Namiesto vytvarania domacich vyrobcov, lakame zahranicnych investorov. Presibana politika s dalekosiahlym dopadom pre buduce generacie.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Namiesto vytvarania domacich vyrobcov, lakame zahranicnych investorov. Presibana politika s dalekosiahlym dopadom pre buduce generacie.
Dialnice sa mali zacat stavat z troch smerov; rakuska hranica, ukrajinska hranica, polsko-slovensko-ceska hranica. To vsetko, okrem beznej kontroly, pod lupou nezavislej ludovej komisie (jedna sa predsa o peniaze ludu, nie darcek od bradateho Mikulasa.)
Aka dialnica ? Ten obchvat myslite pan autor clanku ? Na to ci niekde pride investor vplyva velmi vela faktorov. Samotna dialnica nestaci.... Inac prave citam tu na pravde, ze investicia nie je zdaleka odklepnuta. Dalsia primitivna propaganda ospevujuca sucasnu zbojnicku druzinu.
Hehe, ze belgicky investor.. belgicky investor PUNCH Automotive bol v dlhoch, minuly rok ho kupili Cinania (Yinyi) za polovicnu cenu, ako si Belgicania predstavovali (ale aj tak este stale za miliardu EUR).
Zaujem cinanov bol kvoli CVT prevodovkam, ktore sa pouzivaju v Azii.. a spickou medzi automatickymi prevodovkami su ini - ZF a podobne.
Dnes v tzv. tradicnom polnohospodarstve uz nebudu ludia driet 20h denne za 400e. Ani cigani. Kto chce pracu, zamestna sa za dvojnasobok vo fabrike, je kazdy den o tretej doma a vikendy venuje konickom.
A najväcsi problem je, ze ziaden "tradicny polnohospodar" nema sancu nieco umiestnit v obchodných retazcoch, jednak kvôli 100% marziam, 120 dnovym splatnostiam, a hlavne kvôli realnej neschopnosti dodavat tovar cely rok.
Tradicne polnohospodarstvo sme pochovali my, spotrebitelia, ktori sme sa naucili nakupovat v Lidloch lacny tovar.
Už sa zobuďte v tých médiách. Čo má tá investícia s diaľnicou? Zo Slatiny do Detvy je to celých 10 kilometrov, pričom najproblematickejší úsek je cez Zvolen, a tam diaľnica pekne dlho nebude. A v Slatine treba ísť tri kilometre do poľa, takže doprava sa zas vrátila na starú cestu...
Vymeňte župana, budete mať aj cesty nielen k jeho domu a k jeho samote.
jasneee, lebo vsade inde po slovensku je dokonale vybudovana infrastruktura a vsetky cesty v perfektnom stave, len bystricky zupan je zaba na prameni...
niekedy lepsie vyuzit prilezitost mlcat, ako sa zhovadit za kazdu cenu
Tak tak. To su len dristy novinarov, ktorych plati J&T, ktora vlastni mytny system a je v jej zaujme mat co najviac dialnicnych usekov. Nic viac.
Len doplnim, ze aj v BB sa prakticky konci dialnica a priemyselny park je prazdny.
To, ze k nam uz nechodia velke investicie je, ze naozaj u zniet nevzdelanych ludi, ktori su ochotny vstat za 1000eur a cely den / cely zivot robit podradnu pracu za pasom. Mali sme inevstovat peniaze do skolstva, aby sme mali expertov, vlastne vynalezy, vlastne patenty. Zvysovat znalostnu ekonomiku. Tie fabriky nasu krajinu raz potopia do takej krizy, ze sa s nej nespamatame. To uz panov z dnesnej vlady ale prd bude zaujimat.
V BB mal ešte za primátora Králika stáť Trim Leader, keď sa nedohodli na infraštruktúre, odišli do Koštian nad Turcom, čo je dodnes 50 km od akejkoľvek diaľnice...
Pred Detvou je dedinka Pstruša, kde vzniká a zapĺňa sa priemyselný park. A táto dedinka patrí medzi tie tri po ceste do Detvy, ktorú diaľnica v článku spomínaná obchádza. Takže asi tak...
Odporúčame