cha-cha, pomaličky, ale isto - dobiehame socík :)))) Hlavne, že ich Slovák zmontuje :)))
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
nič nové pod slnkom, starý dobrý socializmu,
aj za starého dobrého socializmu ste vinkulovali za auto teda platili ešte ked ste nemali ani všetky peniaze. zaplatili ste polovicu a druhú ste mohgli šetriť aj 5 či 10 rokov lebo ste boli v poradí na poradovníku a za 10 rokov došlo poradie na škodovku. 6iguli bol ihned ale bol velmi drahy okolo 75 tiscis dacia okolo 86 to bolo suprove auto rennalt.
Trabant okolo 35 ,wartburg 70
Trepeš nezmysly.
Vinkulácie teraz nnie je za pol auta a za socíku sa čakalo iné lehoty.
Dnes sa čaká - iba kôli samotnému zákazníkovi, ktorý si navymýšľa rôzne neobvykl= kombinácie.
bežných štandardne vybavených aut je dosť na skladoch a do týždňa ho má každý doma.
Sám som to zažil pred 4 rokmi, keď som kupoval nové.
Čo sa týka socíka - tam bioli všetky autá rovnake.
Na Ladu 2015 bola vinkulácia 50 000 Kčs - čakacia doba vychádzala na 5 - 7 rokov.
Bol som v tom poradovníku v Žiline, tak o tejto info som si istý!
U nás v Bratislave sa robili poradovníky na Ladu 2105 takto: Musel si mať známosti, aby si sa dozvedel, kedy sa bude robiť poradovník v bývalej Mototechne. Všetci už vedeli, koľko aút je na vagónoch vo Vajnoroch. Potom sa záujemci dostavili dva dni predtým na parkovisko pred Mototechnu, kde si ľudia sami vytvorili vlastný poradovník. Každé dve hodiny aj v noci sa robila kontrola a kto nebol prítomný, bol z poradovnka vyškrtnutý. Bolo treba zobrať si dovolenku alebo ak nemohol byť niekto pri kontrole prítomný, zabezpečiť si náhradu.
Získať toto vozidlo bolo veľmi ťažké a majitelia boli považovaný za prominentov.
Trepeš sprostost, vraj 5-7 rokov. Áno, bli poradovniky, sám som si jeden odstal celý deň a noc, ale čakal som pol roka. Bolo to v roku 1986.
Ešteže si do toho nezamontoval svojho starého otca. Potom by si mohol napísať, že si čakal 2 generácie.
Valdis ty taký antisocialistický a antikomunistický živel a kúpil si si sovietske auto hahaha? No to si teda dopadol hahaha.
hahaha - do roku 1989 inej možnosti nebolo a kvalita vtedajších Lád bola podstatne mlepšia ako ke´d začala isť Samara.
Po Samere som vyliečený z Ruských aut.
Inak ja určite nie som antisocialistický a anikomunistický - iba reagujem na prehnané chvály na tú dobu.
Určite kopu veci bolo dobrých aj za socíku.
Ale teraz niektorí budú chváliť aj kilomerové rady na toaleťák - tak voči takým potom píšem.
Valdis, však si aj teraz môžeš kúpiť plienky a nemusíš stáť v rade na toaleťák. No a pri tých tvojich 120 kg by to bolo vhodné riešenie ... Ušetríš kopu času tým, že nebudeš musieť chodiť na latrínu, ktorú máš, môžeš všetko pustiť do plienok ....
Boli určité typy Lád, ktoré sa nedali veľmi kúpiť a mali to viacmenej promonenti. Boli to typy 1500 a 1600 so 4-ma svetlami :). Potom bolo zrejme tažšie zohnať model 2107. To si pamätám viacmenej len ako dieťa. Naši rodičia dokázali zarobiť len na jazdenú Škodu 110 L. Iné auto nemali.
Nesmiete si vymýšľať sprostosti, ktoré vám budú na druhom konci montovať na želanie, ale vybrať si z bohatej ponuky z toho, čo majú predajcovia na sklade.
len sa treba popozerať.
Ak nemá predajca Nissanu čosi v Bratislave, má to trebárs LionCar v BB, alebo JM v MT. To en ako ilustráciiu. Oni bohužiaľ nefungujú ako kolegovia, ale ako konkurenti, takže hľadať musíte sami. To isté platí p VW atď.
Isto,mže trebárs s predajcom Jeepu je to horšie. Ani Ferrari nepredávajú v každej derevni.
Ono záleží aké majú predajcovia vzťahy medzi sebou. Keď som kupoval auto, tak u Hyundai sa nedalo nič, dokonca aj kontaktovať iného predajcu v inom meste bol problém. U Mazdy sa dalo vziať skladové auto od predajcu na druhej strane SR bez najmenšieho problému, dovoz bol samozrejme zdarma. Niektoré značky možno budujú akúsi "rodinu" aj medzi predajcami.
A koľko by si prosím ťa chcel, aby tu bolo ľudí? A áut? Nestačí, že už teraz sú mestá zabombené autami? Nestačí, že za posledných 100 rokov veľkosť populácie narástla 4-násobne? A čo tie katastrofické články, ktoré pravidelne vychádzajú, že stroje vezmú ľuďom prácu? Kde sú tie stroje?
