Nebojte sa bude dobre....
Hovorí sa dobre už bolo.
Nebojte sa bude dobre....
Hovorí sa dobre už bolo.
Ak toto plavidlo odložíte v kotvisku Suez, znamená to, že vlastníkovi lode spôsobujete stratu 60 000 dolárov [44 000 libier] za deň alebo 3 - 4 000 dolárov za hodinu meškania,“ uviedol Sayegh, agent Bejrútu pre denník prepravy Lloyd's.
Motivácia nepozastavovať plavby sa s nárastom dodávateľských reťazcov just-in-time v posledných desaťročiach zvýraznila, uviedol Peter Sand, hlavný analytik prepravy v spoločnosti Bimco, ktorá je medzinárodnou asociáciou pre majiteľov lodí.
Pri celkovej výške plavidla 73 m a 57m od vodnej hladiny nepriaznivé veterné podmienky sú dosť veľkým rizikom o ktoré sa delí kapitán zo správou prieplavu ku ktorej patrí i lodivod.
Vyhodnocoval som údaje o nárazoch vetra zo dňa 23.3.2021 5:40 GMT vo výške 100m.
Pri vstupe do prieplavu nárazy 64 km/h a 12 km ďalej 61km na kritickom mieste.Prúdenie smerovalo zhruba v smere plavby to je smerom od zadnej časti lode vo výške 10m priemerne 40km/h.
Správa môže tvrdiť že nastalo iné zlyhanie zo strany posádky,z dôvodu že lode plávajú v konvojoch a nehoda nastala práve u tohoto plavidla.Zmienená riziká vyplývajú z ekonomického tlaku.
Plavidlá prechádzajúce cez Suez sú podľa neho povinné využívať egyptských lodivodov, aby im pomohli navigovať sa po tomto úseku.
Predpovede počasia ukázali, že v utorok bol silný vietor, ale uviedol, že orgány prieplavu i námorníci sa snažili priechod neodkladať.
Tu je najväčšia pýcha admirála na začiatku akcie 25.3.2021 BARAKA 1 remorkér s ťažnou silou 160 ton na uviaznutého 224000 tonového Goliáša.
https://dj5f6nkjls4k4exgxslhsfk34m-jj2cvlaia…(1).jpg
Je to príliš skoré stanovisko čo sa týka plavebných podmienok a bezpečnosti plavby od správcu prieplavu.
V hre sú miliardové škody i miliónové pre Egypt,poisťovacie spoločnosti i ohrozené geopolitické záujmy.
Sledoval som diskusiu o elektronických a manuálnych výpočtoch o sile vetra čo je pre každé plavidlo špecifické na jeho vlastnosti a manévrovanie najmä ak plavebná dráha je podmienená spojenými rizikami na bezpečnú plavbu.
pred hod.
SCA Press Conf (27/3) obsahovala dôležité aktualizácie: 14 remorkérov pracujúcich na opätovnom vyplávaní plavidla. Dnešné očakávané prílivové podmienky sú pre operáciu priaznivé. Po opätovnom naúčtovaní spoločnosť SCA očakáva, že nevybavené zásielky budú vybavené do 3 dní. V súčasnosti čaká na tranzit 321 plavidiel.
Kanál minulý rok vybavil priemerne 51 tranzitov denne, má však kapacitu v prípade potreby túto priepustnosť zdvojnásobiť.
Rastú obavy o podmienky tisícov zvierat uviaznutých pozdĺž horúcej vodnej cesty a mnohých dopravcov dobytka
uviaznutých v dopravnej zápche.
Na snímke je vidno na ľavej strane lode prehlbovanie a odstraňovania nánosov piesku špeciálnym sacím bagrom zaklinenej a nasadnutej lode prednou a zadnou časťou plavidla..
Zadnú časť kormidla a lodnú vrtuľu sa podarilo už uvolniť.
https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/…
https://467222-1467340-raikfcquaxqncofqfm.st…
Predseda Úradu pre Suezský prieplav (SCA) Usáma Rabie na dnešnej tlačovej konferencii uviedol, že na uľahčenie plavby bolo odstránených 9 000 ton balastnej vody - ktorá je uložená v nádržiach na stabilizáciu lode.
Okolo vzpriečenej lode sa nachádzalo pred vyše pol hodinou deväť plavidiel.
Ako už predtým informovala agentúra EADaily , majiteľ kontajnerovej lode zavolal na pomoc tím SMIT Salvage. Jedná sa o záchrannú jednotku holandského Royal Boskalis Westminster NV, ktorá sa v roku 2000 podieľala na záchrannej akcii ponorky Kursk. Spolu s Mammoetom špecialisti SMIT zdvihli ponorku z dna Barentsovho mora, predtým trup pretínali. Potom ju previezli do doku. V roku 2012 záchranári SMIT načerpali palivo z výletnej lode Costa Concordia, ktorá narazila na plytčinu v Taliansku.
