Ďalšie sterilné auto od zbožňovaného tzv. "koncernu", ktoré ničím nezaujme. Štvorvalec diesl, ešte k tomu SUV - už tam fakt len hybrid chýba, aby to bola totálna somarina. Načo slabý dieslik, keď zožerie 8 litrov??
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
tych 8 litrov je blud, oni tam dali aj benzinove hodnoty ... cely ten clamnok je pekny chaos, davali tam aj fotky TSI, uz to opravili ...
tu si pozri tie udaje o spotrebe pre TDI https://www.seat.sk/media/Kwc_Basic_Download…
Vstupim VW soferom do svedomia. Zeru vam tie auta a cadia na kilometre ako Tatramat oblozeny polystyrenom, aby vam to z hlavy nevyklepalo mozog von oknom.
Auta tohto koncernu su take odpady, ze by jeden na tom zaplakal. Samozrejme, veriacich ortodoxnych polystyrenom oblozenych tatramatakov tazko presvedcis. Tam totiz hraje dolezitu ulohu viera. Ono totiz uz Favorit so spalovanim motorovej pily, oblozeny hrdzavejucim plechom sa kupoval preto, lebo bol vraj Folksvágen.
Keby sudruh Majernicek vtedy existoval, tak by urcite sem napisal clanok o tom, aky dobry Tatramat oblozeny polystyrenom vyskusal a dal sem fotku z nejakeho poriadneho benzinu, co naozaj vytrha asfalt a se.e pes kolko to zere.
Taka dobra kara s benzinom je totiz ta dobra kara. Niekedy sa ale aj majster tesar pomyli. V tomto pripade sam autor, milovnik benzinu pisuci clanok o Tatramatoch.
Nechajte ich z VW groupu tak. Maju toho uz dost :-))))
Samozrejme, ze ziadne testy nerobia.
Dostanu auta na vikend alebo na ine dni ako zabavu a za oplatku maju napisat nejaky clanok.
Tak to chlapsi posrali no
Pozrel som si video a už tomu chápem. Vo videu testoval Tarraco čiernej farby s TDI motorom, ale asi pozabudli urobiť fotky do článku, tak si požičali ešte jeden Tarraco a ten bol TSI a s ním urobili fotky. Dosť neprofesionálne. Ale možno to bol zámer, aby bola vyššia čítanosť.Autor vyštudoval právo, takže má v hlavičke ako čo prekrútiť.
K tej spoterbe asi toľko, pravdepodobne vlastníte octaviu 1 alebo 2.mal som obe, tam je spotreba nafty naozaj nízka. Vlastním VW sharan s týmto motorom a je to váhovo podobne testovanému vozidlu a mam podobnú spotrebu nafty. Myslím, že benzínové verzie sú ďaleko vyssie so spotrebou paliva
Nepamatam si presne. Mal som Octaviu TSI, kombinovana 11l/100km. Na dialnici cca 14l/100km. Minimalna cca 8l/100km
Ale ked vam diesel zere 7l/100km kombinovane, kym ford s 1,5 zere 4 litre, tak je to taky zrut, ze by som ho zapalil a pustil zo svahu
Dúfam, že píšete o Ford Galaxy čo je auto v tejto kategórii.S 1,5 L motorom a 4 L? Neverím. Alebo mate na mysli iný Ford? možno Fiesta alebo Focus?
Ked auto s naftou zere 7,5 l nafty, tak ho zapalte a pustite zo svahu. To vam radim, lebo je to riadny traktor a hovorte si co chcete
Dám na teba. Hneď ráno nájdem ten najvyšší kopec v okolí a ten svoj traktor podpalim.
Navyše treba brať do úvahy aj hmotnosť vozidla a typ prevodovky. Automat si vypýta o niečo viac
Dobre chlapci. Viem, ze ste vw group infikovani, ale hodit do clanku fotku TSI a popisat ju ako motor TDI. Fuuuuu.
Neviem, co ste testovali za auto, ale ked to TSI ma tiez 2 litre, tak to poznam tie TSIcka od koncernu. To zere tolko ako mustang GT s 5litrovym atmosferom.
Ale davam vam palec hore za vasnivo popisane detaily o spotrebe nafty v benzinaku. Bistu chlapci, nie ste vy uz v poriadku, fakt
Aj keby ste teraz ru fotku prehodili na TDI, tak vam nepomoze pred skutocnostou, ze pravdepodobne netestujete ziadne auta, ale len capate sem nejake fotky, kilo zvastov a vysledkoch testu a pritom vsetko len vyfabulujete