolitizovanie a decentralizácia verejnoprávnych médií,
9. Úplné zrušenie funkcie prezidenta,
10. Vhodnými legislatívnymi opatreniami vytvoriť podmienky na spravodlivú politickú súťaž, najmä obmedzením vplyvu reklamy a komercie počas volebnej kampane.
Magátova vízia politickej reformy obsahuje nasledujúce opatrenia:
1. Sfunkčnenia referenda a petičného práva,
2. Zrušiť štátne príspevky na fungovanie politických strán,
3. Umožnenie kandidatúry v parlamentných voľbách aj občanom bez podpory politických strán,
4. Zníženie počtu poslancov NRSR na 100,
5. Zníženie volebného kvóra na vstup do parlamentu na 1 %,
6. Výrazné zníženie, alebo úplné zrušenie volebnej kaucie,
7. Vytvorenie druhej komory parlamentu po vzore veľkej Británie, ktorej členovia by boli volení predstavitelia stavovských organizácii a jednotlivých regiónov,
8. Odpolitizovanie a decentralizácia verejnoprávnych médií,
9. Úplné zrušenie funkcie prezidenta,
10. Vhodnými legislatívnymi opatreniami vytvoriť podmienky na spravodlivú politickú súťaž, najmä obmedzením vplyvu reklamy a komercie počas volebnej kampane.
Magátova vízia politickej reformy obsahuje nasledujúce opatrenia:
1. Sfunkčnenia referenda a petičného práva,
2. Zrušiť štátne príspevky na fungovanie politických strán,
3. Umožnenie kandidatúry v parlamentných voľbách aj občanom bez podpory politických strán,
4. Zníženie počtu poslancov NRSR na 100,
5. Zníženie volebného kvóra na vstup do parlamentu na 1 %,
6. Výrazné zníženie, alebo úplné zrušenie volebnej kaucie,
7. Vytvorenie druhej komory parlamentu po vzore veľkej Británie, ktorej členovia by boli volení predstavitelia stavovských organizácii a jednotlivých regiónov,
8. Odpolitizovanie a decentralizácia verejnoprávnych médií,
9. Úplné zrušenie funkcie prezidenta,
10. Vhodnými legislatívnymi opatreniami vytvoriť podmienky na spravodlivú politickú súťaž, najmä obmedzením vplyvu reklamy a komercie počas volebnej kampane.
Tieto tzv. "prieskumy", ktorých "výsledok" je zhodný so želaním či požiadavkou objednávateľa, nikto inteligentný a rozhľadený neberie vážne. Slúžia v prvom rade na dezorientáciu a odradenie menej rozhľadených a naivne dôverčivých voličov, aby nevolili iné strany ako tie, ktoré v "prieskumoch" figurujú na "zvoliteľných miestach". Najviac nebezpečné sú takéto "prieskumy" v období tesne pred voľbami.
Všetko zle, ďalší chorý článok. Redaktorka Bučeková by si mala uvedomiť, že skutočný, na zdravom úsudku a logike založený význam výrazu antisemitizmus je diametrálne odlišný od toho, čo nám prezentujú poplatné médiá a poplatní politici.
Toto všetko, čo je v článku, už dávno vieme, autor však neponúkol riešenie, čo s tým???
Milá Janka, myslím, že ste dosť bystra a rozhľadená na to, aby ste si zachovali odstup od mediálneho bulvárno-brainwashingového odpadu, ktorý nevie prísť na meno ničomu národnému a slovanskému. Namiesto toho sa skúste tvárou v tvár otvorene porozprávať s niektorým z funkcionárov občianskeho združenia Slovenskí branci alebo Akčných skupín Vzdor a zistíte, že realita je o 360° odlišná od toho, čím nás chcú ohlupnúť korporátne plátky typu Denník N, .týždeň, Sme, údajne "verejnoprávna" RTVS (o Markíze ani nehovoriac) alebo citovaný bulvár Plus 7 dní. Ak Vám v tom bránia predsudky, máte možnosť si z archívu Slobodného vysielača vypočuť viacero relácií Informačná vojna, kde boli hosťami práve uvedení funkcionári a budete určite milo prekvapená.
Praktická aplikácia tohto článku ústavy (prevzatého z Listiny základných práv a slobôd) a naňho nadväzujúceho ustanovenia Trestného zákona (skutková podstata TČ Podnecovania nenávisti voči skupine osôb alebo obmedzovanie ich práv a slobôd) Políciou ČR za konkrétnych skutkových okolností rozhodne nebola nevyhnutná na ochranu práv a slobôd iných, bezpečnosti štátu, verejného poriadku, ochranu verejného zdravia a mravnosti. Inak povedané, išlo o aplikáciu ad absurdum daného ustanovenia resp. o jeho nadmerne rozšírenú aplikáciu, ktorú by normálny, politický neovplyvňovaný prokurátor resp. v ČR státní zástupce mal zmietnúť zo stola. Prax však býva trochu iná ako ideálny stav predpokladaný teóriou.
Milá Janka, bez akýchkoľvek alegórií som napísal presne to, čo som chcel povedať, aj keď niektorým zatiaľ ešte stále prosystémovo zmýšľajúcim sa to nemusí páčiť. Trochu nižšie je moja reakcia na reakciu Maxa100, ktorá na toto nadväzuje.
Protisystémové politické subjekty nestelesňuje výslovne iba Kotleba, z tohto spektra si môže vybrať podľa svojho gusta každý, komu ide o vec a nie o korporatokraciu kombinovanú s partokraciou. HLAVNE A PREDOVŠETKÝM: na míle sa vyhýbať stranám, ktoré samy seba drzo označujú ako "štandardné", čiže všetky aktuálne parlamentné subjekty plus Sieť, Nova, SMK, Skok a aj SNS so súčasným vedením.
Demagogicky, účelovo a tendenčne a bez štipky logiky nálepkovať a démonizovať nepohodlných protisystémových aktivistov - v tomto prípade Robotnícku stranu sociálnej spravodlivosti ako údajnú "krajnú pravicu" resp. vlastenecké a proslovanské Akčné skupiny Vzdor ako údajných "nacionalistov" - tak takéto politologické "skvosty" prosystémových "žurnalistov" z korporátnych médií chcú skutočne silný žalúdok.
Opäť 100 bodov pre Vás, pán Boris Latta, za ďalší pravdivý, objektívny a nepresstitútsky článok! Žiaľ, tu v Pravde ste medzi internými autormi vzácna výnimka.
A koho zaujímajú takéto správy na úrovni bulváru o nejakej "sledovanosti" niečoho pre 99,5 % populácie (nielen) Slovenska bezvýznamného? To je na tom Pravda už tak biedne, že musí chtiac-nechtiac preberať všetko, čo jej dlhodobo nedôveryhodná SITA nasilu vnucuje?
Ďalší "duchaplný" a mozgy vymývajúci nadpis z "dielne" lži-agentúry SITA - odkedy je bývalý dôstojník sovietskej armády s neruským stredoázijským menom a priezviskom, zajatý mudžahedínmi v 80. rokov, automaticky "občanom Ruska"?
Odporúčame