Jednou z možných možností je odľahčenie nákladnej lode. To si bude vyžadovať odčerpanie balastovej vody a paliva z plavidla. V krajnom prípade budete musieť kontajnery odstrániť vrtuľníkom, ktorých je na palube 20-tisíc. Táto možnosť bude trvať do nedele alebo pondelka, povedal agentúre Bloomberg špecialista na záchranu Nick Sloane. V roku 2012 dohliadal na flotilu výletnej lode Costa Concordia v Taliansku.
V Sueze uviazli aj tri plavidlá z Ruskej Baltskej flotily západného vojenského okruhu korveta STOIKIY,stredný námorný tanker KOLA a morský remorkér JAKOV GREBELSKY vracajúce sa na základňu Baltiysk po skončení plánovaných úloh v Adenskom zálive ktoré zahájili 16.12.2020.
Tá pobrežná strana na predku lode je dosť zradná na nánosy piesku na tej pozícii nehody.
Z toho výškového záberu vidieť zhruba na 1/4 dĺžky plavidla plytčinu najmä po jeho pravej strane v prednej časti pri brehu nánosy menšie sú z druhej strany plavidla.
Ono si treba uvedomiť že v hre sú i takéto veci.
Myslím že vietor tam zohral svoju úlohu.Pri tej výške plavidla je to malá plachta kde v pomerne úzkej plavebnej dráhe reagovať korekciami to môže skončiť i takto.
Včera mal návštevu v Grécku stretnutie ruský premiér Michail Mishustin s cyperským prezidentom Nikosom Anastasiadesom,gréckym premiérom K.Mitsotakisom a prezidentkou Grécka Katerinou Sakellaropoulou
na oficiálnej večeri
K. Mitsotakis . V mene všetkých Grékov mám tú česť privítať dnes v Aténach predsedu vlády Ruskej federácie Michaila Mishustina, ktorý pricestoval do Grécka so špeciálnou misiou - zastupujúcou svoju veľkú krajinu na slávnosti 200. výročie gréckej revolúcie za národné oslobodenie. Rok 2021 bol navyše vyhlásený za Rok histórie Grécka a Ruska -pokračovanie v odkaze.
24. marca 2021
Správa z ministerstva zahraničných veci Ruska.
Vyhlásenie ruského ministerstva zahraničia
534-22-03-2021
sk-GB1 ru-RU1
S poľutovaním konštatujeme, že americká strana nepodporila návrh ruského prezidenta Vladimira Putina na uskutočnenie rozhovoru s americkým prezidentom Georgom Bidenom 19. alebo 22. marca tohto roku. vo forme otvorenej videokonferencie na prerokovanie nahromadených bilaterálnych problémov, ako aj tém strategickej stability.
Vynechala sa ďalšia príležitosť nájsť cestu z bezvýchodiskovej situácie, ktorá sa vytvorila vinou Washingtonu v rusko-amerických vzťahoch.
Zodpovednosť za to leží výlučne na Spojených štátoch.
Niečo z prezidentskej kancelárie v Kremli.
Telefonický rozhovor s predsedom Európskej rady Charlesom Michelom 22.3.2021 15:30 MSK
S prihliadnutím na nadchádzajúcu diskusiu o problémoch vzťahov medzi Ruskom a EÚ, ktorá sa bude konať na zasadnutí Európskej rady 25. - 26. marca, sa Charles Michel dotkol mnohých otázok týkajúcich sa súčasného stavu vecí a vyhliadok na dialóg medzi Moskvou a Bruselom .
Vladimir Putin hodnotil neuspokojivý stav väzieb medzi Ruskom a EÚ, ktorý sa vyvinul vďaka nekonštruktívnej, niekedy konfrontačnej línii partnerov. Ruská strana zdôraznila svoju pripravenosť obnoviť normálny, odpolitizovaný formát interakcie s Európskou úniou, ak sa o to prejaví skutočný vzájomný záujem.
Dotknuté sa boli aj otázky boja proti pandémii koronavírusov, najmä možnosti použitia ruskej vakcíny Sputnik V, politické urovnanie konfliktu vo vnútri Ukrajiny, situácia v Bielorusku a niektoré ďalšie aktuálne otázky.
,,Depešu,, embasy domov o dianí na Slovensku a možným vývojom som čítal,predpokladala i s vývojom vzniknutia možnej situácie v uliciach Bratislavy a daných lokalitách.
Nezabudla ani Čína na útok svojho veľvyslanectva a Operation Allied Force.
https://pulserbia.ru/wp-content/uploads/2020…
https://www.quora.com/What-do-you-think-abou…
Niečo sa nájde i na Baidu.
Je množstvo záberov ktoré je možné iba prebehnúť a nie pozerať,nieto ešte zverejňovať k vôli úcte.
V domácich médiach sa otvorila i táto otázka ktorá v závere článku je výstižne zhrnutá, šachisti len radi vyhrávajú, ktorý šachista skutočne miluje pešiakov ?
Odporúčame