Zrejme trenuju, ako obnovit suverenitu Mexika, Indianov a Inuitov na zabranom uzemi SŠ.
Zrejme trenuju, ako obnovit suverenitu Mexika, Indianov a Inuitov na zabranom uzemi SŠ.
A kto rozhoduje o tom, co je a co nie je "kvalitne", ked to nevie spravne posudit?
Myslim, ze to o com pise clanok, tusil viac-menej kazdy, hlavne ked boli noviny plne inzeratov , kde hladali do Mochoviec stavebny dozor, kde nevyyadovali prakticky ziadne vyssie vzdelanie, skusenosti , ani vedomosti s obdobnym typom stavieb.
Ti, ktori u danej spolocnosti vystavbu objednali by mali byt pravoplatne odsudeni za vseobecne ohrozenie, pravdepodobne aj za korupciu.Tu nejde o nekompetetntnost . ale o zdravie a zivoty obyvatelstva.
Pokial nevrati Emerika anektovane uzemia Indianom, tak pokoj nebude.
Mozno vtedy, ked sa auto este podobalo viac na kocar, alebo bicykel.
Auto je zlozity vyrobok. Na jeho vyrobu, treba mat dostatok odbornikov a to aj v roznych dodavatelskych firmach a taki tu ani za socializmu a ani teraz neboli a nie su. CR a ani SR nemalo a ani nema dostatocne odbrone vzdelanych ludi na zvladnutie vyvoja vyroby auta.
Asi preto, ze to nebola tema diskusie. Ci ty ked sa bavis doma so zenou na temu deti, tak rozpravas o pocasi na zajtra, alebo len tak nesuviusle o hocicom inom?
Nevyhyba sa , len nema profesionalov.
Nejake foto z prevozu tisicov kusov vojenskej techniky ju es ej by sa nenasli?
Ano, suhlas, tych lan tam malo byt ovela viac-zatazenie by bolo rovnomernejsie To "ulomenie" je prave v mieste m kde je most cuhyteny tymi "lanovobetonovymi" vystuhami., co tiez znaci , ze v tom mieste je uchytenie prilis "tuhe".Na druhej strane, kde su tie podpery s loziskami je to velmi podobne.
Neviem, tieto informacie nemam, ze by beton na lanach bol predpaty, ale to nie je v tomto pripade velmi dolezite, lebo lana vydrzali. Ten beton na nich je zbytocny, dokonca skodlivy. Mali by ho co najskor odstranit, lebo rusi funkciu lan pri udrzovani mosta. Ak si pozries/te ten lom mosta, tak jeskoro uplne hladky na onoch stranach, ziadne naznaky trhania beronu, ci kovu. To znamena ,ze pricinou spadnutia mosta pravdepodobne vobec nebola hrdza, ale unava materialu. Most nebol a nie je dostatocne tlmeny voci vibraciam, co pri tomto rieseni ani nie je mozne. Dokonca ten beton na lanach to este zhorsuje. Proti korozii staci hruby nater a nie obalovanie lan betonom.
Ano, v niektorych pripadoch sa to hodi a to vtedy, ked ma v niektorom smere slabsi material ziskat nieco z vlastnosti silnejsieho, teda beton ma ziskat tahove vlastnosti ocele. V tomto pripade to ale vyznam nema, lebo ten silnejsi material -ocel tam uz je a pridanie tahovo slabsieho materialu-betonu by nic nevyriesilo.
Pises o niecom uplne inom. Tu ide o lano zaliate do betonu, nie o beton vystuzeny/predpaty lanom. V tomto pripade by predpatie betonu lanom bol nezmysel, lebo nosne je lano a nie beton.
Nie, take lano je "ocelobetonove" :-)
Medzi ocelovym lanom obalenym betonom a ocelovym lanom je rozdiel ten, ze ocelove lano obalene betonom je uplne "tuhe" , zatial, co ocelove lano , ktore nie je obalene, posobi z casti ako "pruzina": a z casti ako ":tlmic" . V tomto pripade jednalo o velmi neobvykle riesenie zavesenia mosta a to je uvedene aj v clanku.
Nemyslim, ze by to bolo tym. Mosty musia byt predsa navrhovane aby zniesli aj zemetrasenie, takze doprava by mu nemala robit problemy. Skor to vyzera na nedostatocny utlm vibracii v miestach zavesenia mosta. Jedna sa o dost neobvykle riesenie v tomto pripade. Ak by bol zaveseny na lanach , tak by to pravdepodobne vydrzal.
Ten most je "hladko" odlomeny v mieste uchytov, co naznacuje unavovy lom. Most nemal pravdepodobne nijako vyriesene tlmenie vibracii - z obrazkov vidiet, ze koncepcia celeho mosta bola velmi nestandardna a neoverena.
Je by som bol len rad, keby zena tolko zarabala. Asi ju poslem robit vsetky tie povolania a ja zostanem doma na materskej s detmi.
11. sirenie nepodlozenych fam, az narodnostnej neznasanlivosti (napr. voci Rusku)
Hrali dobre. ale na lepsich superov boli prilis pomali a hrali prilis jednoducho.
Odporúčame