Necaka sa pol roka. Staci nasadnut a odist s nim z predajne na pockanie.
Cakaju len taki, co si vymyslaju.
Dalsim problemom je to, ze automobilky maju vymyselnikov v zadele. Nebudu kvoli ich vymyslom menit proces montaze a nebudu u dodavatela objednavat jeden modul just in time pre jedneho vymyselnika.
Inak povedane, uvedene automobilky ponukaju to, co normalne nie su schopne zmontovat a dodat.
Tu musim suhlasit, Skoda je auto pre nenarocnych, jednoduchych ludi. Ked chce niekto komfort, mal by siahnut po nejakej z nemeckych, alebo japonskych znaciek. Narocni zakaznik Skody, to musi byt pacient :D
Hlavne, že Škoda stojí toľko, čo iné a lepšie auto. Ibaže sú ľudia, ktorí si ani inú značku nejdu pozrieť. Napr taký "Japonec" - možno vyzerá drahší, ale keď sa do lacnejšieho modelu doplní výbava, ktorá je v japoncovi, tak cena bude porovnateľná. Ja osobne nekupujem auto na základe najlepšej ponuky a výbavy... Ale na základe kvality, spoľahlivosti, jazdných vlastností... A radšej nižšiu výbavu v lepšom aute, ako vybavené horšie auto. Príklad: radšej základnú Mazdu 3, ako vybavený Rapid za rovnakú cenu. Prečo? Lebo za rovnaké peniaze chcem lepšie auto...
Presne
Auto je na jazdenie a nie na predvádzanie.
Hlúposti typu: navigácia,asistent, parkovanie, strešné okná, senzory na chodcov, pruhy, metalíza je pre toho, kto by chcel pomaly spať v aute alebo aby si myslel , že je v kokpite lietadla.
Auto má byť spoľahlivé a ak je aj spoľahlivý a dôsledný šofér, tak o je tá správna symbióza.....
Riesenim je vyrobit rady s vybavou. Ale ani to nie je zaruka
Prikladom je Hyundai. Mozes si odviezt hned auto s peknou vybavou. Lenze zakaznici Skodovky si ajtak radsej odvezu holoauto bez vybavy, dokazuju to statistiky predaja. Zakaznici Skoda maju na auto ine naroky, nizsie. Navyse skodovka chrli holoauta pre firemne ucely, staci skrabka do veka nadrze a Cech po tom skoci ako po cukru :-))))))
Sú ľudia, ktorí si radi vyberú každý prvok výbavy auta a potom je auto o 50% drahšie...
Ja mám radšej spôsob Japoncov. 5 stupňov výbavy a už 2. má všetko, čo by som chce + iný ako základný model a človek má super auto.
Doteraz som si myslel, že predajcovia majú na sklade výbavy áut s motorom, ktoré sa predávajú najviac. Prípadne dať akciové modely, ako má napr Hyundai = niečo naviac. Potom sa to predá skoro hneď.
Nedávno som kupoval auto (cca 1 rok). Do výberu sa nedostala ani jedna Škoda, pretože... (veľa dôvodov, prečo nie). Skúšal som 1,0 Ecoboost od Forda, 1,4T od Hyundai, aj kedysi 1,0 Audi (A3). Skúsil som aj japonskú atmosféru 2,0 v istom veľmi podarenom a dobre jazdiacom aute. A nakoniec som ostal u toho 2,0 l. Zatiaľ som spokojný a hoci nie je to auto úplne dokonalé, tak všetko funguje ako má a hlavne sa mi páči, ako jazdí.
Nič proti turbo 3-valcom. Nech si to kúpi kto chce, ale ja radšej niečo iné. Čas ukáže...
Poniektorí sa čudujeme, prečo iní čakajú na vytúženú Škodu. Ale na Slovensku a ČR sú predsa len tieto autá veľmi obľúbené. Momentálne ale vidím stále viac nových áut iných značiek, ako je Škoda - Hyundai, Kia... Ľudia viac pozerajú na cenu, výbavu a hodnotu auta, ktoré si kúpia.
Škodovky sú síce najlacnejšie autá, ale článok pravdepodobne klame.
Škodovka má aktuálnu akciu na skladové zásoby: http://stock-cars.skoda-auto.com/654/sk-SK/?…
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/473363…
Wokswagen dostal v v USA pokutu 3.6 miliardy euro v Nemecku pokutu 1 miliardu euro za dieselgate...
Na SK dostal 10 miliónov euro na dovoz pracovníkov z tretích krajín.....
Že to nemá chybu.
moment ved putinove podrzasky tu vypisovali ze po zavedeni putinovych sankcii cela EU ekonomicky skolabuje, firmy skrachuju lebo nebudu moct vyvazat do ruska a stupne nezamestnanost :)
stal sa presny opak, nezamestnanost klesla k historickym minimam, firmy nestihaju vyrabat a EU exportuje viac tovarov ako kedykolvek predtym
cim to je, ze vzdy sa stane presny opak toho co hlasaju ruska stvava propaganda a zapredani sluzobnickovia kremla?
Odporúčame