Mokrá koľaj + kvitnúce rastliny medzi koľajami + lepenie sa za vozidlom = nehoda "voz do voza". Ale treba si počkať, čo povedia čierne skrinky z vozidiel.
Mokrá koľaj + kvitnúce rastliny medzi koľajami + lepenie sa za vozidlom = nehoda "voz do voza". Ale treba si počkať, čo povedia čierne skrinky z vozidiel.
Ak tak bude normálna konštrukcia koľajového zvršku, tak bude hlučnosť minimálna
Pri prečítaní tohto článku si iste viacerí čitatelia nadobudli presvedčenie, že ukončením výroby radu 200 zanikla výroba. No opak bol pravdou. Začiatkom 90-tich rokov boli konštruktérmi navrhnuté a následne vyrábané IKARUSY radu 400. Boli to známe modely 405, 412, 415 a 435 V rokoch 1996 - 2001 obstaral aj DPB celkom 143 vozidiel (6 ks IK412, 44 ks IK 415 a 96 IK 435). O obľúbenosti, či nie obľúbenosti vozidiel IKARUS radu 200 alebo 400 netreba polemizovať, ale treba sa spýtať vodičov, čo na nich jazdili. Určite od nich dostane väčšinu kladné ohodnotenie.
A čo sa týka toho „zrútenia“, je nutné pozrieť sa na v tom čase robené divoké privatizácie, často z dôvodu odstránenia konkurencie. Tak ako bola na Slovensku zlikvidovaná strojárenská výroba a poľnohospodárstvo a tak z rovnakého dôvodu bol zlikvidovaný aj IKARUS a nerobil konkurenciu firme, ktorá kúpila českú KAROSU (inak v tak čase to nebolo IVECO) a výroba autobusov KAROSA radu 900 skutočne nemohla konkurovať IKARUSOM.
1/ V mnohých európskych mestách je práve električka vedená v centrách miest, a peších zónach
2/ Električková trať od čias dvojnápravových vozidiel bola už viac krát rekonštruovaná
3/ Treba porovnávať nie hmotnosť vozidla, ale nápravové tlaky a vypruženie kpôies a podvozkov
3/ Posledná rekonštrukcia obsahovala viaceré moderné antivibračné a antihlikové prvky, ktoré sa používajú aj v iných mestách, kde je električková trať vedená v zastavanej zóne
Situácia nehody je trošku iná:
Autobus stál v zastávke Svätoplukova na ulici Mlynské nivy v smere jazdy do Auparku. V križovatke Prievozská - Mlynské nivy - Košická - Svätoplukova prišlo k cudzej dopravnej nehode medzi vozidlom RZP, ktoré išlo z Prievozskej na Mlynské nivy a osobným motorovým vozidlom idúceho zo Svätoplukovej na Košickú. Následkom nehody prišlo k prevráteniu vozidla RZP, ktoré sa šmýkalo po ľavej bočnej strane a narazilo do autobusu stojaceho na zastávke Svätoplukova.
Odporúčame