Wankelov motor je skor vhodny do lietadiel, ako do aut. Tam by mal lepsie vyuzitie.Pre auta je tento motor minulostou a piestovému sa vyrovnat nemoze.
Wankelov motor je skor vhodny do lietadiel, ako do aut. Tam by mal lepsie vyuzitie.Pre auta je tento motor minulostou a piestovému sa vyrovnat nemoze.
V tv to ukazovali, ako ho zatykali kuklaci.Asi sa bali, ze bude hadzat hov.a, alebo mocit omolo, ked ich tam tolko bolo a boli po zuby ozbrojeni.
Na Slovensku je problémom hlavne kvalita vzdelania a to v oblasti ekonomie.Priemerna mzda je nic nehovoriace cislo a udavat ho ako nejaky dolezity ukazovatel moze len niekto, kto nema ani paru o základoch ekonomiky
, alebo statistiky. Myslim, ze ekonomicke univerzity by mali zrusit celkovo nemaju na Slovensku vyznam , asi.
Zaujimavy napad. Vybracie to sice urcite nejake mat bude pri zatazeni mozno este vacsie, ako bezny motor,a aj urcite szratove vykony prepojenim valcov cez ozubenie, ale mohlo by to fungovat. Podobne konepty, ale aj seriovo vyrabane existuju uz davnejsie, napr Commer cnocker.
Tak, niektore vysavace, zehlicky, holiace strojceky, alebo chladnicky, su uz teraz omnoho schopnejsi manazeri, ako vacsina politikov...
Slusne auto, za slusny peniaz. Tie prelisy na bokoch sa mi velmi nepacia. Rychlo sa na nich oderie lak a zvysuju odpor.
Koncepcne je virnik vyhodnejsi, ako aeromobil, pretoze ma vrtulu, ktora zaroven sluzi ako stabilizator. Aeromobil je velmi narocny na pilotovanie z dovodu, ze potrebuje optimalnu rychlost, aby bol ako-tak stabilny. Navyse ma jednu tlacnu vrtulu, co sposobuje nestabilitu jednak v osi trupu a takisto znasobuje akekolvek drobne vykyvy pozdlz trupu.
Takze, nechapte ma zle, ja som rad, ze na Slovensku sa najdu ludia, ktori rozmyslaju nad fungovanim, alebo dokonca zdokonalovanim motora, ale to, co je na tom videu, mi skutocne nepripada, ako nejake revolucne riesenie, Motor sice ide, ale nie je nicim zatazeny. Je to daleko narocnejsie na vyrobu, presnost, opotrebenie (nerovnomerny chod sposobeny zasekavanim piestov, alebo lopatiek, zivotnost, atd... , ako piestovy motor. Utesnit Wankelov motor by bola oproti utesneniu tam toho na videu uplna malina. W, motor ma prave tvar piesta, ktory umoznuje to, ze sa toci. Je za tym matematika. Ten lopatkovy sa prave z toho dovodu tocit nikdy nebude a nebude sa ani kyvat. Zaujimave je napr. toto riesenie:
https://www.youtube.com/watch?v=wA8vgYl G-qE
Rad popisem na tuto temu aj inde, ak mate chut.
No dobre. A v com vam ten motor pripada vyhodnejsi a jednoduchsi oproti beznemu motoru?
Teoreticky na papiery ano. Z coho by museli byt tie lopatky vyrobene a ako by ste vyriesili ich utesnenie, zivotnost, aby zvadli take namahanie. Nehovoriac o tom, ze ten lopatkovy motor v nakrese by sa ani neroztocil a ten rusky z kladivkovymi piestami uz vobec nie. Nema na to ziadny fyzikalny dovod.
W. motor ma v porovnani s piestovym motorom maly kompresny pomer. Pri dnesnych eko normach sa nema sancu presadit, aj ked utesnenie nie je uz dnesnymi materialmi problem.
Ak by sa utok odohral v niektorej z "osad" na Slovensku, tak by ani nikto nevedel urcit, ci sa jedna naozaj o utok, alebo je to normalny kazdodenny stav.
Paradoxne, stroje bez etiky by asi boli mensie zlo, ako ludia bez etiky.
Toto s vibraciami nema nic spolocne. Skor chcu pouzivat male motory do SUV. Jednoducho povedane, chcu dostat velky krutiaci moment z maleho motora.
Poznam aj jednoduchsi plan. Nech vsetky strany prestanu platit separatistov a zoldnierov a konflikt utichne aj sam.
Odporúčame